פרסומות בחדשות

סוכן חדשות
 
אאודי Q2 / צילום: יח"צ
לא תאמינו איך צילמו את פרסומות הרכב המרהיבות ביותר
כולנו מכירים את הפרסומות המושקעות לרכבים שחוצים את הסהרה תוך שהם מותירים מאחוריהם עננות אבק, או רכבים שנוסעים במהירות מסחררת בתוך העיר ומחוצה לה ■ תהיתם פעם כיצד הן מצולמות? קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"
הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת
  
 
תנובה
ניתוח קמפיין: מי בכלל רוצה או צריך קוטג' ישראלי?
מותגים שממשיכים לנסות להיות "ישראלים" קצת התנתקו מאותם ישראלים ■ לדוגמה, תנובה וטרה בסיבוב הנוכחי על הקוטג'
  
 
פרלינסרים דיסקונט / מתוך יו טיוב
ניתוח קמפיין: בנק דיסקונט מדבר פרילנסרית שוטף
בעידן הנוכחי, בו הצרכנים מצפים לקבל שירותים מותאמים אישית, דיסקונט יצרו סיפור שיווקי חכם ונכון שמשלב קידמה טכנולוגית עם זיהוי צרכים רגשיים ואנושיים
  
 
פרסומת דוגמניות maelys /צילום: מהוידאו
"אות הקלון": אלה הפרסומות הסקסיסטיות ביותר לשנת 2016
דירוג ויצו: הפרסומת של מותג הקוסמטיקה מאליס (maelys), שבה 4 דוגמניות מובילות מרביצות זו לזו, היא הפרסומת הסקסיסטית ביותר ■ צפו בחמישייה הראשונה
  
 
גלית גוטמן / צילום: גיא כושי ויריב פיין
נדחה ערר לשידור פרסומת העוסקת בזכות להינשא למי שבוחרים
המשפטים שבעטיים נפסל התשדיר הם משפט שאומרת מירה עוואד, זמרת ושחקנית ערביה, לגבי הזכות לדבר ערבית בלי לחשוש; ומשפט שאומר סלב נוסף המתייחס לזכות להתחתן עם מי שרוצים, גם אם מדובר בהומו ■ התשדיר נפל על קולות נציגי המגזר הערבי והמגזר הדרוזי
  
 
אבי זיתן / צילום: יחצ
קמפיין סמינר הקיבוצים: פרסום שיכול לשנות את העולם
יש משהו מעורר תקווה בפרסומת הזו, שגורם לכולנו לחשוב על צעירים בעלי שליחות, שונים מהתפיסה החומרנית והצרכנית שאנו מייחסים לדור ה-Y ■ אולי כולנו טועים?
  
 
בן אל וסטטיק קמפיין ALS
האם מחלות הן סוג של מותגים? על קמפיין "אפקט ה-ALS"
בקמפיין הנוכחי אנו שומעים שיר שאנחנו אוהבים ורגילים לשמוע. באמצע השיר, כשאנחנו כבר "בתוכו", מתעוות הצליל כמו טייפ סלילים שנחלשה הסוללה שלו ■ האנלוגיה ברורה
  
 
דידי הררי / צילום: איל יצהר
דידי הררי עושה ג. יפית - ישתתף בפרסומות שימליצו על מוצרים
במסגרת "חוכמת ההמונים", פורמט שפיתחו אולפני מימד ומשרד הפרסום סולומון מדיה, יציג הררי המלצות המבוססות על סקרים של מוצרים ושירותים
  
 
גל גדות פרסומת וויקס / צילום: מתוך הוידאו
גנבה את ההצגה: גל גדות היא הזוכה הגדולה בסופרבול
עפ"י סקר שערכה Taykey הישראלית, גל גדות היא המנצחת הגדולה עם הפרסומת האהובה ביותר, בהתבסס על התגובות באינטרנט שהורכבו מכ-58% גברים ו-42% נשים בגילאי 13-34
  
 
ניר שוויקי, מנכ"ל הרשות השנייה בפועל / צילום: יחצ
הרשות השנייה לא חוזרת בה מפסילת תשדיר האגודה לזכויות האזרח
במכתב ששלח ליועץ המשפטי של האגודה לזכויות האזרח, כתב מנכ"ל הרשות השנייה, ניר שוויקי, כי ההחלטה לפסול את התשדיר בנוסח המקורי נותרת בעינה
  
 
האגודה לזכויות האזרח
האגודה לזכויות האזרח עתרה לבג"ץ נגד הרשות השנייה
טוענת כי פסילת משפטים מתשדיר הפרסומת שלה מהווה התערבות קיצונית ופסולה בתוכן התשדיר, שבא לעורר מודעות לנושא זכויות האדם
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
אוה מדז'יבוז' / צילום: ענבל מרמרי, באדיבות הרשות השנייה
הסכסוך בין הרשות השנייה והאגודה לזכויות האזרח יגיע לבג"ץ?
הרשות החליטה כי זכויות האדם אינן נמצאות בקונצנזוס - ופסלה לשידור סרטון של האגודה לזכויות האזרח בהשתתפות מייקל לואיס, גלית גוטמן, דפני ליף ועוד
  
 
פרסומת סופר פארם/ צילום: מתוך הוידאו
סערת קמפיין סופר-פארם: הדתיים זעמו, הלהט"בים עוד יותר
פרסומת חדשה של סופר-פארם מראה סוגים שונים של משפחות, ובין היתר הורים מאותו מגדר ■ הרשת בתגובה לאתר הדתי "סרוגים": "הפרסומת רק בפייסבוק ובקולנוע, ממש בקטנה" ■ אגודת הלהט"ב: "ראוי שחברי הקהילה ידירו רגליהם מסופר-פארם"
  
 
ג'ינס חכם, אופנה, פרובוקציה, צרפת, Spinali Design / צילום: יח"צ
צפו: קמפיין ויראלי ופרובוקטיבי לג'ינסים חכמים
ספק אם הייתם שומעים על Spinali לולא הקמפיין הפרובוקטיבי של החברה שהצליח להרגיז לא מעט גולשים, ובו מככבות נשים בתנוחות סקסיסטיות ובעירום חלקי, תוך שפריטי הג'ינס החכמים הם הביגוד היחיד שמכסה את גופן
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 493 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 31