עמוד הבית > תגיות כלליות > משרדי פרסום

משרדי פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO
התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה
  
 
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי
החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים
טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם
  
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל
  
 
יוסי ארועטי יורם דרורי וטובית שלומי / צילום: איל יצהר
מפרידים כוחות: דרורי-ארועטי-ברמן בתוכנית הבראה קיצונית
התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת
  
 
אדם אבנון / צילום: איל יצהר
אדם אבנון, לשעבר מנכ"ל Y&R, תובע 2 מ' ש' מהחברה
לטענת אבנון, הוא שיקם את משרד הפרסום לאחר התרסקותו, אך החברה הציגה דוחות שגויים והכשילה כל ניסיון לצמיחה ■ תובע פיצויים על פיטורים, תשלום בונוסים ופגיעה במוניטין ■ טוען כי בגלל החברה עתידו כמנכ"ל חברת פרסום נגדע, והוא נאלץ לנטוש את התחום
  
 
אמיר וייס / צילום:איל יצהר
מקאן דיגיטל בוחנת אפשרויות מיזוג לסקינדו
שנה וחצי לאחר פתיחת המשרד בניו-יורק, קבוצת מקאן עשויה למכור מניות בחברת הפרפורמנס סקינדו
  
 
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי
כך הרוויח שילוח 300 מ' ש' מפרסום - על חשבון ערוצי הטלוויזיה
הסכומים האדירים שגלגל אילן שילוח הם תוצאה של כשל שוק, שבו חברות רכש מדיה בודדות גורפות עמלות שמנות - בעוד ערוצי הטלוויזיה מתקשים להרוויח ■ ניתוח מיוחד
  
 
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג
אייל כרמי ועומרי פלד מונו לסמנכ"לי דיגיטל ביהושע TBWA
המנכ"ל יגאל ברקת: העידן של סמנכ"ל הדיגיטל הרב-תחומי הסתיים
  
 
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
למרות מכרז עם 6 משרדים: תקציב רנו נשאר ב-four
על תקציב הפרסום של רנו, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר זרמון, לעומק התודעה, בריקמן, בורודה-קפלן ודחף
  
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת
בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם
  
 
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
גיתם ואדלר-חומסקי זכו מחדש בתקציב מפעל הפיס
על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי
  
 
אסי שביט / צילום: איל יצהר
ענת ביין-לובוביץ'
הקו הדק בין ניימינג לשיימינג
תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה
פרובוקציה הייתה תמיד דרכם של מפרסמים ומשרדי פרסום לבלוט, קיצור דרך לתודעה הציבורית. זה שירת לא רע גם את המותגים וגם משרדי פרסום שח...המשך
  
 
H and O אייץ' אנד או לוגו / צילום: יחצ
עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה
בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י
  
 
אבשה שיליין / צילום: יח"צ
אבשה שיליין ימונה לסמנכ"ל אינטגרציה באדלר-חומסקי
במסגרת התפקיד יהיה שיליין, מהפרסומאים הוותיקים בענף, כפוף ישירות לאייל חומסקי ויתפקד כיד-ימינו
  
 
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה
סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים
  
 
דקטלון / צילום: יח"צ
שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציב הפרסום של דקטלון
חברת הספורט הצרפתית נערכת תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1407 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 88