רשות השידור, HOT ו-yes ישדרו את מונדיאל 2010 ב-HD

הערוץ יעלה ביוני באפיק 511, ויהיה ניתן לקלוט בממירי ה-HD בחינם ■ ערוץ 1 הוא בעל הזכויות הבלעדיות לשידור משחקי המונדיאל בישראל, בטלוויזיה ובאינטרנט, למעט 8 משחקים שרכשה זכיינית ערוץ 2 רשת

רשות השידור נכנסת לעידן ה-HD. היום (ד') הודיעו רשות השידור, חברת הלוויין yes וחברת הכבלים HOT באופן רשמי על העלאת ערוץ שישדר את כל משחקי מונדיאל 2010 באיכות שידור מתקדמת - כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס". הערוץ יעלה ביוני באפיק 511, ויהיה ניתן לקלוט אותו בממירי ה-HD בחינם.

בימים אלה השלימה רשות השידור את הסכם ההתקשרות עם חברת הלוויין, אותו הובילו סמנכ"ל כספים וכלכלה ברשות, ערן הורן, ומנהל הספורט של ערוץ 1, ששי אפרתי, שיזם את הרעיון.

ערוץ 1 הוא בעל הזכויות הבלעדיות לשידור משחקי המונדיאל בישראל, בטלוויזיה ובאינטרנט, למעט 8 משחקים אותם רכשה זכיינית ערוץ 2 רשת. ברשות מקווים להמשיך ולהחזיק בערוץ ה-HD גם אחרי סיום משחקי הגביע העולמי שייערכו בדרום-אפריקה בקיץ.

סמנכ"ל התוכן של yes, יונה ויזנטל, מסר כי "אירועי ספורט הם בין התכנים הבולטים ביותר בהעדפה לצפייה ב-HD. אני שמח כי יש לנו אפשרות להעניק ללקוחותינו חוויה זו באירוע הספורט הגדול של 2010, שידורי המונדיאל".

מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, מסר כי "זהו צעד נוסף בהבראת רשות השידור במסגרת הרפורמה המתגבשת וקידומו של השידור הציבורי. פתיחת שידורי HD לציבור הרחב, ללא עלויות נוספות, הוא חלק מהמשימות של שידור ציבורי ראוי".