יוטיוב (YouTube)

כתבות אחרונות

 
סרטון יוטיוב לפעוטות / מתוך יוטיוב

ספיידרמן מת, פנדה עם רובה: מה הפעוטות רואים ביוטיוב?

זה מה שקורה כשמפגישים יוצרי תוכן חמדנים מהודו, טרולי אינטרנט מרושעים ואלגוריתמים שיוצרים חיבורים תמוהים ■ יוטיוב: "תוכן מטעה או כזה המסכן ילדים הוא מתועב ובלתי מקובל עלינו בכלל"

גלי וינרב 28.12.2017
מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס ומנכ"ל מיקרוסופט, סונדר פיצ'אי / צילומים: רויטרס

הקרב בין גוגל ואמזון מגיע לנקודת רתיחה; מה מקור הסכסוך?

שתי הענקיות חסמו השבוע זו את מוצריה של זו כחלק מסכסוך מתוקשר ורווי האשמות ■ בינתיים, הצרכנים משלמים את המחיר

אושרית גן-אל 07.12.2017

"קל להעלים עין מפרסום בעייתי ביוטיוב כי אין שם מבוגרים"

חברות כמו אדידס, ריגלי ו-HP השהו את הפרסום ביוטיוב לאחר שהופיע לצד תכנים לא הולמים המופנים לילדים, אך בישראל אין לתופעה התייחסות, אף שהיא קיימת ■ בכיר בתעשייה: "בטלוויזיה המנהלים רואים אם הפרסומת שלהם מופיעה על תוכן שמציג אונס או פיגוע, אבל בדיגיטל לא"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2017

בעקבות פרסום באתרי פורנו: ריגלי מפסיקה לפרסם בגוגל

קבוצת ריגלי העולמית, בעלת המותג אורביט, הורתה בסוף השבוע האחרון לכל סוכנויות הפרסום שלה ברחבי העולם להימנע לחלוטין מפרסום בגוגל וביוטיוב - זאת לאחר שגילתה כי חלק מהפרסומים שלה הופיעו על תכנים פורנוגרפיים לילדים

ענת ביין-לובוביץ' 26.11.2017
יוטיוב תכנים אסורים לילדים/ צילום: מתוך הוידאו

זהירות: תכנים נבזיים מועלים ליוטיוב כתוכן לילדים

יזמים נבזיים החלו להפיץ ביוטיוב תכנים המיועדים לכאורה לילדים אך כוללים תוכן לא ראוי בעליל ■ אתר שיתוף הווידאו הפופולרי, שנחשב למקום נקי ובטוח יחסית, במבוכה ■ הפרטים בווידאו

אילן גלר, וואלה! News 14.11.2017
מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי / צילום: בלומברג

הכנסות רבעון של 27.8 מיליארד דולר לחברת האם של גוגל

רווחי הרבעון הסתכמו ב-6.73 מיליארד דולר, לעומת 5.06 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד

ניצן כהן 26.10.2017
ולדימיר פוטין ודונלד טראמפ / צילומים: רויטרס

פייק ניוז ביוטיוב: "רוסיה רכשה מודעות בגוגל למען טראמפ"

ב"וושינגטון פוסט" דווח כי גורמים רוסיים קנו בעשרות אלפי דולרים פרסומות במנוע החיפוש של החברה וכן באתר הסרטונים, כדי לקדם את המועמד הרפובליקני ■ גם בפייסבוק פעלה מוסקבה בצורה דומה

וואלה! NEWS 09.10.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

פייסבוק מציעה מאות מיליוני דולרים עבור זכויות יוצרים

הרשת החברתית הגדולה בעולם מנסה להסדיר את נושא הקניין הרוחני ולאפשר לגולשים להעלות סרטונים שמכילים שירים

שירות בלומברג 07.09.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

פייסבוק מחזרת אחר יוצרי תוכן וידאו לפלטפורמת Watch

ענקית הטכנולוגיה השיקה בשבוע שעבר שירות מתחרה ליוטיוב ■ מודל התשלום יהיה חלוקה בהכנסות מפרסום, אך חלק מהמו"לים כבר קיבלו הבטחות לסכום מינימום, ולסוכנויות בהוליווד הוצעה השתתפות של עד 3 מיליון דולר לפרק

וול סטריט ג'ורנל 13.08.2017
לוגו מרושתים

רשת פונה לצעירים: תשלב באתר 40 כוכבי רשת בשיתוף teenk

במסגרת שיתוף פעולה יוקם באתר זכיינית ערוץ 2 מתחם בשם "המרושתים" בו ייקחו חלק "יוטיוברים" בולטים כמו גיא TV, ליאור בוכנר ואלין כהן ■ החיבור ליוצרים הצעירים ישמש גם כדי לקדם את התוכניות הבולטות של רשת

יונתן כיתאין 02.07.2017
 עודד פורר / צילום: אוריה תדמור

ח"כ פורר למירי רגב: למה ההשקעה של לפמ ביוטיוב גדלה?

זאת למרות שעדיין לא הוסדר נושא הופעת הפרסומות ביוטיוב לצד תוכני טרור ■ לפני 3 חודשים פנה ח"כ עודד פורר לשרה מירי רגב כדי לוודא כי קמפיינים של ישראל לא יממנו בטעות תוכני שטנה, אך לדבריו, במאי ההשקעה של לפמ ביוטיוב גדלה ל-800 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2017
רופרט מרדוק / צלם: רויטרס

ניוז קורפ משיקה שירות שימנע פרסום לצד תכנים פוגעניים

חטיבת Storyful של ניוז קורפ תבנה רשימה של אתרים המספקים פייק ניוז או תכנים קיצוניים ותשתף אותה עם מפרסמים, כדי שאלה יוכלו למנוע הופעת פרסומות במקומות שנויים במחלוקת ■ בעבר איים מרדוק למשוך את הכתבות של כלי התקשורת שבבעלותו מתוצאות החיפוש בגוגל

שירות בלומברג 09.05.2017
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

למרות הקפאות הקמפיינים בעולם: גוגל העלתה מחירים ביוטיוב

הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017
הסרטון הפוגעני. תומכים בעקיפין / צילום מסך

חצי עבודה: הסרטון הניאו-נאצי שגוגל מסרבת להסיר לחלוטין

על רקע מחאת המפרסמים ביוטיוב והבטחת גוגל להדק את הסינון על תכנים פוגעניים, מידע שהגיע לידי "גלובס" מדגים את הבעייתיות במדיניות החברה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2017
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%

לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
לוגו YOUTUBE יוטיוב

בניגוד לעולם: המפרסמים הישראלים אדישים לפרסום ליד תכני שטנה

קבוצת הפרסום האוואס ומפרסמות כמו HSBC הודיעו לאחרונה כי יפסיקו לפרסם ביוטיוב בגלל הופעה בסמוך לתכנים פוגעניים ■ חברות המדיה מנסות להעלות מודעות לנושא בקרב הלקוחות - אך זוכות בעיקר להתעלמות

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2017

   2345678910111213141516   

   נמצאו 595 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 38