מאגר ממשלתי להשוואת מחירים שאיש לא משתמש בו, חוקים שלא מודעים לקיומם, חשבוניות שלא נבדקות, אותיות קטנות שלא נקראות, קופות עצמיות שנותרות ריקות • סקר של רשות ההסתדרות לצרכנות מראה שהישראלי אמנם לא אוהב שעובדים עליו, אבל לא עושה יותר מדי למנוע את זה
כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה עבור רשות ההסתדרות לצרכנות - וזאת על אף ששקית אחת עולה רק 10 אגורות ■ למרות המהפכה הכמותית שחולל חוק השקיות, הרגלי המיחזור של הציבור לא השתנו
סקר שמפרסמת היום רשות הצרכנות בהסתדרות קובע כי 71% מהנשאלים חושבים כי יוקר המחיה עלה ביחס לשנה שעברה, ואילו רק 20% חושבים כי לא חל שינוי
מדי שנה מתקבלות אלפי תלונות של צרכנים ישראלים בתחומים שונים - מבעיות אספקה, דרך מוצרים פגומים ועד אי-עמידה בהסכמים ■ נתוני רשות ההסתדרות לצרכנות חושפים את מצעד התלונות הישראלי
רשות ההסתדרות לצרכנות: שיעור דומה של צרכנים כן מאמין לסקרי השוואות המחירים לקראת החגים ונעזרים בהם בהחלטה היכן לקנות ■ כ-20% סברו כי ברשתות השיווק נמכרים מוצרים במחירים גבוהים יותר מאלה שבסקרים
סקר של גיאוקרטוגרפיה עבור רשות ההסתדרות לצרכנות: כ-19% דיווחו כי הם עורכים השוואה על בסיס המחיר בלבד, וכמעט 18% לא משווים כלל
כ-3,000 תלונות התקבלו אשתקד ברשות ההסתדרות לצרכנות ■ עיקר התלונות מופנות לעסקים בענף החשמל, חברות התקשורת וענף הרהיטים
סקר גיאוקרטוגרפיה: 81% מהצרכנים מודעים לקיומן של תקנות ההחזר הכספי, וכ-57% מהצרכנים קיבלו בפועל החזר כספי בגין החזרת מוצרים
במבחן התלונה הזהה של "גלובס" נשלחה תלונה זהה לשורת גופים שאמורים לטפל בתלונות הצרכנים ■ במבחן הפגינה גם המועצה לצרכנות טיפול יעיל אך לא מושלם, ואילו למשרד התקשורת ולרשות להגנת הצרכן יש מה לשפר
טוענת כי רשתות השיווק ממקמות לחם וביצים תחת פיקוח במקומות שאינם בולטים על המדף