גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קן הקוקיה

שעשועון אינטרנטי של סלקום

עוד כתבות

"קן הקוקיה" של אבוט-רייפ-המאירי וסלקום נמכרה ל-Electus

אבוט-רייפ-המאירי חתמה הסכם הפצה בינלאומי לתכניה עם החברה האמריקנית, במסגרתו מכרה את הזכויות לשעשועון האינטראקטיבי ■ Electus תפתח את תכניה הישראלים של אבוט בכלל הפלטפורמות בארה"ב

מנהל פיתוח בלוגיה: "הצבעה ל'האח הגדול' היא אינטראקטיביות נכה"

איתי נגלר, מנהל הפיתוח בחברת לוגיה שהפיקה עבור סלקום את "קן הקוקיה", שעשועון אינטרנטי לבני-נוער שיעלה בפייסבוק: "אם היינו גובים כסף 'קן הקוקיה' היה בעייתי, אבל זו בסך-הכל חוויה בידורית"