בניין המשרדים בית גלדני בפ"ת נמכר ב-23 מיליון שקל

הבניין מושכר ל-12 שוכרים ■ עם החברות השוכרות שטחים בבניין נמנות דן-אל טכנולוגיות בע"מ, חברת ג'נסיס, חברת אי.די.אן מערכות בע"מ, חברת תדביק וחברת EMDO

חברת הנדל"ן ישראלוי רכשה את בניין המשרדים בית גלדני ברחוב עמל שבאזור התעשייה קרית אריה בפתח תקוה תמורת 23 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

הנכס נבנה לפני 12 שנה ועומד על מגרש ששטחו 2 דונם. הבניין משתרע על פני 4 קומות בשטח בנוי של 4,800 מ"ר.

העסקה בוצעה באמצעות אור דונסקי ממחלקת הנכסים המניבים של אנגלו-סכסון ת"א, שייצג את הרוכשת, בשיתוף פעולה עם קובי ברון, מנהל החטיבה המסחרית של אנגלו-סכסון פ"ת, שייצג את המוכרים.

הבניין מושכר ל-12 שוכרים. עם החברות השוכרות שטחים בבניין נמנות דן-אל טכנולוגיות בע"מ, חברת ג'נסיס, חברת אי.די.אן מערכות בע"מ, חברת תדביק וחברת EMDO.

דמי השכירות הממוצעים בבניין הם 40 שקל למ"ר לחודש בתוספת 250 שקל לחודש למקום חניה. תקופות השכירות הממוצעות בבניין הן שנתיים-שלוש עם אופציות.

העסקה משקפת תשואה בשיעור של כ-9% וההכנסות השנתיות שמניב הבניין מסתכמות ב-2.16 מיליון שקל. לדברי דונסקי, "החברה רכשה בניין עצמאי בכ-1,200 דולר למ"ר עם פוטנציאל השבחה ל-10% תשואה ע"י השכרת השטחים הפנויים, שכרגע עומדים על 400 מ"ר".

לדברי ברון, "המוכרים קיבלו תמורה יפה להשקעתם בנכס והעסקאות האחרונות באזור מעידות על התעניינות רבה של משקיעים בפוטנציאל ההשבחה שקיים בקרית אריה".