אישום: עובד ברשות שדות-התעופה גנב תמונות עירום של צעירות מפייסבוק ו"מקושרים"

האיש מואשם כי העתיק מתיבות הדוא"ל של הצעירות תמונות שלהן - חלקן תמונות עירום וחלקן מתעדות יחסי מין מלאים בהשתתפותן ; מואשם בחדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה אחרת, פגיעה בפרטיות וסחיטה באיומים

לבית משפט השלום בתל-אביב הוגש כתב אישום נגד עובד ביטחון ברשות שדות-התעופה, המואשם כי חדר לכ-30 תיבות דואר אלקטרוני של וואלה ולתיבות אישיות של צעירות באתרים חברתיים שונים כגון פייסבוק ו"מקושרים".

האיש מואשם כי העתיק מתיבות הדואר האלקטרוני האמורות תמונות של אותן צעירות, חלקן תמונות עירום וחלקן תמונות המתעדות יחסי מין מלאים בהשתתפותן. באחד המקרים הוא אף איים על צעירה בת 19 שאם לא תעביר לו תמונות עירום נוספות שלה, הוא יפיץ את התמונות שכבר השיג בפריצה לתיבתה.

בכתב האישום שהגיש עו"ד חיים ויסמונסקי מפרקליטות מחוז תל-אביב נאמר, כי החשוד איתר כתובות דואר אלקטרוני של בחורות שאל תיבתן ביקש לחדור, וסימן כאילו שכח את הסיסמה. כדי שהסיסמה תישלח אליו הוא נדרש לענות על שאלה אישית שהגדירה בעלת התיבה בעת הרישום, הצליח לנחש אותה וכך איפס את הסיסמא לדואר האלקטרוני.

בדרך דומה הוא הצליח לחדור לעמודיהן האישיים באתרים פייסבוק ו"מקושרים". גם שם הוא סימן כאילו שכח את הסיסמה וזו נשלחה לתיבת הדואר האלקטרוני שלהן, אליהן הוא הצליח כאמור לחדור.

בגין כך הוא מואשם בעבירות של חדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה אחרת, פגיעה בפרטיות, שיבוש או הפרעה למחשב וסחיטה באיומים.

באישום נוסף נאמר כי החשוד נסע לצימר בצפון עם צעירה בת 17 שהיתה ידידתו ושותפתו לדירה, וכשזו התקלחה הוא צילם אותה במקלחת בלא ידיעתה, על-ידי החזקת המצלמה ברווח שבין דלת המקלחת לבין משקוף הדלת. בהמשך העביר את התמונות למחשבו ושיכפלן על תקליטור.