ג'ייקוב בנבונן אחראי לכמה ממהלכי המיתוג הבולטים בעולם, אבל כשגוגל פסלו מיתוג שהכין ליוטיוב רק בגלל שלא התייעץ עם הבכירים "הנכונים", הוא גילה שיצירתיות לא מספיקה • "זה לימד אותי שכדי להצליח אני צריך להבין בשני דברים: כוח ופוליטיקה"
נתוני איגוד האינטרנט הישראלי מצביעים על התחזקות של וואטסאפ, טיקטוק וטוויטר ב–2024, בצל המלחמה • במקביל נרשמת מגמה שצריכה להדאיג הורים, ולא רק אותם: עלייה בשימוש בפלטפורמת דיסקורד, שלצד פעילות ראויה כוללת גם תכנים קשים ומסוכנים
שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי
הרשתות החברתיות הן אמצעי צריכת התוכן הפופולרי ביותר, ואילו אתרי חדשות נתפסים כמקור המידע האמין ביותר - כך עולה מסקר של טאבולה וקנטאר • אלדד מניב, נשיא חברת המלצות התוכן: "המגמה היא להתאים את אתרי הבית לפי זהות הגולש"
משתמשים ב–X דיווחו לאחרונה כי קיבלו תשלום מהאתר, כחלק מהתוכנית שהשיק מאסק • בניגוד ליוטיוב ולטיקטוק, הפלטפורמה מגבילה את הזכאים לתשלום רק למנויי פרימיום משלמים • את מי משרתת התוכנית, ואיך מחושב הסכום שמועבר?
הוא עומד בראש חברת yoola שמנהלת 3,000 ערוצי יוטיוב עם 10 מיליארד צפיות בחודש, הפך את לייק נסטיה בגיל 9 לאימפריה שמרוויחה מיליון דולר בחודש, ובקרוב יכניס לשוק הסיני את היוטיובר המוביל בעולם מיסטר ביסט • אייל באומל מיצב עצמו כאחד השמות הכי חמים בתעשיית יוצרי התוכן • ובקרוב ישיק מיזם עם כוכב "דברים מוזרים"
"וול סטריט ג'ורנל" מצטט מחקר חדש של Adalytics, שמעלה שאלות לגבי השקיפות של ענקית הטכנולוגיה גוגל בתחום עסקי הפרסום המקוונים
רשות האוכלוסין וההגירה החלה לפרסם היום שידור חי ביוטיוב של התורים ב-4 הלשכות הגדולות בהן ניתן להגיע ללא קביעת תור מראש • עפ"י הודעת הרשות, "באמצעות העדכון המיידי יוכל הציבור להחליט האם ומתי להגיע ללשכות"
פלטפורמות חזקות כמו וואטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק מתפארות לרוב במספר המשתמשים שלהן ומתחרות ביניהן על כך. אלא שמי שתשכיל לשים דגש על איכות הקשר והאינטראקציה ביניהם, תפתח ערוץ שלא קיים היום בשוק • וזה בדיוק המקום שדרכו יכולה להיכנס להן מתחרה חדשה • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב
החברה פרסמה דוחות שהיכו את תחזית האנליסטים: ההכנסות עמדו על 69.79 מיליארד דולר, לעומת צפי של 68.01 מיליארד דולר • הרווח על המניה עמד על 1.17 דולר
בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם • והפעם: האיכות ההולכת וגוברת של הווידאו הופכת את אפליקציות הסטרימינג לחזקות במיוחד
פלטפורמת הווידאו המובילה בעולם תאפשר ליוצרי תוכן להשיק סרטונים עם דיבוב בשפות שונות - צוהר לעידן שבו כלי בינה מלאכותית יסייעו ליוצרים לדבר בשפת המקור שלכם, בקול, במבטא ובסנכרון מושלם לווידאו • אם גוגל לא תמהר עם הפיתוח הזה, המתחרות כנראה כן
עולם שיווק המשפיענים מוערך ביותר מ־16 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה - אך לא בהכרח על חשבון הפרסום המסורתי • סקר חדש שערכה ארטליסט הישראלית מצביע על גידול בשיעור הצעירים שמרוויחים יותר מ־100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי
צופים ביוטיוב, משתמשים בסטטוסים של הוואטסאפ על תקן סטורי ומגלים את עולם הפודקאסטים - בחברה החרדית לא מסתפקים רק באמצעי התקשורת המסורתיים, כפי שמראים נתוני מדד חדש העוסק בנושא • התמונה מתהפכת בשבת, כאשר כ־70% קוראים את העיתונות המודפסת, כפי שמראים נתוני המדד החדש INDOX העוסק בנושא
בשנים האחרונות עלה מספר הגולשים באינטרנט מקרב החברה הערבית, אולם נרשמת ירידה בתדירות הגלישה ברמה היומית • גם בטלוויזיה נרשמת מגמה דומה: מספר הצופים עלה, אך הם נמצאים מול המסך פחות דקות • הרדיו מתחזק בשיעור נמוך, והמקומונים רושמים ירידה משמעותית
בתעשיית הטכנולוגיה חוששים שפסיקות משפטיות יחלישו את ההגנה מאחריות לתכני משתמשים, שאפשרה לפלטפורמות האינטרנט לפרוח
NETFLIX (נטפליקס)אינטרנטאינסטגרם (Instagram)גוגלדוחות כספייםטוויטרטיקטוקסקרפייסבוקרשתות חברתיות