לפני מספר שבועות הגישה טורנדו תביעה נגד סלע בדרישה לאסור עליה לחתום עם בנק דיסקונט על הסכם "בלעדיות", לפיו היא תהיה הפרזנטורית של הבנק • היום הודיעו הצדדים כי הגיעו להסכמה מחוץ לכותלי ביהמ"ש, לפיה טורנדו תסיר את התביעה שהגישה, וסלע תמשיך לייצג את החברה גם ב-2022
רותם תחליף את ששון גבאי, הפרזנטור הנוכחי ■ תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו, המוערך ב-15 מיליון שקל, עבר לפני ימים ספורים מבאומן-בר-ריבנאי למקאן ת"א
בעלי קבוצת טורנדו: באומן משרד מצוין, אך אחרי 5 שנים הגיע הזמן להתרענן
ביהמ"ש לתביעות קטנות סתם פירצה בחוק לגבי מדידת זמן האיחור בחוק הטכנאים
יעד המכירות ל-2013 עומד על 50 מיליון שקל ■ רונן בזזי, מבעלי קבוצת טורנדו: "בענף המזגנים מרוויחים. בזירת החשמל התחרות קשה ולא הגיונית"
החלפת המזגנים תוביל לחיסכון של כ-1,700 קוט"ש למזגן בשנה, ובסה"כ לחיסכון של כ-17 מיליון קוט"ש ■ עבור כל משק-בית החיסכון מוערך בכ-800 שקל בשנה
תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו עומד על 40 מיליון דולר במחירי מחירון
זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה
במקביל פנו לטורנדו משרדים המעוניינים לטפל בתקציב, בהם ענבר-מרחב, פוגל-אוגילבי, יורו ישראל, הביילינים וברוקנר-נטע ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של הקבוצה על 40 מיליון דולר
טורנדו תחל לשווק מוצרים לבנים ותגדיל את תקציב הפרסום ■ שלמור, שמטפל בתקציב: "מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק"
הסכסוך המסחרי מתנהל מול יוניון, החברה שרוכשת את המדיה עבור שלמור-אבנון-עמיחי ■ במקביל מנהלת קבוצת טורנדו מו"מ עם ראובני-פרידן
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים