בלחץ התקשורת: נילי פריאל סוגרת את החברה שהקימה; "גם מראית עין עלולה להיות מנוף לפגיעה באישי אהוד ברק"

החברה שהקימה אשת שר הביטחון נועדה לקשר בין אנשי עסקים בישראל לאנשי עסקים בחו"ל - אך נתקלה בביקורת ציבורית ותקשורתית ; דעה/מתי גולן: נילי מתחסדת ; דעה/רונית ורדי: מה רציתם, שתסרוג גרביים?

נילי פריאל, אשתו של שר הביטחון אהוד ברק, הודיעה הבוקר (ד') כי היא סוגרת את החברה שהקימה, טואורס, שהייתה אמורה לקשר בין מקבלי ההחלטות ואנשי עסקים בישראל לבין אנשי עסקים בחו"ל.

ככל הנראה, החליטה פריאל לסגור את החברה בעקבות הביקורת התקשורתית והציבורית שנמתחה עליה, עקב יכולתה, כביכול, לקדם את עסקיה בזכות המעמד הפוליטי של בעלה.

ביקורת כזו מתח גם מתי גולן, בטורו היומי ב"גלובס". לעומתו, יצאה העיתונאית רונית ורדי חוצץ נגד הצביעות שעולה מן הביקורת כלפי פריאל "שבחרה לפתח קריירה במקום לסרוג כובעי גרב לחיילים".

פריאל תמשיך בפעילות הוולונטרית במסגרת קרן שרת לאלמנות ויתומי צה"ל, ועם ארגונים שונים הפועלים למען תושבי שדרות. חבריה של פריאל הביעו היום צער, כי היא, "שהייתה יזמת כל-כך הרבה שנים, החליטה לסגור את החברה".

בהודעה שפרסמה פריאל היום נאמר: "הקמת חברה הייתה המשך לפעילותי העסקית במשך עשרות שנים, עמדה בכל התקנות וההוראות הנדרשות, והקמתה דווחה מראש לרשויות המוסמכות. בימים האחרונים הגעתי למסקנה שנראה כי אין די בכך וגם מראית עין עלולה להיות מנוף לפגיעה באישי, אהוד ברק. לפיכך, החלטתי לסגור את החברה".