עמוד הבית > תגיות כלליות > משרדי פרסום

משרדי פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג
אייל כרמי ועומרי פלד מונו לסמנכ"לי דיגיטל ביהושע TBWA
המנכ"ל יגאל ברקת: העידן של סמנכ"ל הדיגיטל הרב-תחומי הסתיים
  
 
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
למרות מכרז עם 6 משרדים: תקציב רנו נשאר ב-four
על תקציב הפרסום של רנו, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר זרמון, לעומק התודעה, בריקמן, בורודה-קפלן ודחף
  
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת
בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם
  
 
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
גיתם ואדלר-חומסקי זכו מחדש בתקציב מפעל הפיס
על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי
  
 
אסי שביט / צילום: איל יצהרגלובס
ענת ביין-לובוביץ'
הקו הדק בין ניימינג לשיימינג
תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה
פרובוקציה הייתה תמיד דרכם של מפרסמים ומשרדי פרסום לבלוט, קיצור דרך לתודעה הציבורית. זה שירת לא רע גם את המותגים וגם משרדי פרסום שח...המשך
  
 
H and O אייץ' אנד או לוגו / צילום: יחצ
עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה
בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י
  
 
אבשה שיליין / צילום: יח"צ
אבשה שיליין ימונה לסמנכ"ל אינטגרציה באדלר-חומסקי
במסגרת התפקיד יהיה שיליין, מהפרסומאים הוותיקים בענף, כפוף ישירות לאייל חומסקי ויתפקד כיד-ימינו
  
 
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה
סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים
  
 
דקטלון / צילום: יח"צ
שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציב הפרסום של דקטלון
חברת הספורט הצרפתית נערכת תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים
  
 
שגיא חמץ, מנכ"ל בלינק מדיה/ צילום: עידו איז'ק
בלינק שבבעלות שגיא חמץ מוכרת את השליטה לקבוצת Havas
בלינק היא סוכנות המדיה החברתית הוותיקה בישראל, ו-Havas היא סוכנות פרסום בינלאומית ■ עיקר העסקה הוא רכישת ידע הדדית ■ מייסד בלינק, שגיא חמץ, יישאר המנכ"ל
  
 
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
הפיס דוחה את ההכרעה במכרז הפרסום עד אחרי החגים
ההסכם עם משרדי הפרסום של מפעל הפיס, גיתם ואדלר-חומסקי, יוארך עד קבלת הכרעה
  
 
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
תביעה מסעירה: הפרסומאי, צווי המניעה והסודות המסחריים
רמי יהושע, יו"ר יהושע TBWA, הקים חברת שילוט פנים-סניפי עם בנו - שקיבלה מיד את הזיכיון למגה ויינות ביתן, שהיה בידי בנפיט ■ איך זה קשור למנהלת הקודמת של התקציב, מה נמצא בתיבת המייל שלה, ומי עוד ייקרא לדוכן העדים?
  
 
דורון ארד / צילום: יח"צ
דורון ארד מונה למשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD
ארד, ששימש בעבר כסמנכ"ל בחברת המשקאות פריגת, מחליף את הפרסומאית שלי יערי שפורשת מתפקידה לאחר 6 שנים
  
 
פרסומת למרכז האקדמי רופין / צילום מסך
לא בכל מחיר: משרדי פרסום גדולים מתחילים לסרב למכרזים קטנים
האם שיטת "ישחקו הנערים לפנינו" מתקרבת לקצה? משרדי הפרסום החלו להימנע ממכרזים לתקציבים של מיליוני שקלים בודדים עמוסי משתתפים ודרישות להשקעות גדולות רק לצורך השתתפות, ולקוחות כמו מכללת רופין והסוכנות היהודית הודיעו כי ישלמו למשתתפים במכרז
  
 
יגאל בראון (מימין) ונתי יעקובי / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר
דירוג משרדי הפרסום: יפעת פנתה ישירות למשרדים; באיגוד זעמו
איגוד חברות הפרסום מתנגד לדירוג המשרדים, בטענה כי יכולותיה של יפעת בניטור הפעילות בדיגיטל מוגבלות ■ מנכ"ל האיגוד במייל למשרדים: "דוח יפעת אינו מייצג את הפעילות האמיתית" ■ יפעת: "מדובר במתווה שגובש עם המשרדים ושנשלח לאישורם לפני שיובא בפני האיגוד"
  
 
מליס  אלוביץ  תאומים  לובטון  באומן  וחומסקי/ צילומים: יוסי כהן תמר מצפי ואיל יצהר
איך תשפיע ההסתבכות של שאול אלוביץ' על ענף הפרסום?
אחרי שנים של המתנה, ענף הפרסום ניצב לפני שינויים כתוצאה מאירועים שלא כולם קשורים אליו ישירות: אובדן השליטה המסתמן של שאול אלוביץ' בבזק, מעורבותו המחודשת של מושיק תאומים בתנובה ועזיבתו הצפויה של יורם באומן את פובליסיס
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1400 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 88