שביל החלב: תנובה היא המותג המושקע ביותר שבוע שני ברציפות

תנובה השקיעה בפרסום כ-1.2 מיליון שקל במהלך השבוע החולף ■ במקום השני - שקם אלקטריק

טבלת המותגים המושקעים נמצאת השבוע שוב בשליטת תנובה: החברה ממשיכה במיתוג תחת הסיסמה "לגדול בבית ישראלי", והיא מובילה את הטבלה באופן לא שגרתי שבוע שני ברציפות.

במקביל, בזק ו-yes עולות בגל שני, ושני משרדי הפרסום הגדולים בישראל אחראים לקמפיינים של 5 המותגים המובילים בפרסום השבוע.

תנובה שמה דגש על הבית ועל הישראליות תוך שימוש בשפה גרפית חדשה, והיא ממשיכה להוביל שבוע נוסף את הטבלה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.2 מיליון שקל באמצעות מקאן-אריקסון.

בנוסף, תנובה מעבה השבוע את הפרסום באינטרנט באמצעות מקאן דיגיטל עם מיני סייט מושקע, בו מוזמנים הגולשים לכתוב ישראליות מהי, למלא סקר נוסטלגיה ולצפות בשלל האריזות החדשות של המוצרים המוכרים והוותיקים.

שקם אלקטריק ממוקמת במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע עם הוצאה של כ-1.2 מיליון שקל בפרסום. החברה עברה לאחרונה מזרמון-גולדמן לאדלר-חומסקי&ורשבסקי, ועדיין בוחרת להמשיך ולפרסם באמצעות הפרזנטור צביקה הדר. שקם אלקטריק עולה עם קמפיין "ישראל משדרגת את המטבח" - שדרוג של כל מוצרי החשמל למטבח.

בזק, עוד לקוחה של אדלר-חומסקי&ורשבסקי, חוזרת בעוצמה למקבצי הפרסומות עם קמפיין "מהפכת הלפטופים", וממשיכה להציע מחשבים ניידים ללקוחותיה החל מ-49.9 שקל לחודש.

yes חוזרת גם היא בעוצמה השבוע עם קמפיין "אובאמה ומישל" לסדרות החורף של 2010, והיא ממוקמת במקום הרביעי עם הוצאה של כמיליון שקל באמצעות מקאן-אריקסון.

בזק בינלאומי נועלת את החמישייה כשהיא מנסה לרכב על גל ה-iPhone ומציעה ללקוחות הרשת הפרטית שלה מכשיר חינם למצטרפים למבצע. את ה-iPhone, אגב, לא מראים כלל בפרסומת. כנראה שכבר לא צריך - כולם מכירים אותו.

המותגים המושקעים

1. תנובה - 1,231,670 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

2. שקם אלקטריק - 1,222,208 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

3. בזק - 1,112,668 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

4. yes - כ-1,050,573 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. בזק בינלאומי - 946,460 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 12-18/2/2010, מחירים ריאליים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.