עמוד הבית > חברות > סופר פארם

סופר פארם בחדשות

סוכן חדשות
 
מורי קופלר / צילום: יחצ
מייסד רשת סופר-פארם, מורי קופלר, הלך לעולמו בגיל 93
בשנת 1978 ייסד קופלר את רשת סופר-פארם בישראל, זאת כביטוי לציונות ולרצון לתרום גם לכלכלה הישראלית
  
 
סניף סופר פארם / צלם: יחצ
הסטארט-אפ Yotpo יספק שירותים לאתר סופר-פארם
הפלטפורמה של Yotpo - המאפשרת לעסקים לייצר תוכן ופרסום עצמי שמקורו בחוות-דעת, תמונות או המלצות שמפרסמים גולשים - תשולב באתר הסחר המקוון שסופר-פארם השיקה לאחרונה
  
 
סניף סופר פארם / צלם: יחצ
התפוצצה העסקה למכירת 40% מסופר-פארם לקרן CVC
בקרן CVC דרשו מסופר-פארם מעורבות משמעותית בניהול, ובעלי הרשת ליאון קופלר סירב לכך ■ כעת הרשת אינה מנהלת מגעים למכירה מול גוף אחר
  
 
ליאון קופלר / צילום: יחצ
קרן CVC על סף סגירת העסקה לרכישת נתח מסופר-פארם
הרקע למכירה הוא הרצון של הרשת לצמוח בחו"ל ■ הפעילות של CVC ברשתות פארם דומות בסין ובפולין תעזור לסופר-פארם להאיץ את צמיחתה שם, בין השאר על רקע בעיות רגולציה ותחרות חזקה מול רשתות בינלאומיות והמעבר לקניות באינטרנט ■ לאומי ודיסקונט ימכרו נתח של 25%
  
 
סניף סופר פארם / צלם: יחצ
מו"מ למכירת 40% מסופר-פארם לפי שווי של 2 מיליארד שקל
בעלי המניות במגעים למכירת מניותיהם לקרן בינ"ל לפי החלוקה הבאה: 15% ממניות ליאון קופלר, 15% שמחזיק בנק לאומי ו-10% - בנק דיסקונט ■ מטרת המכירה היא לטובת הרחבת פעילות הרשת בחו"ל
  
 
סניף סופרפארם / צלם: יחצ
מי נהנה מהפשרות בייצוגיות: הצרכן, הנתבעת או עורכי הדין?
המועצה לצרכנות יצאה נגד "פשרת הקופונים" שהושגה עם סופר-פארם, בטענה כי מדובר ב"הסדר מגוחך" ו"ניסיון לקידום מכירות של הרשת במקום פיצוי ראוי"
  
 
סניף סופר פארם / צלם: יחצ
המועצה לצרכנות: הפשרה בייצוגית נגד סופר-פארם - מבישה
בתביעה נטען כי סופר-פארם הטעתה צרכנים כשהעלתה באופן מלאכותי מחירי מוצרים בסמוך למבצע ■ סופר-פארם הציעה פשרה, לפיה תעניק פיצוי של 10 שקלים לחברי מועדון לייף סטייל שירכשו ברשת בסכום של 100 שקל
  
 
תרופות / צילום: רויטרס
הטעו את הציבור בכיתוב על תוספי תזונה - ויפצו ב-2.9 מ' ש'
סופר-פארם, מכבי שירותי בריאות ויצרניות תוספי התזונה סולגאר וסופהרב ייחסו לתוספי מזון ששווקו על-ידן סגולות מרפא בניגוד לחוק
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
קונים טואלטיקה בסופר-פארם וניו-פארם? לא בטוח שזה משתלם
בדיקה שערך משרד הכלכלה מגלה כי מחירי מוצרי הטואלטיקה ברשתות הפארם הגדולות בישראל גבוהים בכ-20% מהמחירים של אותם מוצרים ברשתות שיווק המזון הגדולות ובבתי המרקחת הקטנים
  
 
מילקי שמינייה / צילום: יחצ
דירוג הפרסום החצי-שנתי: שטראוס - המפרסמת הגדולה ביותר
יפעת בקרת פרסום: קטגוריית רשתות השיווק היא זו שבה נעשתה ההשקעה הגדולה ביותר במחצית השנה האחרונה, והיא רושמת עלייה של 4% ל-141 מיליון שקל
  
 
מוצרי פארם. הרשתות הן לא רק "סבל" תרופות / צילום: תמר מצפי
ריכוזיות ורווחיות בפארם בשיא - בין השאר על חשבון העובדים
חלקן של סופר-פארם וניו-פארם במכירות הענף עומד על 86% - והרווחיות שלהן גבוהה יותר מכפליים מהרווחיות של בתי המרקחת ■ בתגובה לפליאה שהביעו בענף, באוצר הסבירו כי מיקוד הסקירה היה מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סוף להסדרי הבלעדיות של סופר-פארם בקניונים ובמרכזי מסחר
בעקבות בדיקה של כשנה שערכה רשות ההגבלים עקב פנייה של מכבי שירותי בריאות, התקבל הסכם המגביל את דרישות הבלעדיות של הרשת ל-3 שנים רטרואקטיבית ■ ב-120 סניפי סופר-פארם תתבטל הבלעדיות באופן מיידי
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם משיקה אתר קניות בהשקעה של 10 מיליון שקל
בשלב הראשון ייפתח האתר רק ל-10,000 מתוך לקוחות מועדון לייף סטייל במסגרת פיילוט, ובהמשך ייפתח לכל לקוחות הרשת ■ מנכ"ל סופר-פארם על עסקת שופרסל וניו-פארם: "אני חושב שבטווח הארוך זה מיזוג לא טוב שיעלה את המחירים לצרכן"
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
סופר-פארם - הפרסומת הזכורה השבוע; 9 מיליון שוב הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון עם יהודה לוי, שהייתה המושקעת ביותר השבוע, הגיעה למקום השישי בדירוג האהובות
  
 
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך
סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 266 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 17