גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פריגת

עוד כתבות

גל תורן בקמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך

אחרי חודשיים של היעדרות, בנק לאומי פה - ובמקום הראשון

השיר הקליט של נונו והפרזנטור גל תורן דוחקים את הבנקים המתחרים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לפריגת, בעוד שקריאת משרד הבריאות לשתות רק מים נותרת מחוץ למדד, בינתיים

סטטיק ובן אל בקמפיין מילקי / צילום: צילום מסך

רעיון טוב, הפקה קטנה: קונספציית המינימליזם מנצחת בברייק הפרסומות

פעמים רבות זכירות של פרסומת מושגת ע"י השקעה גדולה במדיה, אולם השבוע בלטו שלוש עבודות של משרדים קטנים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מזרחי טפחות הוא המפרסם המשמעותי היחיד שמתייחס לרפורמת המעבר בקליק של הבנקים

דביר בנדק בקמפיין של מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

בזכות ההתמדה, גם קמפיינים קצרים מצליחים לכבוש את הברייק

בנק מזרחי טפחות ופריגת מצליחים להתברג בראש הטבלה גם בלי הפקה גדולה מדי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לעומתם, הפרסומת המושקעת במיוחד של אמדוקס מתקשה להיחרת בזיכרון

הפרסומת של משרד הבריאות להגברת השימוש במסכות / צילום: משרד הבריאות

בריאות מעל לכל: פרסומות הקורונה כובשות את ראשות הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של משרד הבריאות הוא הזכיר ביותר וגם המושקע ביותר תקציבית • פרסומת פריגת - האהובה ביותר

ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; פריגת - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות המדורגות השבוע ראשונות במדד הפרסומות הזכורות, מציגות את נועה קירל כפרזנטורית המרכזית

הפרסומת של yes עם חוה אלברשטיין - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומות הזמר דוחקות מראש הדירוג את הפרסומת של טורנדו בכיכובה של רותם סלע, שדורגה בשבועות האחרונים גבוה יחסית • היקף ההשקעה בפרסומת של yes עמד השבוע על כ-1.7 מיליון שקל

קוקה קולה - יורם שגיא / צילום: יונתן בלום

הזהב השחור מתייקר: קוקה-קולה מעלה מחירים

החברה המרכזית למשקאות קלים הודיעה כי היא מייקרת את מחיר המשקאות הקלים שלה: פחיות ובקבוקים משפחתיים של קוקה-קולה יתייקרו ב-2%-3% • גם משקאות פריגת בבקבוקים גדולים יתייקרו ב-3.2%, ואילו הבקבוקים האישיים הסחוטים של פריגת יתייקרו ב-3%

אורית עזרא מונתה לסמנכ"לית השיווק של פריגת

עזרא, ששימשה עד כה כמנהלת השיווק של פריגת, תחליף בתפקיד את משה ביטון

שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

חזרה לפסגה: 9 מיליון הפרסומת - הכי אהובה, פריגת - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג

קמפיין הוט / צילום מסך

שלוק מנצח: הפרסומת לפריגת - הכי אהובה וזכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: באומן-בר-ריבנאי הכניס לעשירייה עוד שתי פרסומות ■ הקמפיין המושקע ביותר השבוע - לאסם פלוס - לא נכנס לדירוג

קמפיין הוט / צילום מסך

חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי

קווי לילה / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות המדוברות בחודש יולי: קמפיין "קווי לילה" בראש

עוברים לאינסטגרם: יותר ויותר קמפיינים מתבססים על הרשתות החברתיות, במיוחד בתקופת החופש הגדול ■ קמפיינים הפונים לנוער כמעט לא השתמשו במדיה מסורתית

פריגת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לגבינת "עמק" של תנובה חזרה לדירוג לאחר חודשים של היעדרות, שבמהלכם המתחרה "נעם" של טרה נכחה בו כמעט בקביעות

הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר - שבוע חמישי ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע

קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן

הפרסומות הזכורות והאהובות: פריגת וסופר-פארם מובילות

גיאוקרטוגרפיה: דיסקונט, עם הקמפיין המושקע ביותר תקציבית השבוע, חוזר למדד אחרי תקופה

נוחתת בפסגה: הפרסומת של אל-על בראש מדד האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה ממוקמת בראש מדד הזכורות זה השבוע השני ברציפות

קמפיין חדש לפריגת בהשתתפות הגאון / צילום: שוקה כהן

פריגת: קמפיין חדש יבליט את מיץ התפוזים עם חתיכות פרי

פריגת משיקה קמפיין נוסף בכיכובו של שלום מיכאלשווילי המגלם את הדמות הקומית "הגאון" ■ הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, פעילות דיגיטל וסלולר ופעילות שטח

מדד הפרסומות של יו-טיוב: ניצחון מתוק לקליק בינואר

במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים

קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן

ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

דירוג גלובס DUN'S 100: תנובה - המובילה מבין יצרניות המזון ב-2014

החברה רשמה מכירות של יותר מ-7 מיליארד שקל בשנת 2013 ■ אחריה בדירוג גלובס DUN'S 100 נמצאות קוקה קולה ושטראוס