דרור הלוי שיווק את כל הדירות במתחם אסותא

הפרויקט קיבל חשיפה כמעט חסרת תקדים בשבועות האחרונים אחרי שאהוד ברק וגליה מאור רכשו דירות במתחם

בפרק זמן של חודשיים שיווקה חברת העיר החדשה של דרור הלוי ורביב צולר את כל 155 הדירות בפרויקט אסותא באוהאוס וילג' בתל אביב ב-800 מיליון שקל, אחד הפרויקטים הגדולים ביותר מבחינת היקף כספי בתולדות קבוצות הרכישה בארץ.

הפרויקט קיבל חשיפה כמעט חסרת תקדים בשבועות האחרונים אחרי ששר הביטחון אהוד ברק רכש דירה במתחם, וכך גם גליה מאור, מנכ"ל בנק לאומי, אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות, עורכי הדין דליה טל וישראל קנטור ממשרד קנטור אלחנני טל, וכן אדריכל הפרויקט משה צור.

מתחם אסותא באוהאוס וילג' כולל צמד מגדלים בגובה 26 קומות ושני מבני באוהאוס היסטוריים בני שתיים ושלוש קומות לשימור. מחירי הדירות בפרויקט החלו בכ-2.2 מליון שקל, המשקפים מחיר של כ-26 אלף שקל למ"ר. אכלוס הפרויקט צפוי בתוך ארבע שנים.

בין העסקאות הבולטות בפרויקט: איש עסקים שחיבר דירות באחת הקומות העליונות במגדל לדירה אחת בשטח של כ-700 מ"ר נטו ומרפסות בשטח 125 מ"ר, עבורה ישלם מחיר משוער של 35 מיליון שקל. היחידה הבודדת היקרה ביותר שנמכרה בפרויקט היא אחד הפנטהאוזים בקומה ה-26 בשטח כולל של כ-374 מ"ר נטו ומרפסת של 60 מ"ר, שיעלה לרוכשיו 24 מיליון שקל, או כ-59 אלף שקל למ"ר.

נציין כי האופציה, שרכשה העיר החדשה מבוימלגרין קפיטל לרכישת הקרקע ב-343 מיליון שקל, טרם מומשה והיא צפויה לפקוע בעוד כחודש.