הלכה עיר ההיי-טק

הם הצליחו לעשות באז תקשורתי, משכו 6,000 מתעניינים ולא עלו לשלב הגמר

הם הצליחו לעשות באז תקשורתי, הם משכו לכנס שארגנו 6,000 מתעניינים, הם עוררו התנגדות עצומה בשל הסלקציה התעסוקתית שהם עורכים למי שירצה לגור בשכונה החדשה שתבנה בלב תל אביב. הם עשו הכל לגמרי כמו שצריך - אבל כרגע הם מחוץ למשחק.

דרור הלוי ורביב צולר, האנשים שעומדים מאחורי חברת "העיר החדשה", הצליחו לגייס אלפי נרשמים שרצו לרכוש דירות במתחם השוק הסיטונאי במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי דירות חדשות מקבילות בתל אביב.

אחרי ההצלחה הגדולה של מגדל ההייטקיסטים בשדרות ההשכלה בעיר, החליטו היזמים הנמרצים כי מכרז הנדל"ן הגדול במדינה שעורכים עיריית תל-אביב וחברת השוק הסיטונאי, שבראשה תנובה, הוא הזדמנות פז.

ביולי השנה חברה לקבוצה חברת הענק למגורים אזורים, וסיכויי הקבוצה לזכות במכרז נראו טובים ביותר. השבוע נודעו השמות שהעפילו לשלב הבא, והתברר כי "העיר החדשה" ואזורים אינן ביניהם.

בשתי החברות נרשם הלם ולחץ, אולם ייתכן כי זה אינו סוף פסוק. תמיד אפשר לשפר את ההצעה, ובכלל - שום הודעה רשמית לא ניתנה למשתתפים שהודחו לכאורה. במידה ואכן החבר'ה משוק ההון ומההיי-טק בחוץ, היתרון הגדול של קבוצת הרוכשים - רשימת הקונים המוכנה והסגורה מראש - עשויה לשמש אותם בחבירה לאחת החברות שכן עלו לשלב הבא. בשוק הנוכחי עם עלויות וקשיי המימון, מכירה מראש של כל הדירות, היא נכס מבוקש. *