גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

שחף בר-גפן

ממייסדי חברת המדיה ווב 3.0

עוד כתבות

שחף בר גפן / צילום: איל יצהר

שחף בר גפן היה בכלוב זהב - והצליח לצאת

"אחוז המצליחים נמוך, כי אחוז המתחילים נמוך. רוב האנשים עסוקים כל הזמן בלהתארגן, ובינתיים הדברים קורים במקום אחר", אומר שחף בר גפן, בעלי סוכנות המדיה הדיגיטלית מהגדולות בישראל, שמנהלת מאות קמפיינים דיגיטליים, מ-BMW ועד בקרדי ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

מומו הפרה

Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער

החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד

בסין רוצים מפרסמים ישראלים: באידו בשת"פ עם WEB3

הרעיון הוא לפנות למפרסמים ישראליים ולפתוח להם את הדלת לפרסום בסין, באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית של באידו שבה גולשים כ-590 מיליון איש

Ybrant רוכשת אחזקות מיעוט בחברת המדיה ווב 3.0

חברת המדיה הישראלית ווב 3.0 משווקת שטחי פרסום במספר אתרים ישראלים מובילים

"בעוד שנתיים, אתרים שלא ישתייכו לקבוצת מדיה יתקשו לשרוד"

‎לצד וואלה, ‏ynet‏ והגוש התהווה של נענע10, קיימת בישראל קבוצה רביעית למכירת מדיה באינטרנט: ווב 3.0 ■ האם בקרוב אתר שלא ישתייך לקבוצה כזו יצליח לשרוד? ■ ראיון עם המייסדים שחף בר-גפן ופז דרור