מכירות היין והמשקאות החריפים בתקופת חג הפסח הקרוב צפויות להגיע לכ-300 מיליון שקל. מדובר בעלייה של כ-10% לעומת פסח אשתקד, אז הסתכמו המכירות בכ-270 מיליון שקל.
בשנת 2010 צפויה להסתכם מכירות היינות והמשקאות החריפים בכ-1.4 מיליארד שקל - עלייה של כ 10% לעומת 2009. החגים הגדולים (ראש-השנה ופסח) מהווים כ-35% מהמכירות - כך עולה מנתוני חטיבת המשקאות המשכרים באיגוד לשכות המסחר.
לדברי דב פיינטוך, יו"ר חטיבת המשקאות המשכרים באיגוד לשכות המסחר ומנכ"ל חברת י.ד. עסקים, "מכירות המשקאות החריפים ברמות המחירים הגבוהות (וויסקי, וודקה, שמפניה, ליקרים וכו') עלו השנה בהשוואה לפסח אשתקד, בשל הקדמת הקנייה בטרם ייכנסו לתוקף עליות המחירים לאור הרפורמה. לעומת זאת, מסתמנת יציבות במכירת משקאות ברמות בינוניות ונמוכות. אחרי החגים, עקב עליית מיסי הקנייה, צפויים להתייקר מחירי המשקאות החריפים ב-15%-25%".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.