פלאפון מזמינה לקוחות עסקיים נבחרים לשדרוג מכשירים ברשת החדשה

מזמינה 50 אלף לקוחות עסקיים מובילים למתחם סגור בגני-התערוכה בת"א, כדי להציע להם לשדרג את הטלפונים שלהם לרשת החדשה ; המתחם יהיה פתוח במשך מספר ימים ברציפות

חברת פלאפון מזמינה 50 אלף לקוחות עסקיים מובילים שלה למתחם סגור בגני-התערוכה בתל-אביב, כדי להציע להם לשדרג את הטלפונים שלהם לרשת החדשה. המתחם יהיה פתוח במשך מספר ימים ברציפות על מנת לאפשר לכל הלקוחות, והנציגים לבוא ולהתרשם ממגוון המכשירים החדש של החברה. ביוזמה יקחו חלק מיבואני המכשירים שיציבו ביתנים ואנשי מכירות כדי לקדם את מוצריהם.

פלאפון מתכוונת לשים דגש מרכזי על השוק העסקי שדורש מכשירים הכוללים יכולת שימוש בחו"ל (שירותי נדידה), לאחר שלא יכלה לתת לשוק זה פתרונות טובים בגלל מגבלות טכנולוגיות. לכן חשוב לפלאפון לחשוף את הרשת החדשה למגזר הספציפי הזה וזו רק אחת הדרכים שהחברה תנקוט כדי לקדם את הרשת החדשה.

כפי שפורסם ב"גלובס", בפלאפון מתכוונים לתת דגש חזק מאוד על השוק העסקי והחברה הצהירה שבכוונתה לדרוש רכש גומלין מכל הספקים שעובדים עימה - מה שמתחרותיה עשו עד כה והיא לא יכלה בגלל מגבלות הרשת והטכנולוגיה שבה עבדה. כך לדוגמה, ספק שירותים שפלאפון עובדת איתו נדרש לקחת ממנה שירותים במקביל. המשמעות היא שחברות רבות, בעיקר בתחומי הטכנולוגיה, יידרשו לפצל את ההוצאה לשירותי סלולר גם על פלאפון, ולמעשה לחלק בין שלושה מפעילים.

פלאפון תשיק רשמית ביום שני הקרוב את הרשת החדשה שלה, לאחר השקה לפני כשבועיים. בתוך זמן קצר בכל מרכזי המכירות של החברה יוצבו טלפונים חדשים שלא היו קיימים עד כה ברשת שלה וכל הלקוחות שירצו לשדרג ולהחליף מכשיר ישודרגו אוטומטית לרשת החדשה.