עמוד הבית > תגיות כלליות > משרדי פרסום

משרדי פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
דורון ארד / צילום: יח"צ
דורון ארד מונה למשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD
ארד, ששימש בעבר כסמנכ"ל בחברת המשקאות פריגת, מחליף את הפרסומאית שלי יערי שפורשת מתפקידה לאחר 6 שנים
  
 
פרסומת למרכז האקדמי רופין / צילום מסך
לא בכל מחיר: משרדי פרסום גדולים מתחילים לסרב למכרזים קטנים
האם שיטת "ישחקו הנערים לפנינו" מתקרבת לקצה? משרדי הפרסום החלו להימנע ממכרזים לתקציבים של מיליוני שקלים בודדים עמוסי משתתפים ודרישות להשקעות גדולות רק לצורך השתתפות, ולקוחות כמו מכללת רופין והסוכנות היהודית הודיעו כי ישלמו למשתתפים במכרז
  
 
יגאל בראון (מימין) ונתי יעקובי / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר
דירוג משרדי הפרסום: יפעת פנתה ישירות למשרדים; באיגוד זעמו
איגוד חברות הפרסום מתנגד לדירוג המשרדים, בטענה כי יכולותיה של יפעת בניטור הפעילות בדיגיטל מוגבלות ■ מנכ"ל האיגוד במייל למשרדים: "דוח יפעת אינו מייצג את הפעילות האמיתית" ■ יפעת: "מדובר במתווה שגובש עם המשרדים ושנשלח לאישורם לפני שיובא בפני האיגוד"
  
 
מליס  אלוביץ  תאומים  לובטון  באומן  וחומסקי/ צילומים: יוסי כהן תמר מצפי ואיל יצהר
איך תשפיע ההסתבכות של שאול אלוביץ' על ענף הפרסום?
אחרי שנים של המתנה, ענף הפרסום ניצב לפני שינויים כתוצאה מאירועים שלא כולם קשורים אליו ישירות: אובדן השליטה המסתמן של שאול אלוביץ' בבזק, מעורבותו המחודשת של מושיק תאומים בתנובה ועזיבתו הצפויה של יורם באומן את פובליסיס
  
 
מאור בן נעים / צילום: יח"צ
מאור בן נעים תובע 2.5 מיליון שקל מ"פרסום אברהם"
איש הדיגיטל תובע את הפרסומאי יריב אברהם ומגולל בכתב התביעה את סיפור השותפות בין השניים - שהניבה רווחים אך עלתה על שרטון בדמות יחסי שותפות לא תקינים
  
 
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו
בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם
  
 
אמנון גולן / צילום: יחצ
משרד הפרסום בורודה-קפלן זכה בתקציב מכון התקנים
בורודה-קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי, מטפל בין השאר בתקציבי אמקור, אסוס, אופיר טורס ואפריקה מגורים
  
 
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו יוצא למכרז
על התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, יתמודד בין היתר פרסום זרמון
  
 
מובילאיי / צילום : ענת ביין ליבוביץ
איפה הביג בן: הציבור זיהה טעות בפרסום; מה עשתה מובילאיי?
אחרי 3 שנים, במשרד הפרסום גיתם שמחו לצאת בקמפיין למובילאיי, ולא שמו לב לטעות במודעה שמיקמה את הביג בן בפריז ■ במובילאיי לא ניסו לטשטש את השגיאה, גיבו את המשרד ומצאו פתרון שהגביר את ההזדהות עם החברה
  
 
מחסני תאורה / צילום: איל יצהר
תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לפרסום אברהם
אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב:  כ-10 מיליון שקל
  
 
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
שוויון בין אדלר-חומסקי לבאומן-בר בתחרות קקטוס הזהב 2017
לשני המשרדים אותו ניקוד (39 נקודות) אך התפלגות זכיות שונה: לאדלר יותר פרסי זהב וכסף, לבאומן יותר ארד ■ גיתם במקום השלישי ■ ליאו ברנט רשם זכיות נאות והגיע למקום הרביעי
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
מקאן ואדלר מובילים במספר המועמדויות בגמר תחרות האפי
למקאן ולאדלר יש 14 מועמדויות ■ בפער ניכר מאחור - ראובני עם 8 מועמדויות ובאומן עם 4

 

 

  
 
זאפ
קבוצת זאפ מתקשרת עם פרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב
זאפ הרחיבה את פעילותה בתחום הקומרס ובפעילות מול עסקים ומתעתדת להשיק מוצרים חדשים
  
 
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
תקציב הפרסום של חברת הבנייה אזורים עובר לפרסום בלאנקו
החברה מדווחת על תקציב פרסום הצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
  
 
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
4 משרדים מתמודדים במכרז הפרסום של מפעל הפיס
המשרדים הם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי וראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום הכולל של מפעל הפיס עמד עפ"י מסמכי המכרז על כ-75 מיליון שקל בשנה
  
 
עדו הר טוב / צילום: יחצ
עדו הר-טוב הופך לשותף במשרד הפרסום גיתם BBDO

חודשים ספורים לאחר הפקדת מושכות הניהול בידיו של עדו הר-טוב, הולכים בעלי קבוצת התקשורת גיתם BBDO צעד נוסף קדימה ומודיעים כי הוא הופך לבעל מניות במשרד

  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1388 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 87