לוח winwin משיק שיתוף-פעולה עם אתר השוואת המחירים זאפ

במסגרת המהלך, הגולשים יוכלו לחפש ב-winwin מוצרי יד שנייה ולהשוות בין מחירי המוצרים הללו לבין מחירים של מוצרים חדשים, זאת באמצעות קישור ישיר למידע הרלוונטי באתר זאפ

אתר winwin מתרחב. אתר הלוחות של קבוצת "ידיעות אחרונות" הודיע הבוקר (ב') על שיתוף-פעולה חדש עם אתר השוואת המחירים זאפ מקבוצת דפי זהב.

במסגרת שיתוף-הפעולה, הגולשים יוכלו לחפש ב-winwin אחר מוצרי יד שנייה ולהשוות בין מחירי המוצרים הללו לבין מחירים של מוצרים חדשים, זאת באמצעות קישור ישיר למידע הרלוונטי באתר זאפ. כן כולל שיתוף-הפעולה קידום של זאפ בעמוד הראשי של winwin.

מהלך זה הוא מאמץ נוסף של winwin, במסגרת התחרות שלו באתר יד2, שכבר מאפשר פיצ'ר זה כחלק מהסינרגיה בין הלוח לבין אתר השוואת המחירים "kama" שבבעלותו.

על-פי גוגל טרנדס לספטמבר, באתר winwin מבקרים מדי יום כ-100 אלף גולשים, בהשוואה לכ-190 אלף גולשים המבקרים מדי יום באתר יד2.

יובל אטד, מנכ"ל לוח winwin, מסר: "במסגרת המאמצים שלנו לשמור את winwin כאתר לוחות מוביל, החלטנו הפעם להיכנס לתחום חדש שעוד לא נגענו בו ולחבור לאתר מוביל בתחום השוואות המחירים כמו זאפ. מדובר בשיתוף-פעולה אסטרטגי שיניב תוצאות ויתרום לשני הצדדים".

איתן זינגר, מנכ"ל זאפ, הוסיף: "שיתוף-הפעולה עם אתר הלוחות winwin הינו צעד טבעי ומתבקש, שמשלים את האסטרטגיה של זאפ לתת לגולש את כל המידע הדרוש לו לצורך השלמת חוויית הקנייה האולטימטיבית בכל זמן ומכול מקום. שיתוף-הפעולה הוא ייחודי מסוגו, כיוון שהוא נותן ערך אמיתי לצרכן, טרם קבלת החלטת רכישה למוצר חדש או מיד שנייה".