רמי יהושע ולי מלאך מאחדים כוחות בסוכנות לימה

אחרי שלפני מספר שנים נבנתה מחלקת תוכן אין האוס, כעת מתווספת למשרד הפרסום יהושע/TBWA סוכנות לימה של לי מלאך • "הקבוצה נערכת בתוכנית סדורה לקדם את האתגרים בצורה מקצועית, ולימה היא עוד פרק בתוכנית", אומר רמי יהושע • אירועים ומינויים

לי מלאך ורמי יהושע / צילום: יח''צ
לי מלאך ורמי יהושע / צילום: יח''צ

רמי יהושע, יו"ר ומבעלי משרד הפרסום יהושע/TBWA, נכנס לשותפות בסוכנות לימה של אשת הקריאייטיב והסושיאל לי מלאך. הסוכנות מתמחה בפתרונות לתוכן, סושיאל ומשפיענים בעולמות הדיגיטל, וכעת תשים דגש על יצירת תוכן וסטוריטלינג ותציע גם הפקות תוכן בדיגיטל. בין לקוחות לימה נמנים יאנגו דלי מרקט, אקוסאפ ו-eset.

עבור יהושע מדובר בשלב הבא בפיתוח יכולות הסושיאל והתוכן של המשרד. אחרי שלפני מספר שנים נבנתה מחלקת תוכן אין האוס, כעת מתווספת לימה במטרה לתת מכלול פתרונות בבית אחד - אסטרטגיה, רעיון מותג ושפה. "שוק הפרסום המסורתי משנה את פניו בקצב מהיר מאוד", אומר יהושע. "הקבוצה נערכת בתוכנית סדורה ומובנית לקדם את האתגרים בצורה מקצועית, ולימה היא עוד פרק בתוכנית".

לדברי מלאך, המהלך נולד מתוך ההבנה שהדיגיטל מהווה "פלטפורמה חשובה בחיזוק ויצירת מודעות למותגים, בנוסף לעולמות האיקומרס. העובדה שלימה תפעל כחברת-בת וכמשרד עצמאי מאפשרת לה לשמור על העדכניות, הממזריות והחדשנות של משרד קטן, מבלי לפגוש בתקרת הזכוכית הנמוכה שיש בדרך כלל למשרדים עצמאיים".

לדברי השניים, מדובר בשותפות אסטרטגית לטווח ארוך, אשר קמה על רקע ניתוח המגמות בשוק - התפתחות זירת הטיקטוק, עולמות המשפיענים והצורך של מותגים לייצר נוכחות רציפה ומעניינת. בנוסף, תקציבי הסושיאל והמשפיענים נמצאים בצמיחה מתמדת והופכים חלק משמעותי יותר בתמהיל השיווקי והפרסומי.

נתוני סטטיסטה מראים כי שוק המשפיענים הישראלי מגלגל כיום כ-59 מיליון דולר וצפוי לצמוח עד 2027 ל-105 מיליון דולר. יהושע ומלאך צופים כי המחזור השנתי של החברה יעמוד על כ-20 מיליון שקל, וכי היא תשרת לקוחות ישראלים וגלובליים כאחד.

גלית חתן

אזור התעשייה

איקאה מתקרבת לאשדוד

צעד נוסף לקראת פתיחת איקאה באשדוד: ההסכם הנדל"ני שיאפשר להקים סניף של הרשת השבדית בעיר הדרומית נחתם לאחר עיכובים. החברות ארי נדל"ן (שבבעלות צחי אבו) ואיירון נדל"ן (בעלות ניסים ברכה, אודי סעדה ואסי תמיר) מכרו כמחצית מהחזקותיהן בחברת מחזיקי אשדוד לתאגידים מקבוצות JTLV ומקבוצת ברונפמן-פישר באופן שווה (50% מההחזקה), וחתמו על הסכם הקמה ושכירות לחנות איקאה, בכפוף לאישור הרשת העולמית.

בחוזה נקבע כי על היתר הבנייה להינתן בתוך שלוש שנים מיום החתימה על ההסכם, וכי תקופת השכירות עומדת על 24 שנים ו-11 חודשים מיום הפתיחה. דמי השכירות יעמדו על כ-9 מיליון שקל לשנה, כולל עלויות הבנייה.

ה-NOI (הכנסות מדמי שכירות ודמי ניהול בניכוי עלויות התפעול) הצפוי למתחם בשנה יעמוד על 100-120 מיליון שקל. ארי נדל"ן צפויה לרשום רווח לפני מס של 130-140 מיליון שקל, והעסקה משקפת שווי קרקע של כ-6 מיליון שקל לדונם.

את קרן JTLV , קבוצת ברונפמן-פישר ואיקאה ייצגו עורכי הדשין אברהם אברמן וליאת סאס ממשרד ש. פרידמן אברמזון ושות', את אס.אל.אס ייצגו עורכי הדין לוי אמיתי ויפית פלסנפלד ממשרד גולדפרב-זליגמן, ואת איירון נדל"ן ייצגו עורכי הדין שלומי כהן ואיתי איצקוביץ' ממשרד גורניצקי ושות'. 

שירה ספיר

ב-yes משחקים על כל המגרש

הרצון לספק שידורי סטרימינג ברמה אופטימלית וחווית גיימינג משופרת, כמו גם הצעות הטריפל של המתחרות, לא הותירו לחברת yes ברירה אלא לערוך שינויים באופן שבו היא מתקשרת עם הלקוחות שלה.

בימים אלה משיקה החברה חבילה משולבת חדשה של טלוויזיה ואינטרנט סיבים, על בסיס תשתית הסיבים של בזק. המצטרפים החדשים לשירות שייקרא yes+ FIBER ייהנו גם משלושה חודשי מתנה לדיסני פלוס ולדיסקברי פלוס ומחודש מתנה לנטפליקס. בגזרת האינטרנט ניתן יהיה לבחור בין שתי מהירויות גלישה, 1 ג'יגה או 300 מגה.

אילן סיגל, מנכ''ל yes / צילום: יוני ספיר
 אילן סיגל, מנכ''ל yes / צילום: יוני ספיר

ל-yes יש כיום 575 אלף מנויים, מתוכם כ-320 אלף על גבי אינטרנט. לדברי המנכ"ל אילן סיגל, שנכנס לתפקידו לפני כשלושה חודשים וזהו המהלך המשמעותי הראשון שהוא מוביל, "החל מהיום yes משחקת על כל המגרש. עשינו מהפך בשנים האחרונות בשוק הטלוויזיה, עם התכנים ועם שיתופי-הפעולה האסטרטגיים עם ענקיות הסטרימינג, וכעת נציע גם אינטרנט סיבים חזק במקום אחד".

חדשות טובות

קרן משפחת עידן ובתיה עופר משיקה מלגת מנהיגות ע"ש סמי עופר ז"ל לתואר שני בממשל באוניברסיטת הרווארד, הכוללת שכר לימוד שנתי בשווי 50 אלף דולר ודמי מחיה מלאים. בכל שנה ייבחרו ארבעה מועמדים לקבלת המלגה.