דובר יש"ע: "שלחנו לחו"ל תמונות קשות מהטבח באיתמר"

רוני ארזי, דובר מועצת יש"ע, לאתר "גלובס": "סוכנויות הידיעות רויטרס, AP ו-AFP טוענות שיוכלו לקבל את זה רק אם פני הקורבנות לא יטושטשו. לדעתי הן מחפשות תירוץ לא לפרסם"

מועצת יש"ע פרסמה אתמול (מוצ"ש) סדרת תמונות קשה מאוד של המשפחה שנטבחה ביישוב איתמר. בתמונות נראות גם גופות של ילדים, המתבוססים בדם.

לפי מועצת יש"ע, התמונות נועדו לשימוש הסברתי כדי לעורר חלחלה, הלם וזעם בישראל ובעולם כולו.

רוני ארזי, דובר מועצת יש"ע, אמר היום (א') לאתר "גלובס": "שלחנו את התמונות הללו גם לסוכנויות הידיעות בחו"ל - רויטרס, AP ו-AFP. קיבלנו תשובה שהם לא מוכנים לפרסם את זה, הם טוענים שהם יכולים לקבל את זה רק אם פני הקורבנות לא מטושטשים. אנחנו בשלב בודקים אפשרות לעשות את זה, אבל זה לא הכיוון שלנו. זה המינימום שאנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על כבוד הנרצחים.

"לדעתי, סוכנויות הידיעות מחפשות תירוץ לא לפרסם. הכנו גם סרטון מזירת הרצח והעלינו אותו ל-YouTube לפנות בוקר, אבל הם הורידו אותו כעבור שעתיים. זה מוזר מאוד כי יש ב-YouTube המון סרטונים עם דברים לא נעימים למראה".

אתר "גלובס" החליט לא לפרסם כאן את התמונות ששחררה לפרסום מועצת יש"ע. התמונות קשות ביותר וכוללות כאמור גופות ילדים. למי שמעוניין בכל זאת לראותן, להלן לינק לאתר רוטר.נט הישראלי.