פרסומות בחדשות

סוכן חדשות
 
אסי שביט / צילום: איל יצהרגלובס
ענת ביין-לובוביץ'
הקו הדק בין ניימינג לשיימינג
תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה
פרובוקציה הייתה תמיד דרכם של מפרסמים ומשרדי פרסום לבלוט, קיצור דרך לתודעה הציבורית. זה שירת לא רע גם את המותגים וגם משרדי פרסום שח...המשך
  
 
מנכ"לית שדולת הנשים / צילום: רן מלמד
שדולת הנשים: "לא נדבר יותר על המותג, רק על מי שמאחוריו"
פרסומת סקסיסטית לרשת יין עוררה את זעמה של השדולה, והיא החליטה לשבור את ריטואל המחאה סביב פרסומות כאלה - ובמקום לדון במותג, פרסמו את שמו ואת תמונתו של הפרסומאי אסי שביט והזמנה לכתוב לו למייל תגובות לקמפיין
  
 
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך
"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"
היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"
  
 
קמפיין בזק / צילום: מסך
זעם בפייסבוק על הפרסומת של בזק: "מעודדת נוער לאלימות"
הפרסומת, בה מככבות נועה קירל ואגם בוחבוט בקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד", זכתה בפייסבוק לאלפי שיתופים ותגובות - רבות מהן שליליות ■ אחד הגולשים: "תתביישו לכם - לעודד התנהגות מחפירה כזאת אצל בני-הנוער" ■ בזק: "אין סיבה לפרש את הקליפ אחרת ממה שהוא"
  
 
קמפיין צ'ק פוינט / יחצ
קמפיין פרסום ראשון לצ'ק פוינט: תפרסם מוצר נגד תוכנות כופר
מתקפות הכופר האחרונות שכנעו את צ'ק פוינט לפרסם את קו מוצרי האבטחה שלה למשתמשים פרטיים, ובראשם מוצר הנלחם בתוכנת כופר בשם "ZoneAlarm Anti-Ransomware" ■ הקמפיין, באמצעות פרסום אלנבי, יכלול סרטוני רשת ויעלה בכל העולם
  
 
בורגראנץ  / צילום: יחצ
בורגראנץ' בקמפיין ב-2.5 מיליון שקל לארוחת הקומבינה
הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות
  
 
פרסומת לאתר WOBI עם נלי תגר/ צילום מסך
ייצוג הולם בפרסומות? מס' הפרזנטורים - פי 3 מהפרזנטוריות
לצד מספרן הנמוך של הפרזנטוריות בפרסומות nתקיימת בעיה גדולה לא פחות - הצגת הנשים בצורה סטריאוטיפית וסטיגמטית ■ מחקר שערכה יפעת בקרת פרסום עבור "גלובס" מראה כי בפרסומות בטלוויזיה נשים עדיין ממלאות תפקידים מסורתיים כמו ניקיון ובישול
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
העליון קבע סופית: לא יהיה דיון נוסף בקמפיין "שוקה"
בסוף אפריל קיבל העליון את ערעור חברת איי.די.איי ביטוח ישיר נגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שהורה להוריד מהאוויר את קמפיין הפרסום ההומוריסטי בכיכובה של שני כהן
  
 
אפל פרסומת לשירי / צילום: מתוך הוידאו
צפו: הסרטון הוויראלי החדש של אפל שכובש את הרשת
דווין "דה רוק" ג'ונסון, המוכר בעיקר מסרטי אקשן הוליוודיים עתירי תקציב, מככב בסרטון חדש ומושקע במיוחד שהפיקה אפל, אשר הפך ביומיים האחרונים ללהיט ויראלי ברשת ■ צפו בווידאו
  
 
תאגיד השידור כאן / צילום: שלומי יוסף
הפרסום חוזר לתחנות הרדיו של תאגיד השידור "כאן"
לפני כחודשיים, כששידורי התאגיד יצאו לדרך, התברר כי במערכת שנבחרה לצורך שיבוץ הפרסומות ברדיו קיימת תקלה שאינה מאפשרת את השיבוץ בפועל ■ כעת נראה כי התקלה תוקנה ■ ההפסד עד כה מאי-שידור פרסומות ברדיו: כ-12 מיליון שקל
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
ימי הסטורי-טלינג
היורש העיקרי של הפרסום המסורתי מחזיר למרכז הבמה את הסיפור, כאמצעי השפעה מוביל על בני אדם
  בוועידת MAD לשיווק ופרסום דיגיטלי של "גלובס" שנערכה בשבוע שעבר, הוקדש פאנל לתוכן מותגי המסתמן כיורש העיקרי של הפרסום המסור...המשך
  
 
סודה סטרים, פרסומת/ צילום : יחצ
צפו: הסיפור סביב הפרסומת הישראלית שכובשת את הרשת
סודה סטרים מפצחת את הקוד לפרסום ויראלי: אחרי ששני סרטוני הפרסומת הבינלאומיים הקודמים של החברה צברו עשרות מיליוני צפיות, שוחרר השבוע לרשת סרטון חדש ■ צפו בסיפור
  
 
בדרך לאקזיט, וויני / צילום: יחצ
שונאים לצפות בפרסומות? הכירו פיתוח ישראלי חדשני
יותר מפרסמים מחפשים דרכים יצירתיות להגיע לקהל בצורה אפקטיבית ולספק לו ערך לצד המסר הפרסומי ■ מנקודת המוצא הזו נולד הסטארט-אפ "וויני", שפיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן הכוללים זכייה בפרסים
  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרסומות מותאמות אישית בטלוויזיה: מפנטזיה למציאות
הטלוויזיה הפרגורמטית היא כבר הרבה מעבר למוצר עתידני ורחוק - היא כבר כאן
  
 
קמפיין של jet.com / צילום: מסך
פסטיבל הפרסום בקאן: חזרה לפשטות לצד שימוש גובר בבינה מלאכותית
רוב עבודות המדיה הנבחרות נעו בין הקצוות - מגילום המחיר הנמוך בקריינות של גוגל טרנסלייט לשימוש בווטסון של IBM כדי לצייץ רק בציטוטים תנ"כיים
  
 
תאגיד השידור כאן / צילום: שלומי יוסף
תקלת הפרסום ברדיו כאן: מועצת התאגיד תבצע בדיקה סביב הכשל במערכת
הפרסום היה אמור להכניס 1.5 מיליון שקל בשבוע, אך המערכת מושבתת ■ בתאגיד בטוחים שהפתרון קרוב, אך בגופי מדיה אחרים פסימיים יותר
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 519 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 33