סקר הפרסומות: תנובה - הכי זכורה השבוע, בזק - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה הצליחה לייצר שיעורי זכירה גבוהים, למרות שהאסטרטגיה שלה מכירתית

הפרסומת לתנובה באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה של הפרסומת דומים לממוצע הזכירות החצי-שנתי, העומד כעת על 11.4%.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, השימוש באסטרטגיית recency (המשכיות - פרסום מתמשך במדיה) בפרסום של תנובה הביא לחיזוק והשרשת המותג בתודעת הצופים - מה שהצליח לייצר שיעורי זכירה גבוהים יחסית לפרסומות, גם כאשר אסטרטגיית המסר היא מכירתית.

הפרסומת לבזק באמצעות אדלר-חומסקי היא הפרסומת האהובה ביותר למרות שלא שודרה כלל השבוע. זהו השבוע השני ברציפות בה הפרסומת מדורגת במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות, כאשר בהשוואה לשבוע שעבר ניכרת עלייה בשיעורי האהדה לה. שיעורי אהדה אלה גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.5%.

בדומה לפרסומת של בזק, גם הפרסומות של פלאפון ובמבה דורגו השבוע ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרו, כאשר עבור פלאפון זהו השבוע השלישי ברציפות.

הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו גבוה ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 303 בהשוואה ל-246 בשבוע שעבר.

גם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-41.5 מיליון דולר לעומת כ-34.4 מיליון דולר בשבוע שעבר.

תנובה
 תנובה