פרסומות בחדשות

סוכן חדשות
 
המטבע מונרו / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
עידן הקריפטו: הסתרת פרסומות תמורת גישה למעבד המחשב
אתר salon.com מציע לגולשים עסקה שנראית אטרקטיבית, עד שבוחנים את הפרטים הקטנים ■ מי שמרווחים מהמודל החדש הם האקרים שמתחברים לאלפי מחשבים במקביל
  
 
אוריאל לין / צילום: יוד צילומים
האם סרטוני הרשות להגנת הצרכן פוגעניים נגד חברות הסלולר?
כך לפחות טוען נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין ■ בסרטוני הפרסומת מוצג צרכן שמגלה בחשבונות החיוב שלו חיובי-שווא שגובה ממנו חברת התקשורת, אחרי שקיבל שיחת טלפון טורדנית מנציגת מכירות שמנסה לדחוף לו שירותים בתשלום באמתלה של מתנות
  
 
פרסומות של הוט ויס  / צילום: מסך
פייסבוק מעלה פרסומות ליצרני תוכן ישראלים על תוכן פיראטי
הרצחת וגם ירשת? הרשת החברתית מציעה שירות פרסום גם מחוץ לפייסבוק, ומפרסמים ישראלים עולים באמצעותו בקמפיינים ובכך תומכים בעקיפין בהצגת תוכן גנוב ■ במקביל, פבלישרים ישראלים משלמים על פרסום בתוכן שיצרו ושעליו הם לא מתוגמלים ■ פייסבוק: "מודים ל'גלובס' על הפניית תשומת-לבנו"
  
 
מתוך קמפיין השירותים  / צילום מסך
ענף הפרסום חייב להפנים את הגבול שבין המצחיק לשוביניסטי
צ'יפס שמיועד לנשים? פרסומת שבה בנות משקרות כדי שלא יבינו מה הן עושות בשירותים? הלו, אנחנו ב-2018 ■ פרשנות
  
 
ספאם / צילום: שאטרסטוק
אושר: התנתקות מחברה תיחשב כסירוב להודעות פרסומיות
מעתה, נקודת המוצא תהיה שכאשר צרכן מתנתק מחברה - הרי שגם אינו מעוניין לקבל תוכן פרסומי ממנה, גם כזה שאישר מראש ■ ח"כ אורי מקלב, מיוזמי התיקון לחוק: "ההתקשרות עם חברה כזאת או אחרת היא לא חתונה קתולית"
  
 
סופרבול/ צילום: שאטרסטוק
WIX חוזרת לפרסם בסופרבול: "הצעה שאי-אפשר לסרב לה"
WIX החלה לפרסם בסופרבול ב-2015 והמשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים ■ מדובר באחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע
  
 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
היום שאחרי הפרסומות: גוגל נגד פרסום מציק
הדפדפן כרום של ענקית הרשת יתחיל לחסום פרסומות מעיקות בעוד שבועיים ■ האם המהלך צפוי לפגוע בהכנסות של גוגל מפרסום, איך יתמודדו אתרי התוכן בישראל עם השינוי הדרמטי, ולמה בטווח הארוך כולם, כולל הגולשים, כנראה ירוויחו?
  
 
אייל מליס / יחצ רמי זרנגר
המכירות ירדו - ותנובה חוזרת להשקיע בפרסום
ברבעון הבא תנובה תעלה עם כמה קמפיינים במקביל, בהיקף שלא נראה מצדה בעשור האחרון, לאחר שבעבר הייתה המפרסמת הגדולה במשק ■ צפויה גם לחזור לתמוך בקוטג', שהסלוגן שלו הפך לחרב פיפיות אחרי המכירה לסינים
  
 
סיגריות / צילום: thinkstock
נלחמים בעישון: אושר החוק לאיסור פרסום מוצרי טבק וסיגריות
החוק מפרט שורה של הגבלות הנוגעות לפרסום ושיווק מוצרי עישון - ובין היתר אוסר על פרסום באינטרנט, פרסום סמוי, פרסום ישיר ועקיף ■ המפרים צפויים לקנסות כבדים
  
 
מריה שראפובה / צילום: רויטרסמתי גולן / איור: גיל ג'יבלי
מתי גולן
הנדל"ן ההודי של שראפובה
למה לא מחילים אחריות גם על הפרזנטורים המפרסמים מוצרים כושלים?
מריה שראפובה היא כוכבת על בטניס ממוצא רוסי, ובנוסף גם אישה יפה המבוקשת מאוד לתת את שמה ותמונתה לפרסומות. בין השאר, בהודו. ושם שראפ...המשך
  
 
YouTube, יו-טיוב / צלם: יח"צ
"קל להעלים עין מפרסום בעייתי ביוטיוב כי אין שם מבוגרים"
חברות כמו אדידס, ריגלי ו-HP השהו את הפרסום ביוטיוב לאחר שהופיע לצד תכנים לא הולמים המופנים לילדים, אך בישראל אין לתופעה התייחסות, אף שהיא קיימת ■ בכיר בתעשייה: "בטלוויזיה המנהלים רואים אם הפרסומת שלהם מופיעה על תוכן שמציג אונס או פיגוע, אבל בדיגיטל לא"
  
 
כריסמס סנטה קלאוס חג המולד סילבסטר עץ אשוח  / צלם: thinkstockעטרה בילר / איור: גיל ג'יבלי
עטרה בילר
חג מולד שמח
4 פרסומות שמצליחות לגשר על הבלתי אפשרי ולבנות משמעות מנחמת
כבכל שנה משמש חג המולד תירוץ לחגיגת שופינג. התחרות בין הרשתות ונותני השירותים מגיעה לשיא ומפרנסת משרדי פרסום, חברות הפקה ומערכות ש...המשך
  
 
סמסונג נוט 8 / צילום: יח"צ
ויראלי ברשת: סמסונג לועגת לאפל ולאייפון X בסרטון חדש
בעקבות השקת אייפון X, המתחרה סמסונג שחררה סרטון חדש המקדם את מכשיר הדגל שלה - גלקסי נוט 8 ■ הפרסומת החדשה "יורדת" בלשון העם על מכשיר הדגל המדובר של אפל, כשהיא עוברת דרך מספר תחנות בהיסטוריה של האייפון ומבליטה את חסרונותיו
  
 
גל גדות / צילום: רויטרס
מי תככב בפרסומת האחרונה אי-פעם על מסך ערוץ 2?
השחקנית גל גדות ("וונדר וומן") תופיע בספיישל מיוחד ב"ברייק הזהב" האחרון שתשדר הזכיינית קשת ביום שלישי בסמוך לחצות ■ זו תהיה הפרסומת שתיכנס להיסטוריה כפרסומת האחרונה אי-פעם של אפיק 22 בשלט, לפני שיוחשך
  
 
עדיקה/ צילום: ערן סלם
"לעזור עם הבטן הנפוחה": הקמפיין שהרגיז את מנכ"ל עדיקה
סופהרב העלו קמפיין שצולם בחנות של עדיקה והציגו אותו כשיתוף-פעולה עם המותג - זאת ללא שסוכם על שיתוף-פעולה כלשהו ומבלי שסופרהב ביקשו אישור להציגו ככזה ■ הקמפיין עורר תגובות זועמות ברשת ועורר גם את זעמו של מנכ"ל עדיקה דדי שוורצברג, שמאיים בתביעה
  
 
לוגו משרד הפרסום לעומק התודעה / צלם: יחצ
לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 535 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 34