חשד: בכירה במזרחי-טפחות גנבה מאות אלפי שקלים מלקוחות

עובדת בכירה וותיקה בבנק מזרחי-טפחות בנתניה חשודה כי במשך השנתיים וחצי האחרונות גנבה מאות אלפי שקלים מחשבונות של לקוחות עסקיים, מבלי שאיש מהם הבחין בכך

עובדת בכירה וותיקה בבנק מזרחי-טפחות בנתניה נעצרה שלשום (ג') על-ידי יחידת ההונאה של מחוז המרכז במשטרה, בחשד כי גנבה מאות אלפי שקלים מחשבונותיהם של לקוחות הבנק.

המעצר התאפשר לאחר חקירה סמויה שערכה המשטרה, והחלה בעקבות חקירה פנימית שניהל הבנק אחרי תלונה בודדת שהגיעה אליו מצד אחד הלקוחות שהבחין כי נעלמו כספים מחשבונותיו.

לדברי רב-פקד משה רגב, מפקד היחידה שניהלה את החקירה, "על-פי החשד, במשך השנתיים וחצי האחרונות גנבה החשודה, שעבדה בבנק למעלה מ-30 שנה, מאות אלפי שקלים, מחשבונות בנקים של לקוחות עסקיים, ואף אחד מהם לא הבחין בכך".

רגב ציין כי את הכספים גנבה הבכירה, על-פי החשד, בדרך פשוטה ביותר: היא שלשלה לכיסה הפרטי כספים שביקשו להפקיד לקוחות עסקיים בבנק, וכדי לטשטש את המעשה, העבירה לחשבונות של אותם לקוחות כספים מחשבונות של לקוחות אחרים.

רגב הוסיף כי כבר בחקירתה הראשונה במשטרה, הודתה החשודה בהאשמות שיוחסו לה. "פשוט מדהים איך לקוחות הבנק לא בדקו את חשבונותיהם במשך שנים, וכך נמנע גילוי יותר מוקדם של המעילה", אמר.

החקירה נוהלה בשלוחת שרון של יחידת ההונאה מרכז. החשודה שוחררה היום לביתה תחת תנאים מגבילים, וכתב אישום נגדה צפוי להיות מוגש בימים הקרובים, אם תסתיים שביתת פרקליטי המדינה.

ממזרחי-טפחות נמסר כי "החשדות נחשפו במהלך ביקורת פנימית בבנק. אנשי מערך הביקורת בבנק קיימו במשך זמן רב חקירה סמויה, ולאחר שהצטבר די חומר הגיש הבנק תלונה במשטרה". בבנק מדגישים כי יינתן מענה מלא לכל הלקוחות שנפגעו באירוע זה.