בשנה החולפת המשרד שלו חווה טלטלה עצומה בעקבות מותו של השותף והחבר הטוב, והענף שבו הוא פועל נקלע למשבר קשה, אבל גיל סמסונוב שומר על אופטימיות • יו"ר איגוד חברות הפרסום החדש משוכנע שהשינוי בדרך, ומדבר גם על התחרות מצד ההייטק והמהומה שהתחוללה בעקבות כתבות גלובס על התרבות הארגונית בענף
חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציבי הפרסום של מותגי הרכב של סמל"ת לטובת ראובני-פרידן, משרד הפרסום LEAD מקבל לטיפולו את מותגי הרכב של חברת המזרח, המייבאת לישראל את לנדרובר ואת יגואר
לגלובס נודע כי מאיה שרן, סמנכ"לית הקריאייטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, הודיעה לאחרונה כי החליטה לפרוש מתפקידה • וגם: קבוצת שרונה פרטרנס מקימה מרכז חדשנות באופקים • אירועים ומינויים
החברה נקראת "אקסלרנט", ומנהל אותה ערן מונד, שכיהן בתפקידו האחרון בקבוצה כסמנכ"ל אסטרטגיה באינטראקשן - הזרוע הדיגיטלית של קבוצת אדלר-חומסקי • החברה תיתן ייעוץ עסקי-טכנולוגי ללקוחות המבקשים לעבור תהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית
בשיחות שמתנהלות בימים האחרונים בין מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר לבעלי אדלר-חומסקי אייל חומסקי, מתגבשות הסכמות שלפיהן על אנשי הצוותים שטיפלו בתקציב הבנק יוחל צינון של 3-5 חודשים בטרם יוכלו לטפל בתקציב דיסקונט
החברה, במתמחה בתחום הפרסום מבוסס תוצאות והשיווק הדיגיטלי, נרכשה לפני מספר שבועות ע"י ברוקנר-יער-לוי
בשנים האחרונות משתרשת מגמה של טשטוש גבולות בין הגורמים המקצועיים המלווים ארגונים גדולים - פירמות ייעוץ רוכשות משרדי פרסום, שבתורם רוכשים חברות טכנולוגיה • המטרה: להפוך למרכז אחד שמספק את כל שרשרת הערך ללקוח • מיהם המרוויחים הגדולים מכך, ומה יקרה למשרדים הקטנים
בקטגוריית הפרסים הנחשבת זכה במדליית הזהב הקמפיין "חצי פרסומת" למותג ליברה שיצרה זרוע הקריאטיב של אתר מאקו • מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות הפרסום העצמאית גרנות, עלו לגמר 19 עבודות שהתמודדו ב-7 קטגוריות
וגם: ראש המל"ל החדש, ד"ר איל חולתא, ירצה במסגרת סדנת MMP חדשה של הטכניון; והחברות Fiverr וסיילספורס יובילו פיילוט משותף לסטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות • אירועים ומינויים
לאחר תקופה ארוכה שבה איגוד חברות הפרסום כמעט ולא תפקד, נבחרו יו"ר חדש והנהלה חדשה • הרוח החדשה באיגוד מגיעה בזמן שענף הפרסום חווה את אחד המשברים הקשים בתולדותיו - הן כלכלית והן תדמיתית
קמפיין ה-Prescription Paper Pill Bottle של קבוצת פובליסיס ישראל וארגון TOM זכה במדליית זהב בתחרות הפרסום בניו יורק • מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרס ב"אריות הזהב" ופרסים של עולם האריזה
זאת מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות • השיפוט של חלוקת הפסלים (זהב, כסף וארד) ייערך ביום שלישי, מספר שעות לפני חלוקתם
ניב חורש וזיו קורן, המנכ"לים של משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הבת הדיגיטלית ארלו, הודיעו על מדיניות חדשה של ההנהלה - סגירת קבוצות הוואטסאפ השונות של המשרד כל ערב החל מהשעה 20:00 ועד השעה שמונה בבוקר • "הידיעה שלא מצפים ממך לזמינות אינסופית זו התחלה טובה"
בתפקידה האחרון, באום ניהלה את מחלקת האסטרטגיה, הפיתוח העסקי והחדשנות בלאומי קארד
הבנק טוען כי משרד הפרסום היה חשוף לסודות מסחריים של הקבוצה, ולכן אינו יכול לעבוד כעת עם המתחרים - תקציב שבו זכה במהלך עוקף מכרז, כפי שחשפנו בגלובס • עם זאת, חוזה ההתקשרות בין הצדדים איננו כולל סעיף צינון אלא הודעה מוקדמת של חודשיים בלבד
קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל מובילות מהלך שנועד לעודד צעירים מהאקדמיה להצטרף כעובדים לענף הפרסום עם תום הלימודים • השלוש מובילות יוזמה חדשה של המשרד שמטרתה להחזיר את התשוקה לעולם הפרסום בקרב הדור הצעיר
אדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמקאן תל-אביבענף הפרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבראובני פרידןתקציב פרסום