הבתולה השנייה הכי מפורסמת

התגלות סוזן בויל היא סיפור טוב מדי. אין פלא שברשת מתרוצצת שמועת קונספירציה

כ-60 מיליון צפיות ב- YouTube(נכון לזמן הקלדת שורות אלו כשכל דקה ודקה יש הקלקה נוספת) זה כבר קטן עליה, על סוזן בויל. מספר הצפיות בהופעתה מהווה איום מהותי על הקליפ הנצפה ביותר בהיסטוריה, "האבולוציה של הריקוד", שגרף עד כה 117 מיליון צפיות.

אין כמעט מי שלא שמע את השם בימים האחרונים. בויל, 47, בריטית מובטלת בתולה (לדבריה) שמעולם לא התנשקה (לטענתה) אף פעם לא האמינה שתהיה כוכבת. דווקא היא הפכה בן-לילה לדבר הכי חם בזכות התוכנית Britain's Got Talent - הכוכב הנולד של האי הבריטי.

כמה סימבולי שדווקא בויל, שזכתה ללגלוגים מהקהל בעקבות מראה המוזנח במקצת שרה את I dreamed a dream מתוך "עלובי החיים". חלומה אכן התגשם. מי שהופתע יותר מכולם מבויל הוא אימת תוכניות "כוכב נולד", סימון קאוול. השופט שבדרך כלל מטיח במועמדים קיתונות של ביקורת, פער את פיו בתדהמה לשמע הביצוע המרטיט.

תופיע ב"משפחת סימפסון"?

עם ההצלחה מתחילה הקונספירציה וחרושת השמועות וההצעות המוזרות. "למה אף אחד לא חושד ביצירה החדשה של סימון קאוול?", תהה ה"ניו-יורק פוסט", "לא סתם בויל בחרה בשיר מתוך המחזמר 'עלובי החיים'" כתבו בלוגרים ברשת.

יתרה מזאת, אתרי הימורים שונים ברשת החלו להמר האם היא תהיה זמרת השנה, האם תופיע ב"משפחת סימפסון", האם תאבד בתוליה או האם "סתם" תופיע על שער מגזין פלייבוי. לא משנה אם מדובר בקונספירציה או לא - בויל הרוויחה פרסום שלבטח יתורגם להרבה כסף, וצלילים.