גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פמינה

חברת הלבשה תחתונה

עוד כתבות

עדי הימלבלוי: "חשוב לי שהביטחון הכלכלי יבוא ממני"

כשעדי הימלבלוי הייתה ילדה היא ידעה פשוט לא לבקש, כי לא היה ■ כיום, עם קריירת דוגמנות, משחק ועסקים, היא לא שוכחת את זה לרגע

אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: רון קדמי

תמונות ווידיאו: אלכסה דול תקבל 50 אלף שקל לקמפיין חדש

הדוגמנית בוגרת תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" תוביל קמפיין של כצט להשקת תחליב רחצה לנשים מתוצרת "פמינה", בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

מורן אטיאס תוביל קמפיין לחברת פמינה תמורת כ-100 אלף דולר

הקמפיין לחברת ההלבשה התחתונה, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים

גם בתלת-ממד: האם הצרכן הישראלי מוכן לדור הבא של הקטלוגים?

קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות המכירה, אך הפקות כרומו מושקעות מפנות היום את מקומן ליצירות ברוח עדכנית: קטלוג תלת-ממד, סרטוני וידיאו, קטלוגים מקוונים-אינטראקטיביים ועוד

מלי לוי תוביל קמפיין למותג ההלבשה התחתונה פמינה תמורת כ-60 אלף דולר לשנה

מחליפה את שירלי בוגנים שליוותה את פמינה במהלך השנתיים האחרונות ; הקמפיין החדש של פמינה יעלה בפברואר באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער