הרשת החברתית

מי הגיע לאירוע "יזם השנה" של עמותת יוניסטרים?

מי הגיע לאירוע "יזם השנה" של עמותת יוניסטרים?

יעל ורוני צארום, העומדים בראש עמותת יוניסטרים, ערכו אמש יחד עם מנכ"לית העמותה, בת שבע משה, את אירוע "יזם השנה 2017", בשיתוף פדרציית לוס אנגלס וארגון USAID
 
כוס קפה עם כחלון: בנו של שר האוצר קיבל זיכיון של קפה גרג

עידן כחלון, שקיבל את הזיכיון של רשת בתי הקפה, השקיע בו כ-2 מיליון שקל ופתח סניף במרכז חורב בחיפה

שירי דובר, 16/07/2017, 17:56
מי הגיעו להתמנגל בוועידת MAD 2017 של "גלובס"?

ועידת 2017 MAD של "גלובס" התקיימה אתמול בתל-אביב, ולקחו בה חלק בכירי התעשייה מתחומי השיווק, הדיגיטל, הפרסום והתקשורת מהארץ ומחו"ל

הדר חזן, 13/07/2017, 15:40
וילה בהרצליה פיתוח מוצעת למכירה ב-100 מיליון שקל

הנכס, לו שטח בנוי של כ-450-500 מ"ר, ממוקם ברחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח ומוצע למכירה ע"י דפנה הרלב, מבעלי קבוצת הנדל"ן אביב ■ השכנים: טדי שגיא, עירית שטראוס, רפאל אדרי, ארלין סטרייליץ ושגריר ארה"ב

שירי דובר, 11/07/2017, 17:47
אחרי בטר פלייס: שי אגסי מלמד את הסינים על עליות ומורדות

וגם: יגאל דמרי רוכש מניות י.ח דמרי ביותר ממיליון שקל; ורוחה לוין מתמנה לדח"צית בנייר חדרה

שירי דובר ואביב לוי, 10/07/2017, 15:32
חוג הסלון: מיכל ודוד פורר ערכו קונצרט התרמה בסלון ביתם

וגם: מי הם המנהלים שהגיעו לפרגן למרכז הקהילתי "בית חנה" המחודש שחנך רוני דואק?

שירי דובר, 09/07/2017, 16:28
מי הגיע לחגוג בחדרה את אירוע Coca Cola Wow Party?

וגם: פעם שלישית גלידה? אביליטי שוב מינתה 3 דירקטורים חדשים

שירי דובר ושירי חביב-ולדהורן, 06/07/2017, 17:04
אייל סגל הופך את מכבי נתניה ל"מכבי קשרי תעופה נתניה"

חברת התיירות שבשליטת סגל תעניק חסות לקבוצת הכדורגל תמורת מיליון שקל לשתי עונות

אביב לוי ויניב מגל, 04/07/2017, 19:26
מה סיפרה אילנה דיין לחברי המועדון המדעי של מכון ויצמן?

וגם: ממחשוב לתשתיות - אייל טוכמן צפוי להתמנות לסמנכ"ל התפעול בקבוצת אלקטרה

שירי דובר ושירי חביב-ולדהורן, 03/07/2017, 20:04
רודי ג'וליאני מפזר אופטימיות; גיל שויד זוכה באות מגן הסייבר

וגם: על מה שוחחה עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, עם מיליארדר האינטרנט טדי שגיא?

שירי דובר ושירי חביב-ולדהורן, 27/06/2017, 16:46
מי הגיע לכנס אלי הורביץ של המכון הישראלי לדמוקרטיה?

וגם: בכירי SAP ישראל גוזרים את הסרט בבניין החדש של החברה ברעננה

רועי קצירי, 19/06/2017, 20:50
בכירי הלמן-אלדובי על הפודיום: פתחו את יום המסחר בת"א

וגם: מי הגיע לחגיגה של מיקרוסופט ונצ'רס, וכיצד מזקקים בננו דיימנשן את חגיגת 3 השנים למסחר בבורסה?

שירי דובר, 18/06/2017, 18:10
בכירי המגזר העסקי נפרדים מאברהם לבנת (בונדי)

הגיעו לחלוק כבוד אחרון לאחד מבכירי המגזר העסקי בישראל: נוחי דנקנר, ציון קינן, שלמה ינאי, אלי יונס ורבים אחרים

שירי דובר, 15/06/2017, 18:58
הפנים והשמות שישפיעו על ההון: מי הגיע לוועידת שוק ההון 2017?

ועידת שוק ההון 2017 של "גלובס" התקיימה אתמול בתל-אביב ■ כבכל שנה, גם הפעם לקחו בה חלק בכירי התעשייה והרגולטורים מהארץ ומחו"ל

שירי דובר, 14/06/2017, 15:30
לא טיסת שוקולד: מה חושבים עלינו בהונג-קונג?

מנהל הפעילות של חברת התעופה קתאי פסיפיק מגלה סודות מהמטוס

מיכל רז-חיימוביץ' ושירי דובר, 12/06/2017, 17:56
עובדי חברת גיליאד הובילו את שיירת משאיות מצעד הגאווה

וגם: הכלכלן פרופ' יוג'ין קנדל מפרגן לד"ר ארנה ברי

שירי דובר, 11/06/2017, 18:26
בא.מ.ת מיחשוב מבקשים לשפר שכר לבתו של אחד מבעלי השליטה

וגם: מי הגיע לאירוע מועדון הצעירים של אגודת ידידי מכון ויצמן למדע?

שירי חביב-ולדהורן ושירי דובר, 08/06/2017, 15:52
איי.די.אן מפסידה - ובעל השליטה אבי נחמיה נהנה מ-135 א' ש' בחודש

רון גוטלר ועופר ארדמן, בעלי מניות מיעוט בחברת הנדל"ן שנמצאת בשליטת נחמיה: "אין דרך אחרת לתאר זאת מאשר מצב הזוי"