גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרסום אברהם

עוד כתבות

סמיון גרפמן בקמפיין קודם של WE4G. היתרון המשמעותי בפרסום היה השותפות עם קשת / צילום: צילום מסך

בלעדי מותג הסלולר WE4G נערך למיתוג מחדש. ומה עוד חדש בענף הפרסום?

מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה

סלופארק - אפליקציה לתשלום עבור חניה / צילום: יח"צ

בלעדי אברהם, יהושע, ענבר-מרחב וסיטימדיה מתמודדים על תקציב הפרסום של סלופארק

היקף התקציב, שטופל עד כה במשרד הפרסום חברון-זלצמן, יעמוד על של כ-7 מיליון שקל בשנה

המכרז שאינו נגמר: גיתם ופרסום אברהם יגישו הצעות מסחריות לתנובה מזון

זאת כחצי שנה לאחר שהמכרז יצא לדרך • למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע TBWA נמסר כי הם לא ימשיכו בתהליך • התקציב, בהיקף מוערך של כ-8-10 מיליון שקל, כולל את המותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

סופרמרקט- סדרן חברת תנובה - במקרר של מוצרי חלב / צילום: תמר מצפי

האם פרסום אברהם יזכה בתקציב הפרסום של תנובה מזון?

עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל

מקאן, ראובני, יהושע ואברהם לא ישתתפו בקקטוס הזהב

ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל

לפני כולם תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO

התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה

לפני כולם תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל

מאור בן נעים תובע 2.5 מיליון שקל מ"פרסום אברהם"

איש הדיגיטל תובע את הפרסומאי יריב אברהם ומגולל בכתב התביעה את סיפור השותפות בין השניים - שהניבה רווחים אך עלתה על שרטון בדמות יחסי שותפות לא תקינים

מחסני תאורה / צילום: איל יצהר

לפני כולם תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לפרסום אברהם

אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב:  כ-10 מיליון שקל

לפני כולם משרד הפרסום אברהם יטפל בתקציב מותג הרכב פולקסווגן

זאת לאחר שהפרסומאי גדעון עמיחי החליט לוותר על תקציב הפרסום של המותג מקבוצת צ'מפיון מוטורס

תקציבי צ'מפיון מוטורס יחולקו בין פרסום אברהם ומנצ'

בקבוצה לא מתעתדים להכניס משרד שיחליף את משרדו של גדעון עמיחי, שעבר לטפל בתקציבי יונדאי ומרצדס, אך שוקלים איך לחלק את המותגים

בנק ירושלים / צילום: איל יצהר

לפני כולם תקציב בנק ירושלים בהיקף 8 מיליון שקל יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום אברהם ומנצ'

תלמידי בית הספר אורט רמת יוסף בבת ים / צילום: כפיר זיו

לפני כולם אורט הציעה למשרדים בינוניים להתמודד על תקציב הפרסום שלה

עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל 

לחיצת יד, הסכמה, עסקים, הסכם / צלם רויטרס

לפני כולם שחר פילר עובר מדרורי-ארועטי-ברמן לפרסום אברהם

ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי

לפני כולם משרד הפרסום אברהם זכה במכרז של רשת קלאב מד

בשלב הסופי התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום jwt ישראל ו- lead

קמפיין סוכנות נסיעות, טרווליסט, דיילים / צילום: מתוך הוידאו

קמפיין ישראלי חדש: "טיסת השוקולד" - גרסת הדיילים

"לא באנו ליהנות": אתר השוואת המחירים בתיירות Travelist יצא בקמפיין משעשע בעלות של 3 מיליון שקל, בכיכובו של השחקן יניב ביטון שמגלם דייל צבעוני במיוחד

לפני כולם צ'מפיון מוטורס: שני משרדים קטנים יחליפו את אדלר-חומסקי

משרד הפרסום של גדעון עמיחי יטפל בתקציב פולקסווגן, פרסום מנצ' יטפל בתקציב סיאט, ואת תקציב סקודה יקבל פרסום אברהם

מגדלי הים התיכון מושב נורדיה / צילום: איל יצהר

פרסום אברהם יטפל בתקציב רשת "מגדלי הים התיכון"

היקף התקציב יעמוד על כ-3 מיליון שקל במחירים ריאליים

תחנת דלק סונול / צילום: איל יצהר

לפני כולם מסתמן: תקציב סונול יעבור מארועטי-ברמן לפרסום אברהם

תקציב הפרסום של סונול עמד בשנה החולפת על 22 מיליון שקל במחירי מחירון

שטרית, y&r ופרסום אברהם מתמודדים על תקציב מרכנתיל

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של מרכנתיל דיסקונט עמד אשתקד על כ-1.6 מיליון דולר