רשימת המפרסמים ליורו 2012 הולכת ונסגרת

אופ"א הודיעה כי ענקית האלקטרוניקה שארפ תהיה שותפה רשמית שלה במשחקי אליפות אירופה בעוד שנתיים; מצטרפת למקדונלד'ס, יונדאי-קיה, קוקה-קולה, קרלסברג, אדידס וקסטרול

אופ"א הודיעה בסוף השבוע על חתימת הסכם חסות נוסף לקראת משחקי יורו 2012 - הפעם עם ענקית האלקטרוניקה שארפ.

החברה היפנית תהפוך לשותפה רשמית של הארגון. בכך היא תצטרף למקדונלד'ס, יונדאי-קיה, קוקה-קולה, קרלסברג, אדידס וקסטרול, שישמשו אף הן כמפרסמות הבכירות באליפות אירופה לנבחרות שתתקיים בעוד שנתיים באוקראינה ופולין.

על-פי הערכות, היקף העסקה בין שארפ לאופ"א עומד על 10 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, תקבל שארפ חשיפה גם במשחקי אליפות אירופה עד גיל 21. ההסכם הוא עד שנת 2013.

שארפ קיבלה את מעמדה כמפרסמת בכירה בכדורגל העולמי בעיקר בין השנים 1983-2000, אז שימשה כספונסרית הראשית של מנצ'סטר יונייטד האנגלית. זוהי הפעם השנייה שבה שארפ משתפת פעולה עם אופ"א: בין השנים 2003-2006 שימשה החברה כספונסרית של הארגון, בין היתר במשחקי יורו 2004.