הרשת החברתית

יצחק תשובה מפרגן לרב מאיר לאו ומחכה להסדר שלום

יצחק תשובה מפרגן לרב מאיר לאו ומחכה להסדר שלום

וגם: שאול אלוביץ' מקדם את בנו ואת מקורבו
האחים אלשטיין עושים כבוד למייסד אלרון עוזיה גליל

וגם: עידן עופר ממנה מנכ"ל חדש למיזם הרכב קורוס

שירי דובר, 23/03/2017, 20:30
מי הגיע (ומי לא) לחתונת בתו של "הרנטגן"?

וגם: יו"ר קוקה-קולה העולמית לא רוצה שתאכלו לבד

שירי דובר, 21/03/2017, 20:56
צלצלו בפעמון: משפחת קוזניצקי פתחה את יום המסחר בת"א

וגם: מדוע נעדר אייל מליס, מנכ"ל תנובה, מטקס מוצר השנה?

שירי דובר, 20/03/2017, 18:00
מורשת קרב: אנשי הערוץ הראשון מגייסים את הרמטכ"לים

וגם: מי הגיעו לחגיגות השנה של הפורום הישראלי למנהיגות?

שירי דובר ואביב לוי, 19/03/2017, 19:20
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום מפגין גאווה ישראלית-אמריקאית

וגם: מה עושה בארץ כדורגלן העבר הפורטוגלי לואיס פיגו?

שירי דובר, 14/03/2017, 19:02
לא רק פורים: מי הפגינו אופנתיות בחגיגה של גינדי וגוטקס?

וגם: מי הגיעו להקרנת הסדרה "היום זה אנחנו"?

שירי דובר, 13/03/2017, 18:44
מה עשה אברהם קוזניצקי ביום ההנפקה של מנרב פרויקטים?

וגם: מה היו התובנות בכנס HR-tech הישראלי?

שירי דובר, 07/03/2017, 19:38
רוזנהויז וברוקמאייר מרעננים קולקציה; מנדלבליט ישפוט בתחרות צ'ולנט

וגם:  חברת בריינסטורם, הנסחרת לפי שווי של 78 מיליון דולר, הודיעה על מינוי של סמנכ"ל תפעול וסמנכ"ל רפואי חדש

שירי דובר וגלי וינרב, 06/03/2017, 17:42
מה משך את המבקרים לביתן הישראלי בתערוכת הסלולר בברצלונה?

וגם: על מה דיברו באירוע ההשקה של עמותת "רואים רחוק"? 

שירי דובר, 02/03/2017, 15:58
פרופ' דוד פסיג: "אם לא נתכונן, יכולה להיות כאן קריסה של תרבות"

בוועידת הנדל"ן של "גלובס" קרא העתידן פרופ' דוד פסיג לגורמי התכנון בישראל לחשוב לטווחים רחוקים הרבה יותר מאשר 20 שנה קדימה

אלפי אליהו שאולי, 28/02/2017, 15:02
מי הגיעו לפסגת הנדל"ן של "גלובס" - ועל מה דיברו שם?

תחום הנדל"ן ממשיך לספק כותרות, ובהיותו כזה, פסגת הנדל"ן של "גלובס" - שהתקיימה אתמול במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א - הייתה גם השנה כר פורה לכותרות חמות במיוחד

שירי דובר, 27/02/2017, 17:36
המירוץ לצמרת: אילו אנשי ונשות עסקים השתתפו במרתון סמסונג ת"א?

וגם: מי הגיעו לגמר תחרות טכנולוגיות הביטוח, ומה ישמח את שגרירת צרפת בישראל?

שירי דובר וגלי וינרב, 26/02/2017, 16:06
מה החריד את דב מורן, ומה אמרה מנכ"לית פייסבוק ישראל?

קמאטק ציינה באירוע חגיגי את הצמיחה של יזמות טכנולוגית מקרב הקהילה החרדית בישראל ■ חברת פידוויזור חגגה עם עובדיה, אחרי שגייסה 20 מיליון דולר מג'נרל קטליסט

רועי קצירי, 22/02/2017, 16:39
החשב הכללי רוני חזקיהו פותח את יום המסחר בבורסת לונדון

וגם: החגיגות של לב לבייב התחילו כבר בסוף השבוע, לפני כנס קונגרס יהודי בוכרה 

שירי דובר, 21/02/2017, 16:54
יוסי בכר ועו"ד אמי פלמור מתחדשים בתכשיט חדש

מי התחדשו בצמידי המנהיגות של עמותת "כוכבי המדבר" המקדמת צעירים מהקהילה הבדואית? ■ וגם: מי מונו למנכ"ל מארוול ישראל ולמנכ"ל אופטיקנה?

שירות גלובס, 20/02/2017, 17:54
מניות במקום דירות: מה ביקשו המנכ"לים ממשה אשר?

וגם: איפה נפגשו נסיך ליכטנשטיין ואיש העסקים ליאון רקנאטי? 

שירי דובר, 19/02/2017, 18:00
אוריאל לין משיק ספר חדש; קרנית פלוג מנגבת חומוס

וגם: מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך משדרג את המונים ונזכר בתקופה "חלבית" בעברו