גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרסום גרילה

עוד כתבות

הסרבים לא רוצים פרסום מסורתי

נערות פיתוי במקום שלטי חוצות, וצעיר מושפל שמביא רייטינג שיא ל-MTV המקומי

פרסום בזמן מיתון

בזמן מיתון יש להקפיד על קניית מדיה חכמה ועל יצירת מדיה רלוונטית לתקופת המשבר

"מומה פרסומאים" מקימים מחלקה לפעילות של פרסום גרילה

אלדד סהר, משנה למנכ"ל ב"מומה פרסומאים": "בתקופת מיתון דרושות למפרסמים פעילויות חדשניות וייחודיות שיכולות להגביר את האימפקט של הקמפיינים הפרסומיים"