פרסומות

כתבות אחרונות

 
קמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך

ענף הפיננסים השתלט. ומי הפרסומת האהובה בישראל?

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד

גלית חתן 01.02.2024
דביר בנדק וחן אמסלם בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

שבוע שני ברציפות: מזרחי טפחות מוביל בזכירות

ענף הפיננסים מוביל גם באהדה, עם הפרסומת של ביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה

גלית חתן 01.02.2024
דביר בנדק וחן אמסלם בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

הטרמפ למילואימניק מביא את בנק מזרחי טפחות למקום הראשון בזכירות

מאז פרוץ המלחמה הישראלים מעריכים ודואגים למילואימניקים, שנכנסו גם לתוך הפרסומות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרסומת ותיקה של תנובה אלטרנטיב עוברת טוויסט ומתברגת, בזק השקיעה את הסכום הגבוה ביותר

גלית חתן 25.01.2024
מלגת קטיף של בנק לאומי / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הדמיון המפתיע בין פרסומות החקלאים והסטודנטים של בנק לאומי ומפעל הפיס

בדצמבר עלה בנק לאומי, באמצעות מקאן ת"א, בפרסומת "מלגת קטיף", ובשבוע שעבר עלה הפיס, באמצעות אדלר־חומסקי, בפרסומת דומה בשם "מלגת אסיף" • מקאן: "נשמח שעוד יצטרפו"

גלית חתן 22.01.2024
קמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

אין כמו אמא, גרסת המלחמה: הפרסומת של בנק הפועלים היא הזכורה ביותר השבוע

השילוב בין פריטה על נימי הרגש, בחירת גיבורות חדשות ומהלך הטבות אמיתי מסייע לבנק הפועלים לעמוד בראש דירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבמבה - שהשבוע עברו זכויות הקניין הרוחני שלה לנסטלה השוויצרית

גלית חתן 18.01.2024
קמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך

חברות הביטוח מככבות בהפסקת הפרסומות, אבל לא תמצאו בהן אף אישה

ארבע פרסומות של חברות ביטוח מתברגות השבוע במדד הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, ובכולן הפרזנטורים הם גברים • הפרסומת של אסם למותג במבה רושמת הישג כפול כזכורה והאהובה ביותר • ההשקעה הגבוהה ביותר שייכת לתנובה

גלית חתן 11.01.2024
קמפיין יס / צילום: צילום מסך

הסכסוך בין קשת ל־yes נפתר, ונועה קירל חזרה להפסקת הפרסומות בערוץ 12

הפרסומת החדשה והרגועה של yes מתברגת במקום התשיעי בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר היא הזכורה ביותר, ושל במבה היא האהובה ביותר שבוע שני ברציפות

גלית חתן 04.01.2024
אליעד בקמפיין במבה של אסם / צילום: צילום מסך

בתקופה כה לחוצה, גם במבה יכולה לרגש ולהפוך לפרסומת האהובה ביותר

הקמפיין הכלל-ישראלי של אסם רושם אהדה גבוהה כבר בשבוע הראשון לעלייתו לאוויר, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שרשם את ההשקעה הגבוהה ביותר הוא מותג הרכב החשמלי הסיני XPENG

גלית חתן 28.12.2023
קמפיין פרטנר / צילום: צילום מסך

כך הפכו הישראלים לפרזנטורים החדשים בהפסקת הפרסומות

המפרסמים עושים מאמץ להתחבר לשותפות הגורל, מבלי לדלג על מגזרים, עדות ושפמים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק הפועלים, שהוא גם המפרסם שהשקיע השבוע את התקציב הגבוה ביותר

גלית חתן 21.12.2023
יניב ביטון בפרסומת של לפ''מ

הפרסומות נתנו את האות: כנראה שמותר, קצת, לשיר ולצחוק

הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק הפועלים, שוויתר על הפרזנטור עמוס תמם לטובת המילואימניקים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לחברת הביטוח הדיגיטלית WeSure

גלית חתן 14.12.2023
טל פרידמן בקמפיין WeSure / צילום: צילום מסך

אף אחד כמעט לא שר בהפסקת הפרסומות, אבל אפשר לראות חיוכים ראשונים

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר ושל חברת החשמל האהובה ביותר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, שחוזר להתפרסם לראשונה מאז פרוץ המלחמה • קמפיין חברת הביטוח הדיגיטלית WeSure מתברג לראשונה עם הפרזנטור טל פרידמן

גלית חתן 07.12.2023
איך לגבש תוכנית פרסום בזמן מלחמה / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

איך לגבש תוכנית פרסום בזמן מלחמה

המומחים ממליצים לחברות להחליף את הקלישאות כמו "ביחד ננצח" בשיווק יוזמות ותרומות למען המאמץ המלחמתי • וגם: מתי הפרסומות יחזרו למתכונת שגרה? • שאלת היום, מדור חדש

שירה ספיר 06.12.2023
מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

גלית חתן 11.11.2023
הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה / צילום: Shutterstock

הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה: שורה של משרדים מוציאים עובדים לחל"ת

בימים כתיקונם, הרבעון האחרון בשנה נחשב לתקופה חזקה בענף הפרסום, אבל המלחמה המתחוללת בישראל שינתה את התמונה גם עבורם • בכירי הענף מדברים על ירידה דרסטית בפעילות והפסדים של מיליוני שקלים, לצד הבנה למצב • צפי להתאוששות? במקרה הטוב בינואר

גלית חתן 02.11.2023
צילום מתוך הקמפיין got milk?

זה היה אחד הקמפיינים המוצלחים. וזה לא הספיק

350 ידוענים גויסו לקמפיין נגד ירידה בצריכת חלב שנחשב לאחד המושקעים • אביב וולף, מנכ"ל חברת תחליפי החלב רימילק, עם ההוכחה לכך שבאזז מטורף הוא לא הכול בשיווק • מדד המותגים 2023

אביב וולף 03.10.2023
חנן בן ארי ואסף גרניט בקמפיין אל על / צילום: צילום מסך

יצאו לחופש: תשע מתוך עשר הפרסומות הזכורות השבוע כלל לא היו באוויר

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השבוע, והפרסומת של אל על היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת היחידה שהייתה באוויר השבוע שייכת ל־free TV, שסך השקעתה בפרסום בספטמבר עמד על 5 מיליון שקל לפי נתוני יפעת

גלית חתן 28.09.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 905 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 57