החשיבות של הרשתות החברתיות בהיבט העסקי עלתה במיוחד בזמן מגפת הקורונה, והמיתוג בפייסבוק עשוי להשפיע ישירות על שורת הרווח • מה צריך לעשות כדי להוציא את המיטב מהעמוד העסקי?
הנציבות האירופית חושדת כי גוגל מנצלת את מעמדה בתחום הפרסום המקוון, והיא תבחן אם ענקית האינטרנט הפרה את כללי האיחוד
לאחר שהיוותה תחליף לוואטסאפ בסערת הפרטיות האחרונה, כעת מחליטה אפליקציית המסרים לעמוד מול חברת האם של וואטסאפ, פייסבוק • בבלוג החברה פורסם על תרגיל שסיגנל עשתה לרשת החברתית שהיא לא אהבה בכלל
החברה המוציאה לאור את העיתון טוענת כי הכיסוי של אנשי בית המלוכה הבריטי נדחף כלפי מטה בתוצאות החיפוש ■ ב"דיילי מייל" טוענים כי זו פעולת ענישה על כך שלא מכרו מספיק שטחי פרסום דרך בורסת הפרסומות של גוגל
מהתשקיף שפרסמה החברה עולה שהכנסותיה צמחו ב-33% בשנה האחרונה ומסתכמות כיום בקצב שנתי של כ-107 מיליון דולר
Fyber, בניהולו של זיו אלול, מספקת פתרונות שמאפשרים למפתחי אפליקציות ולמפרסמים לייצר הכנסות באמצעות פרסום ממוקד • זו הפעם השנייה שהחברה נמכרת
גוגל, חברת הפרסום הדיגיטלי הגדולה בעולם, הודיעה כי לא תפתח עוד טכנולוגיות לניטור גולשים כשהם עוברים מאתר לאתר ברשת • ההצהרה תקפה רק לניטור גלישה באתרי אינטרנט ולא באפליקציות למובייל
ברקע לעליות בסוף השבוע בנאסד"ק, רכישה שביצעה חברת Magnite שכמו פריון עוסקת בתחום הפרסום הדיגיטלי • פריון תפרסם את הדוחות הכספיים לרבעון הרביעי ולשנת 2020 ביום שלישי הקרוב
בחודשים האחרונים, כשמבקשים מאנשי פרסום להגדיר את מה שקורה לחברות מהתחום שלהם בבורסה, הם משתמשים במונח "כל מטאטא יורה" • לכן, אין פלא שכל מי שיש לו יד ורגל בתחום (גם אם לא ברור שיש לו מוצר), מבקש להנפיק
סגירת רשת הפרסום בווידאו ארטימדיה מציבה את הענף בפני אתגרים שאותם היא ביקשה לחסוך, כשברקע המערכת של IDX מנסה למלא את החלל שנוצר • עבור מי המצב החדש הוא הזדמנות, ועבור מי הוא מהווה סכנה
קואליציה של עשרה תובעים כלליים בארה"ב הגישה אתמול תביעה נגד גוגל, ובה הם מאשימים אותה בהסכם לא חוקי עם פייסבוק • ההסכם נתן לפייסבוק זכויות מיוחדות, בתמורה לכך שהרשת החברתית תבטיח לא לפתח מערכת פרסום מתחרה
התובע הכללי של טקסס הודיע כי יגיש את התביעה היום נגד הענקית: "חיסלה את התחרות והכתירה עצמה לראש הפרסום המקוון"
בפעם הראשונה אי-פעם, פרסום דיגיטלי אחראי השנה ליותר ממחצית מהסכום שהוצא על פרסומות בארה"ב
מנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן הודיע היום כי החברה תפסיק את הפעילות בתחום הפרסום בווידאו בדיגיטל בסוף השנה • לאחרונה הפסיקה קשת את ההתקשרות עם החברה, וגם המו"מ עם וואלה נתקע • תורג'מן: "בכוונתנו להמשיך את פעילות הפיתוח בארץ ולהשלים את מוצר הטלוויזיה שלנו"
בנק ההשקעות האמריקאי Roth Capital מתחיל לסקר את מניית פריון נטוורק בהמלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 10.75 דולר
תאגיד השידור הציבורי "כאן" ניסה לייצר ערוצי הפצת תוכן חדשים המבוססים על פרסום, בין היתר באתרי התוכן הישראלים, אך בשלב הזה נראה כי פעילות הנגד של המתחרים בקשת וברשת מצליחה לבלום אותם
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהעסקים קטנים ובינונייםפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות