סקר שערכה חברת אבטחת המיחשוב
סימנטק מגלה כי ילדים משתמשים באינטרנט כדי לתקשר עם חבריהם, לצפות ב
סרטוני וידיאו ב-
YouTube, לגלוש ב
רשתות חברתיות ולבצע חיפוש בנושאי
סקס ו
פורנו.
מונח החיפוש הפופולרי ביותר בקרב הילדים בין החודשים פברואר ויולי היה YouTube, אתר שיתוף סרטוני הווידיאו הנמצא בבעלות גוגל. במקום השני נמצא מנוע החיפוש גוגל עצמו, ולאחריו אתר הרשת החברתית פייסבוק.
מונחי החיפוש "סקס" ו"פורנו" הגיעו גם הם לרשימת 10 מונחי החיפוש המובילים, כאשר הם מדורגים במקום הרביעי והשישי, בהתאמה. מונחי חיפוש פופולריים אחרים היו מייקל ג'קסון, eBay, ויקיפדיה וכוכבת הילדים האמריקנית מיילי סיירוס.
מריאן מריט, משפטנית העובדת במחלקת הביטחון המקוון בסימנטק, אמרה כי לאור ממצאי הסקר, על ההורים לגלות יותר מודעות להרגלי הגלישה של ילדיהם. "על ההורים לשוחח עם ילדיהם על הרגלי הגלישה שלהם וללמדם התנהגות הולמת בעולם המקוון", אמרה.
הסקר נכתב בהתבסס על יותר מ-3.5 מיליון חיפושים מקוונים שנערכו באינטרנט באמצעות מחשבים בהם מותקנת התוכנה Online Family, המאפשרת להורים לראות מה ילדיהם מחפשים ברשת, עם מי הם מדברים בתוכנות המסרים המיידיים השונות ובאילו רשתות חברתיות הם משתמשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.