גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קוטקס

מותג תחבושות הגייניות של חוגלה קימברלי

עוד כתבות

מקאן זכה בפרס ה"פלטינום" בתחרות AME עבור קמפיין "קוטקס יאנג"

בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם

חוגלה מצטרפת לגל: מעלה מחירים ב-6%-7%

החברה מעלה את מחירי מוצרי הנייר ומטבח במותגים לילי, מולט, ניקול, קלינקס ושמורת טבע ■ מעכבת בשלב זה את עליית המחירים בקוטקס ובחיתולי האגיס וטיטולים

חוגלה קימברלי תשקיע 20 מיליון שקל בהשקת מוצרים חדשים

זאת עד סוף 2010 ■ ‎‎שני המהלכים הראשונים הם השקת סדרת "לילי ‏Soft & Strong‏" והשקת "קוטקס כותנה‏"

yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

רנו ובנק מזרחי-טפחות מעלות גל שני של קמפיינים שזכו לאהדת הקהל: רנו עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל ובנק מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית

באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב