לאיזה בר הולכים סינגלס בפייסבוק

מצעד הלייקים בודק למי קר בחורף, איך להשיג תלושי קנייה בגולף ולמה פריגת רוצה שנחייך

אהבה תוססת בשוופס

חברת יפאורה תבורי פצחה באחת הפעיליויות המעניינות ביותר בפייסבוק הישראלי, והיא מתנהלת סביב המותג שוופס. "ברוכים הבאים ל-E-Bar- הבר החדש שלכם באינטרנט", מזמינה שוופס, "אתם מוזמנים להכנס, לעשות סיבוב ולספוג את האווירה. בטח תפגשו עוד אנשים נחמדים כמוכם".

הרעיון הוא ששוופס מציעה מרחב המדמה בר, בר מקוון, שבו נוכל להכיר בנים ובנות, ומציעה לנו אפשרות להזמין "לשולחן זוגי", להזמין למשחק POOL, להשאיר מסר על מפית (אם המיועדת או המיועד אינם מקוונים), לשלוח קוקטייל (שמאפשר גם לשלוח קופון לקוקטייל שוופס אמיתי) ועוד.

מה נשאר לעשות? לעבור על התמונות המרצדות על הבר הווירטואלי, ולהתחיל להזמין למשקה.

שווה לייק?

שוופס יורה חץ היישר לליבה של אחת הקהילות היותר פוריות ברשת - קהילת הסינגלס (פוריות ברמה המסחרית. וכן, משחק המילים היה מכוון).

שוופס נוטלת חסות על מקום מפגש ומציעה לנו אלטרנטיבה מעניינת לפגוש בני זוג. למרות שהפלטפורמה דורשת שיופים, ונושא ההיכרות עדיין מבוסס על צפייה בתמונה אחת (והשמרנים ודאי יצקצקו מיד בלשונם) הרי שהקונספט פשוט מצוין.

גם אם יצליחו, וגם אם לא - מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בהשוואה לכל שאר הפעילויות שמנוהלות, ושנוהלו עד כה בפייסבוק בישראל. שוופס - ריספקט!

מספר החברים בעמוד (נכון לראשון בבוקר): 3,122.

מרכוס - שוופס
 מרכוס - שוופס

תעשו לי ברווז

חברת גולף טוענת כי בחורף הזה לא יהיה לנו עור ברווז, ומזמינים אותנו (תחושת הבטן שלי אומרת שהיא מכוונת לנשים יותר מגברים) להתחיל לשרבב שפתיים ולזכות בתווי הנחה.

מה צריך לעשות? להעלות תמונה עם פרצוף ברווז לקיר של גולף, ומדי יום החברה תעניק תווי קנייה בסך 300 שקל לברווזון המוצלח ביותר. "אז למה אתם מחכים, שרבבו שפתיים ותראו לנו את ה-Duck Face שלכם". ועל הקונספט השיווקי הלז אין לנו אלא לשאול - "הא?".

שווה לייק?

תלושי קנייה זה תמיד טוב. אבל הקישור השיווקי חורף-עור ברווז-שפתיים משורבבות-גולף נשען על כרעי תרנגולת. למרבה השמחה (של גולף), יש מספיק אנשים שלא אכפת להם לעשות פאדיחות, ולשרבב שפתיים בפומבי.

כלקוח קבוע של הרשת, בכל זאת הייתי ממליץ לגולף לקחת אותנו מעט יותר ברצינות.

מספר החברים בעמוד (נכון לראשון בבוקר): 3,845

מרכוס - גולף
 מרכוס - גולף

חברים ותוססים

חברת Moët & Chandon Israel מפצירה בנו ללחוץ על הלייק, ולהזמין חבר או חברה לכוס שמפניה לרגל השנה החדשה. מבצע סילבסטרי נאה במיוחד. מה צריך לעשות? להזמין עוד שני חברים וליצור "קבוצה" (אפשר ליצור מספר קבוצות).

בהגרלה תיבחר שלישייה שתזכה ב"חוויה מפנקת בשווי 5,000 שקל".

שווה לייק?

בעולם הפייסבוקי הרווי, שהתחרות בו על הלייק שלי רבה כל-כך, אני רוצה לדעת מה פירוש "חוויה מפנקת". לכל אחד יש פרשנות משלו לזכייה שכזו. ולא, לא התכוונתי לסקס.

שנית, ראוי לתת פרס קטן לכל מי שמשתתף. האפקט הויראלי מתעמעם לו כשהפרס הראשון אינו מובהק והוא תלוי בהגרלה אקראית. השנה האחרונה היא שנת ההנחות והקופונים, והפכה אותנו הצרכנים לחזירי מבצעים, שרגילים לסיפוק מיידי. לא מומלץ להכריח אותנו להמתין, ולהסתכן בהפסד.

מספר חברים בעמוד (נכון ליום ראשון): 713

מרכוס - שמפניה
 מרכוס - שמפניה

פריגת סוחטת חיוכים

פריגת פצחה בקמפיין מושקע ביותר, שמתרווח בנוחות על מוטיב "החיוכים" הוותיק של החברה. מה קורה בקמפיין? תחזיקו חזק, זה מעט מורכב. אנחנו עושים לייק. נכנסים לאפליקציה. מעלים תמונה שלנו עם חיוך (או מצטלמים באמצעות מצלמת רשת), בוחרים עמותה שלה ייתרם המיץ, וצופים בסרטון המראה לנו בשידור חי סחיטה של מיץ. כל המיצים הנסחטים מועברים לעמותות נזקקות.

שווה לייק?

ראשית מגיע לפריגת שאפו על ההשקעה, החיבור לעולם האופליין והאינטראקטיביות. את התועלת השיווקית בעבור פריגת אפשר לראות בנקל - חיוכים לרוב, והעובדה שהגולשים צופים במסחטה שסוחטת מיץ טרי (קונספט שיווקי מצוין, שמעיד על "רעננות וטבעיות" מיצי פריגת).

התועלת לגולשים מעט מוטלת בספק.

המצטרפים לאפליקציה זוכים לחתום על תרומה של מיץ לעמותה נזקקת (למרות שאני די בטוח שלא מיץ הוא שיסייע לעמותות), וזוכים בחוויה מעניינת. מעבר לכך, גולשים רבים עשויים להרגיש שהמטרה אינה שווה את המאמץ. הרי יכולתי פשוט ללחוץ על לייק, שהיה מזכה עמותה בתרומה.

מספר חברים בעמוד (נכון ליום ראשון): 20,700

מרכוס - פריגת
 מרכוס - פריגת

שגרירי קפאין

"ילו גאה להציג את מהפכת הקפה האיטלקי של Lavazza", מבשר העמוד של חברת Yellow, "ומחפשת שגרירים שרוצים להיות מפורסמים ולקבל ה-מ-ו-ן כוסות קפה במתנה".

מה צריך לעשות? פשוט מאוד - להרשם לאפליקציה, להעלות תמונה ולחכות. עורכי התחרות יבחרו נציגים אשר תמונתם תככב על שלטי חוצות ופרסומים שונים. מי שזכה יקהל 100 קופונים לקפה, לחלק לחברים מנומנמים.

שווה לייק?

המבצע פשוט מאוד - ודורש רק להעלות תמונה. הוא מתאים למי שישמח לחלק 100 שוברי קפה, ובאותה העת שתמונתו תככב בשלטי חוצות ובעמוד הפייסבוק של ילו.

אני אישית הייתי בוחר בקולונסקופיה לפני שהייתי מסכים לחשיפה שכזו, אבל שמעתי שיש אנשים שחפצים בזה. אולי פשוט נכלא קבוצה שכזו בוילה ונצלם אותם 24 שעות ביממה? רעיון טפשי להחריד.

מספר חברים בעמוד (נכון ליום ראשון): 5,532

מרכוס - קפה
 מרכוס - קפה