הרשת החברתית

מה שר מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום באירוע לעובדים?

מה שר מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום באירוע לעובדים?

וגם: היכן נפגשו עו"ד יוסי כהן, ג'ודי ניר-מוזס, רוני מאנה, ניר חפץ ושולה זקן?
 
"במזרח התיכון לא משנה מה אתה עושה, חשוב איך אתה עושה"

צבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים בחדשות 10, הסביר השבוע במפגש "הפודיום" כי "אם נבחן את מערכות היחסים שלנו באזור לפי רמות נורמליזציה, נגלה שאנחנו נכשלים, אבל למרות זאת יש פה אינטרסים שמחזיקים מעמד, ועדיף לשמור עליהם"

אביב לוי, 13/09/2017, 14:22
מי התעדכנו ומי עדכנו בתצוגת האופנה של רשת גולברי?

וגם: מה חשף אודי נצר, מנכ"ל הקריה למחקר גרעיני, בכנס במכללה האקדמית SCE ע"ש סמי שמעון?

שירי דובר, 12/09/2017, 17:20
המחאה של ג'רמי לוין: מגייס את סקטור הביומד נגד טראמפ

וגם: מי תרמו חצי מיליון שקל באירוע של בית החולים בילינסון?

שירי דובר וגלי וינרב, 11/09/2017, 16:18
היכן בילה רמי לוי לפני שנחקר בחשד למרמה והפרת אמונים?

הבילוי של לוי בגן הלאומי אשקלון, מפגש סוער עם שר הבינוי במשרדי דן אנד ברדסטריט וחגיגות ה-80 של משפחת זוגלובק

שירי דובר, 10/09/2017, 18:52
עשור ל"ישראל היום": אדלסון יפתח בשבוע הבא את המסחר בת"א

וגם: היכן נצפה מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, רוכב על אופניו?

שירי דובר, 06/09/2017, 15:20
מנהלי הקניונים על המסלול: מי הגיע לתצוגת האופנה של רנואר?

וגם: משלחת מישראל זכתה במקום הראשון בהאקתון בינלאומי לפתרונות בתחום הספנות

שירי דובר, 05/09/2017, 18:26
לא באופנה: מי הבריז מאירוע ההשקה העונתי של רשת קסטרו?

קסטרו ומשפחת רוטר ערכו אתמול את אירוע ההשקה המסורתי לקולקציית החג והחורף ■ ההנהלה הבכירה של קבוצת עזריאלי, שחבריה נהגו בעבר לפקוד את האירועים המתוקשרים של רשת האופנה, דווקא נעדרו הפעם

שירי דובר, 04/09/2017, 17:58
חוזר לברן: שרון זייד מונה למנכ"ל הקבוצה

וגם: מיכל כהן מונתה למנכ"לית קרן רש"י; שמואל תורג'מן מונה למנכ"ל חברת הביטוח קנט; דוד ראם מונה ליו"ר אאורה; ותרו מינתה את אודאי בלדוטה למנכ"ל

שירי דובר ושירי חביב-ולדהורן, 03/09/2017, 16:12
יוצאים לחופשה או רק חולמים על זה: בכירים במשק מספרים

והפעם: אבישי קרואני, המשנה למנכ"ל פעילים ניהול תיקי השקעות; מיקי חן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת כלבושרד; ליאור לקסר, יינן ראשי ביקבי כרמל; ונופר ממרוד, מנהלת שיווק בתדיראן

שירי דובר, 28/08/2017, 15:56
חולמים על חופשה: בכירים במשק מספרים לאן ומתי ייצאו לחופש

והפעם: שרון בן צבי, סמנכ"לית שיווק בקבוצת משולם לוינשטין בנייה; אבי זיתוני, בעלי חברת א.זיתוני בנייה; צבי נטע, יו"ר ובעלי חברת מכשירי תנועה; ורו"ח אלי אלעטר, שותף במשרד RSM שיף הזנפרץ ושות'

שירי דובר, 27/08/2017, 15:20
נוהרים לחו"ל: עוד בכירים מספרים מתי ולאן יצאו לחופשה

והפעם: נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל; יובל מטלון, מנכ"ל eBay ישראל; ואביבית מנה-קליל, מנכ"לית משותפת בבית ההשקעות אופנהיימר

רועי קצירי, 24/08/2017, 16:00
יוצאים לחופש: בכירים במשק מספרים לאן ייסעו בחופשת הקיץ

והפעם: חיים מסילתי, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין; וגדי שלסקי, יזם משותף ונשיא חברת אופטיבוס

רועי קצירי, 23/08/2017, 15:16
הטיול המושלם: בכירים במשק מספרים האם ומתי יצאו לחופשה

והפעם: חיים זר, סמנכ"ל GIGI מעבדות קוסמטיקה; וד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש

רועי קצירי, 22/08/2017, 16:28
העונה החמה: בכירים מספרים על החופשות שאליהן יצאו השנה

והפעם: מיקי קופל, מנכ"ל קופל גרופ; ויונית הראל-ידלין, מנהלת פרויקט רובינשטיין על הפארק

רועי קצירי, 21/08/2017, 14:54
משפחת ברנמילר מכניסה אנרגיה לבורסה בתל-אביב

וגם: למי אתר ג'ים קריימר: "לא, אתה לא רוצה לגעת בטבע"?

שירי דובר, שירי חביב-ולדהורן ואביב לוי, 17/08/2017, 19:54
מיקרוסופט ישראל ממנה שני סמנכ"לים חדשים

וגם: מנכ"ל מגדל בנקאות להשקעות זכה באות הצטיינות בינלאומי