עמוד הבית > תגיות כלליות > פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט בחדשות

סוכן חדשות
 
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
מהפכת השופינג: מנוע הקניות של גוגל נכנס לישראל
על רקע המשבר בתחום הקמעונאות, החל מה-7 במאי יוצג לגולשים בארץ גוגל שופינג, הפיצ'ר שמציג מוצרים לרכישה בתוצאות החיפוש ומשווה מחירים ● בין המפרסמים שכבר נרשמו: עזריאלי וסופר-פארם
  
 
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
YouTube מגבילה את הגשת הפרסומות לצדדים שלישיים
המשמעות של המהלך בפועל הוא כי מסוף מאי כל מפרסם או חברת מדיה שירצו להציג פרסומות ביוטיוב באירופה, יצטרכו לעשות זאת באמצעות מערכות ההגשה של גוגל בלבד
  
 
אמיר גלייט / צילום: יחצ
PwC חותכת ב-17% את תחזית הצמיחה של הפרסום באינטרנט
לפי פירמת הייעוץ הגלובלית, קשיים במדידת האפקטיביות והעדפה של צרכנים לפלטפורמות ללא פרסום מובילים לירידה בביקוש לפרסום דיגיטלי בכל העולם ● למרות ההתפכחות, הפרסום הדיגיטלי ימשיך לצמוח, ושיעורו יעמוד ב-2021 על 47% מכלל עוגת הפרסום העולמית
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פייסבוק מגבילה פרסומאים לייצר מראש אומדן וזיהוי קהלים
חברות מדיה ודיגיטל גילו בימים האחרונים כי הרשת החברתית כבר לא מאפשרת לדעת את גודל הקהלים המותאמים אישית ואת פוטנציאל החשיפה אליהם ● ככל הנראה, מדובר בניסיון של פייסבוק להתמודד עם פרשת חשיפת המידע על 51 מיליון משתמשים ע"י קיימברידג' אנליטיקס
  
 
מארק פריצ'רד / צילום: רויטרס, Neil Hall
המפרסמים מאוכזבים מהדיגיטל, אבל הוא כאן כדי להישאר
פרוקטר&גמבל קיצצה מאות מיליוני דולרים מהפרסום בדיגיטל, והיא לא היחידה ■ אין צורך להתחיל בהספדים
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פרפל אינטראקטיב זכתה בתקציב הרשתות של התעשייה האווירית
פרפל אינטראקטיב תקבל ריטיינר של כמה אלפי שקלים מדי חודש כדי לקדם את פרסומי התעשייה האווירית ברשתות החברתיות בישראל ובחו"ל
  
 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
היום שאחרי הפרסומות: גוגל נגד פרסום מציק
הדפדפן כרום של ענקית הרשת יתחיל לחסום פרסומות מעיקות בעוד שבועיים ■ האם המהלך צפוי לפגוע בהכנסות של גוגל מפרסום, איך יתמודדו אתרי התוכן בישראל עם השינוי הדרמטי, ולמה בטווח הארוך כולם, כולל הגולשים, כנראה ירוויחו?
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
מארק-סיזם: השינוי של פייסבוק "מצמצם לגולש את התודעה"
צוקרברג שינה שוב את הכללים והכריז כי הפיד של 2 מיליארד המשתמשים יקבל העדפה לפוסטים של חברים ומשפחה ■ הערכות: "קשה להחזיר את הגלגל אחורה - זה יגיע למיצוי מהר"
  
 
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
נסטלה הורידה שוב את הפרסום מכל פלטפורמות גוגל
בחברה לא שבעי-רצון מהצעדים שענקית החיפוש נקטה לסינון תכנים
  
 
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר
מנכ"ל אינובייד צביקה נטר מסביר מדוע רכש את טייקי
אתמול דווח כי אינובייד, פלטפורמה טכנולוגית העוסקת בהפצת קריאייטיב וידאו חכם מבוסס דאטה, רוכשת את טייקי, שהיכולת העיקרית שלה היא טכנולוגיה המנתחת את סביבת התוכן של הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות
  
 
YouTube, יו-טיוב / צלם: יח"צ
"קל להעלים עין מפרסום בעייתי ביוטיוב כי אין שם מבוגרים"
חברות כמו אדידס, ריגלי ו-HP השהו את הפרסום ביוטיוב לאחר שהופיע לצד תכנים לא הולמים המופנים לילדים, אך בישראל אין לתופעה התייחסות, אף שהיא קיימת ■ בכיר בתעשייה: "בטלוויזיה המנהלים רואים אם הפרסומת שלהם מופיעה על תוכן שמציג אונס או פיגוע, אבל בדיגיטל לא"
  
 
מסטיק אורביט / צילום: יחצ
בעקבות פרסום באתרי פורנו: ריגלי מפסיקה לפרסם בגוגל
קבוצת ריגלי העולמית, בעלת המותג אורביט, הורתה בסוף השבוע האחרון לכל סוכנויות הפרסום שלה ברחבי העולם להימנע לחלוטין מפרסום בגוגל וביוטיוב - זאת לאחר שגילתה כי חלק מהפרסומים שלה הופיעו על תכנים פורנוגרפיים לילדים
  
 
נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר  / צילום: דני בראדוןאבישי עובדיה,  רו
אבישי עובדיה
הולכת בקיוון הנכון?
מה האפשרויות שעומדות כיום בפני אלגומייזר?
אלגומייזר  המפתחת תוכנה לתחום הפרסום באינטרנט נכשלה. מה שהתחיל בקול תרועה רמה וברעש תקשורתי, לא התרומם בשטח לעסק אמיתי. ...המשך
  
 
אלכס צ'אנג, מנכ"ל גיפי / צילום: David Paul Morris, Bloomberg
החברה שצריכה רק 6 שניות כדי להרוויח מיליארדים
עם 300 מיליון משתמשים, הערכת שווי של 600 מיליון דולר ושותפויות עם כל חברות המדיה הגדולות, Giphy של המייסד אלכס צ'אנג רוצה לנער מן היסוד את תעשיית הפרסום האינטרנטית
  
 
עדי סופר–תאני / צילום: רוני שיצר
מפרסמים טוענים לתקלות עקב איחוד מערכות פרסום בפייסבוק
בכיר בענף הפרסום: "פייסבוק מוציאים מוצר חצי אפוי ומשפרים תוך תנועה" ■ בכיר אחר: "לנציגים בארץ יש הרבה רצון טוב, אבל הם לא מקבלים מענה מהיר" ■ פייסבוק ישראל: "אנחנו משקיעים מאמץ רב כדי לתמוך בשותפים שלנו בצורה הטובה ביותר"
  
 
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי
אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית
המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 431 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 27