פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

הרווח של פריון נסק, החברה העלתה את התחזית השנתית בפעם השנייה

חברת האדטק הדואליות עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הראשון, עם צמיחה של כ-40% בהכנסות וזינוק של פי שלושה ברווח הנקי • החברה הגדילה את תחזיות ההכנסות וה-EBITDA שלה

שירי חביב-ולדהורן 28.04.2022
אילון מאסק / צילום: Reuters, Adrien Fillon

המשמעות של הפיכת טוויטר לחברה פרטית: מאסק יצטרך פרסומות כדי שהיא תמשיך להתקיים

מאסק יצטרך את תזרים המזומנים מהפרסומות של טוויטר כדי לשלם על החוב שגייס ממורגן סטנלי ומוסדות פיננסיים אחרים למימון העסקה

וול סטריט ג'ורנל 27.04.2022
לוגו Trade Desk, חברת האד-טק האמריקאית / צילום: Shutterstock, Tada Images

835 מיליון דולר: האם זו חבילת השכר הכי גדולה של מנכ"ל עד היום?

רוב השכר של מנכ"ל Trade Desk ג'ף גרין ב־2021 הגיע מפיצוי באופציה על מניות שמתממש בשמונה תשלומים, בהתאם ליעדי ביצוע שאפתניים

וול סטריט ג'ורנל 22.04.2022
פייסבוק. לפי וארוס, העלות החציונית של רכישת לקוח עבור חברת מסחר מקוון (Ecommerce) בפייסבוק זינקה ב-2021 ב-77% / צילום: Shutterstock, Jirapong Manustrong

עדכון הפרטיות של אפל העלה משמעותית את ההוצאות של חברות המפרסמות בפייסבוק

סטארט-אפים בתחום התוכנה נדרשו להוציא 188 דולר בפייסבוק כדי להגיע ללקוח אחד שיתנסה בשירות שלהם ב-2021, עלייה של 40% בהשוואה להוצאה ב-2020 • נתונים אלו מגיעים מהסטארט-אפ הישראלי וארוס, שמפתח מערכת להשוואת מדדי ביצוע עסקיים

אופיר דור 28.02.2022
מטה גוגל במאונטיין ויו, קליפורניה / צילום: Shutterstock, achinthamb

"לא תהפוך לשומרת הסף": מאחורי החלטת גוגל להגביל מפרסמים

גוגל הודיעה אתמול שהיא תפתח תחליפים חדשים למזהה הפרסום באנדרואיד, וכך תאמץ הגבלות חדשות על תחום הפרטיות על חברות צד שלישי • תומר אליאס, דירקטור ב-BigID: "גוגל מנסה ליצור סיטואציה שהיא עדיין תהיה מונופול בפרסום ממוקד" • ומה צפויה להיות ההשפעה על מטא, שנפגעה קשה מצעד דומה של אפל

נבו טרבלסי 17.02.2022
שירותי מחשוב ענן / צילום: Shutterstock, Blackboard

הרכישה שגרמה ללא מעט הרמות גבה: מה עומד מאחורי מסע השופינג של גוגל בישראל

כפי שספקיות הסלולר ניסו פעם להשיק שירותים צורכי אינטרנט כדי להגדיל את החשבון למשתמשים, כך ענקיות הטכנולוגיה מחפשות דרכים להעלות את ההוצאות של ארגונים על ענן • זה אחד הגורמים שהביא את גוגל לרכוש את סטארט-אפ אבטחת הסייבר סימפליפיי, שהמוצר שלו דורש משאבי מחשוב כבדים בענן

אופיר דור 05.01.2022

סקר "מנהלי שיווק מצייצים": גלובס הוא האתר הכלכלי המועדף לפרסום

סקר של קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שנערך זו השנה הרביעית ברציפות חושף כי הדיגיטל שומר על מקומו כמוביל בתקציבי הפרסום, אם כי גם הפרסום בטלוויזיה חיזק את מעמדו מנתוני השנה שעברה • נתח הפרסום הגדול בדיגיטל הופנה ב-2021 לפלטפורמות הבינלאומיות, בראשן פייסבוק • גלובס ממשיך להוביל בזירה הכלכלית. מאקו ו-ynet מובילים בגזרת האתרים הכלליים

שירות גלובס 23.12.2021
אין מחלוקת על כך שלרשתות החברתיות יש השפעה ניכרת על חיינו, ובפרט על הבריאות הדמוקרטית של הדיון הציבורי / אילוסטרציה: Shutterstock, Ink Drop

פייסבוק היא אולי מונופול, אך קשה לבדוק זאת בכלים מקובלים

בכל הנוגע להשפעת הרשתות החברתיות על הציבור והדמוקרטיה, הכלים של תחום ההגבלים העסקיים הם לא הדרך הנכונה לטפל בנושא

ד"ר אסף צימרינג 26.10.2021
סופרקמרט פרש אמזון. הפרסום יתרחב גם לעגלות החכמות / צילום: Reuters, Victoria Jones

שבע סיבות לכך שהצמיחה של אמזון מפרסום לא צפויה להיעצר בקרוב

ענקית האיקומרס העולמית היא גם פלטפורמת הפרסום השלישית בגודלה בארה"ב, והיא דוהרת לעבר קצב הכנסות של 30 מיליארד דולר ב-2021 • שורת מהלכים מעניינים מסמנת שלאימפריה של ג'ף בזוס יש עוד כמה שנים לסחוט את הלימון של האתר והמעטפת שלו

משה רדמן 03.10.2021
יונתן איבגי / צילום: פבל טולצ'ינסקי

רוצים אתכם בדיגיטל: 123 מיליון שקל בשנה מושקעים בפרסום לקניות אונליין

מנתוני קבוצת יפעת עולה כי הגופים שהובילו את ההוצאה על פרסום בשנה האחרונה הם ביט של בנק הפועלים עם 6.82 מיליון שקל ואתר יד2 עם 6.8 מיליון שקל

אתי אפללו 01.09.2021
ניהול הסושיאל הגיע לפרקו / צילום: Shutterstock

הטעות הגדולה שמותגים עושים עם הקריאייטיב שלהם ברשתות החברתיות

מותג שרוצה לחדור דרך ענן הפרסומות שאופף את הגולשים צריך לייצר אסטרטגיה ייחודית לכל פלטפורמה, בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק • במובן הזה, איסוף דאטה הוא קריטי

נועה מילר 04.08.2021
אינסטגרם / צילום: Shutterstock, Wachiwit

פייסבוק מודיעה על צעדים חדשים שנועדו להגביר את פרטיות בני הנוער

הצעדים נוגעים בעיקר לאינסטגרם, שנחשבת לרשת של משתמשים צעירים • הצעד המשמעותי העיקרי הוא הגבלת היכולת של מפרסמים להגיע לבני נוער עם פרסומות ממוקדות • נוסף על כך, החברה הודיעה כי חשבונות של בני נוער יוגדרו כפרטיים כברירת מחדל, ועל פיתוח טכנולוגיה שירחיק חשבונות חשודים מחשבונות של צעירים

נבו טרבלסי 27.07.2021
ויולה מפרגנת לאיירון סורס בשלט על האיילון / צילום: יח"צ - סיטי מדיה
אפל | ניתוח

הגבלות הפרטיות החדשות של אפל מכניסות ענף שלם בישראל למתח

ההגבלות החדשות של אפל על פרסום באינטרנט - בהן חסימת היכולת להתאמה אישית של פרסומות וניטור התנהגות משתמשים - נכנסו רק לאחרונה לתוקף • בתעשיית הפרסום הדיגיטלי כבר מדווחים על ירידה של עשרות אחוזים בחשיפה של לקוחות אפל לקמפיינים ועל קושי בהגעה ללקוחות פוטנציאליים • איך זה קשור למלחמה בין אפל לפייסבוק ולגוגל, ומה יעשו חברות כמו פלאריום, איירון סורס ומאנדיי

אסף גלעד ונבו טרבלסי 25.07.2021
אסף הנעמן הלל, בעלים ומנכ"ל משותף של נסיקה עצמאית / צילום: יח"צ

"בהתחלה השוק נכנס להלם, לקח עוד שלושה חודשים והתחלנו להרים את הראש"

אסף הנעמן הלל, בן 50, נשוי פלוס שלוש, מתגורר בפרדסיה • בעלים ומנכ"ל משותף של נסיקה עצמאית, חברה המלווה עסקים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט • מעסיק 5-7 עובדים • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

מיכל רז-חיימוביץ' 15.07.2021
פייסבוק / אילוסטרציה: Shutterstock, Ink Drop

"בניית קשרים משמעותיים בין אנשים לעסקים": פייסבוק ממשיכה להיאבק באפל על הביקורת בפרסום ממוקד

בפוסט בבלוג של הרשת החברתית, פייסבוק משיבה על הביקורת מצד אפל בכל הקשור לפרסום ממוקד • בחברה מתכננים לשפר ולפתח ארבעה נושאים בתחום, כמו שיפור הפרטיות וכלי פרסום שהם לא שיווק

נבו טרבלסי 08.07.2021
לנטר בזמן אמת קמפיינים פרסומיים באמצעות בינה מלאכותית / צילום: Shutterstock, GO Digital Marketing

גם המספרות והמעדניות יכולות: איך מסייעת בינה מלאכותית בניהול תקציבי פרסום לעסקים קטנים?

את העבודה של מנהלי הקמפיינים הדיגיטליים מחליפה כיום הטכנולוגיה • אם בעבר נדרש תקציב גבוה עבור הפעילות, כיום גם בעלי עסקים קטנים יכולים להגיע לקהל היעד המבוקש באמצעות פילוח מדוייק, מבוסס למידת מכונה

נתן סטולרו 01.07.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 35