עמוד הבית > חברות > מכון רותם TRI

מכון רותם TRI בחדשות

סוכן חדשות
 
עישון סיגריה / צלם: רויטרס
סקר: 40% מהמעשנים לא יעשנו פחות כתוצאה מההתייקרות
בימים האחרונים התבשרו המעשנים בישראל כי החל מהחודש הם ישלמו 1-2 שקלים יותר על כל חפיסת סיגריות ■ לפי סקר TRI, חברות הסיגריות יכולות לישון בשקט - לפחות 40% מלקוחותיהן ימשיכו לשלם כרגיל
  
 
טבעת נישואים, חתונה חתן כלה / צלם: פוטוס טו גו
חתונת הכסף: כמה אנחנו רושמים בצ'ק לזוג המתחתן?
הזמנה לחתונה הפכה לנטל כלכלי, ולא בכדי ■ סקר TRI עבור "גלובס" מגלה מאילו סכומים נפרדים המוזמנים, שחשים כי עליהם לסייע לכסות את עלויות החתונה, שמטפסות לעתים גם ל-140 אלף שקל לאירוע
  
 
רובוט שואב אבק iRobot / צלם: יחצ
רובוט לכל פועל: כשליש מהישראלים כבר רכשו שואב אבק רובוטי
עם זאת, רק כמחצית מעידים על שביעות-רצון גבוהה - כך לפי סקר שביצע עבור "גלובס" מכון המחקר TRI ■ תדירות השימוש בשואב עולה ככל שמחירו גבוה יותר, מה שמעיד על הצורך להימנע מקניית מוצרים לא איכותיים
  
 
מטוס אל על / צילום: אריאל ירוזולימסקי
סולחים לאל-על: רוב הישראלים יעדיפו לטוס כחול-לבן
שבועיים אחרי שנוסעי החברות הזרות נתקעו בטורקיה, 56% ממשתתפי סקר TRI עבור "גלובס" מצהירים כי יעדיפו בעתיד לטוס בחברות תעופה ישראליות
  
 
כרטיס אשראי קניות / צלם: פוטוס טו גו
שופינג תחת אש: דווקא תושבי המרכז צמצמו את היקף הקניות
סקר TRI עבור "גלובס" מאשר כי הישראלים ממעטים לצאת ולבלות בימים אלה על רקע מבצע "צוק איתן" ■ וגם: עד כמה נרתמים הצרכנים לסייע לעסקים בדרום?
  
 
קריירה / צלם: פוטוס טו גו
הייתה סולידריות? ירידה בתרומה לקהילה במקומות העבודה
סקר "המראה החברתית" שביצע מכון TRI עבור "גלובס" מגלה ירידה של 12% במספר הישראלים שמקום עבודתם מעורב בפעילות חברתית בקהילה, וירידה דומה בשיעור הישראלים שמייחסים לכך חשיבות
  
 
הפרסומת הכי מוצלחת בקולנוע: קמפיין תלמה ל"קורנפלקס של אלופים"
המדד החדש של מגזין "פירמה" ורשת סינמה סיטי, באמצעות חברת המחקר TRI, בוחן מדי חודש את כוחו של הפרסום בקולנוע
  
 
סקר: 33% מהשכירים לא יודעים כמה המעסיק מפריש לפנסיה
כך עולה מסקר שערך מכון TRI מחקרים אסטרטגיים עבור "גלובס" ■ כך תוודאו שזכויותיכם לא נפגעות, ומה אפשר לעשות אם הכספים לא הועברו
  
 
90% מלקוחות הסלולר: במחיר טוב - לא נעבור חברה
סקר "גלובס": הלקוחות מפנימים את רפורמת הסלולר - 35% כבר עברו חברת סלולר או שוקלים לעבור ■ רק חמישית חשים שהם מקבלים תמורה הולמת למחיר
  
 
מוחים וקונים: 60% מהישראלים לא קיצצו כלל בקניות לפסח השנה
המחאה החברתית לא בולמת את בהלת הקניות לחג: רק 16% מהישראלים יוציאו השנה בפסח פחות מבשנה שעברה - כך לפי סקר מכון המחקר רותם TRI שנערך עבור "גלובס" ■ אלה שכן יקצצו, יצמצמו בעיקר בסעיפי החופשות והמתנות
  
 
הצעת חוק: רשימת 20 המוצרים שנמצאים בפיקוח תוצב בחנויות
לפי הצעת חוק של ח"כ רוברט טיבייב (קדימה) בתי עסק יחויבו להציב שילוט במקום בולט עם רשימת המוצרים בפיקוח ומחיריהם ■ סקר עבור "גלובס": כמחצית מהצרכנים כלל לא מכירים אלו מוצרים נמצאים בפיקוח
  
 
סקר מכון רותם TRI: השימוש בבנקאות מקוונת מתרחב
60% גולשים לחשבון, רובם לצורך בדיקת החשבון, ו-14% נותנים הוראות השקעה
  
 
המחאה בשטח: 34% מפחיתים בקניות, 25% מחרימים חברות
עקב המחאה על יוקר המחיה, אצל הצרכן הישראלי מתגלים שינויים בהרגלי הצריכה: עפ"י סקר של מכון רותם TRI עבור "גלובס", כ-34% רוכשים פחות, ו-60% מחפשים מוצרים זולים יותר
  
 
שקר כלשהו: מעל 50% מהישראלים לא מאמינים לפרסומות
סקרים מוכיחים כי פרסומות לא משפיעות עלינו - אבל את הפרסומאים זה לא מדאיג ■ למה אנחנו נוטים להאמין לגידי גוב, מתי כדאי להצחיק עם אסי כהן, ומה אסור למתג באמצעות בר רפאלי?
  
 
רותם TRI זכה במכרז המחקרים של הטלוויזיה החינוכית
בין היתר תתבקש רותם TRI לבצע עבור החינוכית מחקרים בתחומי מיתוג, סגנון חיים, פילוח, הרגלי צפייה והעדפות צפייה
  
 
אורי אלמן מונה למנכ"ל ושותף בחברת המחקרים רותם TRI
אלמן היה מנכ"ל וממקימי חברת המחקר Effect-TV ■ לפני כן היה מנהל השיווק של סאני
  
 

   12    >

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2