בעוד שבועיים תשלב נטפליקס לראשונה פרסומות בתכניה, כחלק ממגמה עולמית שצוברת תאוצה • עד כמה האסטרטגיה החדשה תאפשר לה להגדיל את ההכנסות בשנים הבאות?
מסלול הפרסומות של נטפליקס יושק ב-3 בנובמבר ומחירו יעמוד על 6.99 דולר • השירות יהיה זמין ב-12 מדינות בעולם, אך לא בישראל
הפרסומת של בנק דיסקונט בכיכובה של רותם סלע רושמת שיעור זכירות גבוה יותר מפי שניים מהממוצע החצי-שנתי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בניגוד לשנים קודמות, רשתות המזון מסתפקות בקמפיינים צנועים יחסית לקראת ראש השנה
בשנה החולפת עלו מחירי האפליקציות והמשחקים באייפון ב־40%, בעקבות שינוי בהגדרות הפרטיות של אפל וביכולת לפרסם לגולשים • מי מרוויח מהשינוי הזה, מי המפסידים, ומה גוגל ופייסבוק יכולות לעשות בנידון
הפרסומת של קופת החולים השלישית בגודלה בישראל היא האהודה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למנורה מבטחים, אך אינה מצליחה להתברג במדד
חברת הסלולר סלקום ורן דנקר עדיין לא מתברגים בתודעת הצופים, בעוד קמפיין הבדידות שמוביל סטטיק עבור המתחרה פרטנר נכנס היישר למקום הראשון - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבנק הפועלים
המפגש בין עמוס תמם למרקו בענייני המשכנתה של בנק הפועלים מדבר בדיוק אל הדור שגדל על הסדרה "הלב" - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למשרד הבריאות, שקורא לציבור להיפרד מהשתייה הממותקת
השיר הקליט של נונו והפרזנטור גל תורן דוחקים את הבנקים המתחרים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לפריגת, בעוד שקריאת משרד הבריאות לשתות רק מים נותרת מחוץ למדד, בינתיים
תוכניות הריאליטי בייק אוף ורוקדים עם כוכבים כבר מזמן לא באוויר, אך הצופים עדיין אוהבים את הקונדיטורית הרצינית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בלי כוכבי קופה ראשית אבל עם השקעה כספית גבוהה, בזק מתמקמת במרכז הטבלה
בקיץ הישראלי החם שלוש חברות המזגנים טורנדו, אלקטרה ותדיראן מגיעות לתודעת הצופים, אבל הייסנס נותר בחוץ - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למותג הסלולר wecom שגייס את אנה זק, אולם היא נותרה מחוץ למדד
אחרי שבועיים באוויר, הבחירה של בנק הפועלים בעמוס תמם כפרזנטור מוביל משתלמת - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהודה ביותר השבוע שייכת לביטוח 9 בכיכובם של אודי כגן ובדיחות האבא
הפעילות הטלוויזיונית של חברות הסלולר מסבה להם הפסדים, אך גם מסייעת בגיוס לקוחות אינטרנט • האם בשלו התנאים לכך שהמגעים ביניהן יתחדשו?
בחודש אפריל האחרון הפתיעה נטפליקס והודיעה כי תשלב מודעות בתכנים שלה, בניגוד למיתוג הבסיסי שלה • מדובר בצעד חיובי עבורה, אבל גם עבור המשתמשים שלה • מדד המותגים 2022
הפרזנטורים כבר לא שומרים אמונים רק למותג אחד, תרבות הפוליטיקלי קורקט עולה מדרגה, ושלטי החוצות של חברות ההייטק יהפכו בהדרגה לפרסומות בטלוויזיה • הטרנדים החמים שמספרים את הסיפור של תעשיית הפרסום כולה • מדד המותגים 2022
חברת המזון המהיר משלמת את המחיר על כך שנעדרה מהמסך במשך שנים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומות לדיסקונט ולבנק טפחות מוכיחות עד כמה להתמדה יש יתרון
אינפלציית הפרזנטורים שוברת שיאים, אבל היא לא מסייעת למותגים להיות אהודים • הגיע הזמן לעשות מהלכים משמעותיים יותר ולהשפיע לטובה • מדד המותגים 2022
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהקמפיין