גירושים מכוערים: היי-טקיסט מבקש לנשל את אשתו מהמיליונים

הבעל התעשר בהיי-טק, האישה עבדה במשרה חלקית - וכעת כשהם מתגרשים הוא מבקש לקיים הסכם ממון מלפני 13 שנה ולהותירה חסרת כל

תביעת גירושים שהוגשה לבית המשפט לענייני משפחה ברמת-גן חושפת סיפור גירושים מכוער למדי בין היי-טקיסט לקיבוצניקית - שני עולמות המתנגשים במאבק על מיליוני שקלים.

הזוג חתם על הסכם ממון כאשר בני הזוג נישאו בקפריסין בשנת 1998. ברבות השנים הרוויח הבעל מיליוני שקלים בעולם ההיי-טק, וכעת משהחליטו להתגרש הוא דורש לקיים את הסכם הממון ולהותיר את האישה חסרת כל.

בני -זוג ניהלו במהלך השנים חשבון משותף, שבאמצעותו מימנו את צרכי הבית ואת חינוך ילדיהם. הכסף והרכוש שנצברו נאמדים בהיקף של כ-5 מיליון שקל.

משכורתו של הבעל, שבתחילת יחסיהם היתה נמוכה ביותר, צמחה פלאים, והוא החל לקבל תלושי משכורת על סך 70 ו-80 אלף שקל בחודש. בשנים האחרונות, עקב המשבר העולמי, ירדה משכורתו של הבעל ל-30 אלף שקל בחודש "בלבד". האישה הרוויחה כ-3,500 שקל בחודש בשל עבודתה כשכירה במשרה חלקית - משכורת שלא השתנתה משמעותית עד היום.

פרקליטתה של האישה, עו"ד יעל שמואלי, טוענת כי הסכם הממון הופר על-ידי בני-הזוג באופן כמעט מיידי מהרגע שנחתם, ולמעשה הצדדים מעולם לא יישמו את עקרונות ההסכם הקובעים את ההפרדה הרכושית - ועל כן עיקרון ההפרדה הרכושית הקבועה בהסכם איננו מתקיים, וההסכם בטל.

בתביעתה לחלוקת רכוש מבקשת עו"ד שמואלי מבית המשפט שיורה על בטלות ההסכם, ויחלק בצורה שווה את רכוש בני-הזוג על-פי חוק יחסי ממון, ויורה לבעל להעביר לאשתו מחצית מהרכוש המשותף שנצבר במהלך החיים המשותפים - שחלקם צבורים בחשבונות בנק בחו"ל.