קמפיין "מסבירים ישראל" בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת

Twisted Fly: כ-56% מהגולשים חשבו כי הקמפיין של משרד ההסברה ולפ"מ שנון, מצחיק ומעביר היטב את המסר

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצב השבוע הקמפיין של משרד ההסברה, באמצעות לפ"מ, שחולל 33% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות, וזאת לאחר שבשבוע שעבר הגיע למקום השני.

הקמפיין קורא לישראלים להצטרף למערך ההסברה של המדינה, כאשר המסר של הקמפיין הוא שכל אחד יכול להשפיע על הדרך שבה מוצגת ישראל בעולם.

שני נושאים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הקמפיין ברשת השבוע.

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 39% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסנטימנט החיובי של הגולשים בנוגע לקמפיין. 56% מהגולשים חשבו כי הקמפיין שנון ומצחיק ומעביר היטב את המסר. 44% מהגולשים טענו כי הקמפיין צודק וכי מחובתם של האזרחים לקדם את ההסברה בתפוצות.

מחולל השיחה השני, שהיווה 61% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט השלילי של הגולשים בנוגע לקמפיין. 54% מהגולשים טענו כי הפרסומת מנציחה סטריאוטיפים גזעניים ומשקפת אינטרסים ימניים; 21% מהגולשים חשבו כי המטרה טובה, אך הקמפיין משיג את התוצאה ההפוכה; 14% מהגולשים טענו כי ההסברה צריכה להתמקד במלחמה בטרור ולא בנושאים שהוצגו בקמפיין; ו-11% מהגולשים חשבו כי תפקיד ההסברה צריך להיות מוטל על מקבלי ההחלטות ולא על הציבור.

במקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות ניצבת הפרסומת של בנק דיסקונט עם 26% מהיקף השיחה. במקום השלישי ממוקם הקמפיין של רכבת ישראל תחת הסלוגן "גונבים פסים, גונבים חיים" עם 14% מהיקף השיחה.

את המקום הרביעי גרפה הפרסומת של מסטיק מאסט עם 5% מהיקף השיחה, ובמקום החמישי הפרסומת החדשה של איקאה עם 3% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

11
 11