פרויקט גינדי תל-אביב יוצא לדרך - ניתנו היתרי דיפון וחפירה

יזמי פרויקט גינדי תל-אביב קיבלו היתרי חפירה ודיפון מעיריית תל-אביב ■ הפרויקט עתיד לקום על שטח של 55 דונם ולכלול מתחם מגורים של 770 דירות בשלב הראשון

פרויקט גינדי תל-אביב מתחיל להיכנס לשלבי ביצוע ראשוניים. לאחר אירועי מכירות המוניים בהיכל התרבות וקמפיין מדובר, קיבלו הפרויקט קבוצת גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי והריבוע הכחול נדל"ן היתרי חפירה ודיפון מעיריית תל-אביב. בימים הקרובים מתוכננות להתחיל העבודות במשולש הרחובות קרליבך-החשמונאים-מנחם בגין.

לפני כשבועיים במסגרת הדוח השנתי, דיווחה גינדי השקעות על מכירה של 428 דירות בפרויקט, כשחלקה היחסי בתמורה ממכירת דירות אלה עומדת על 246 מיליון שקל.

מנור גינדי, מבעלי גינדי השקעות: "קצב ביקוש הדירות הוא בהתאם לתכנון ומשביע רצון. אנו חשים התעוררות גוברת בחודש האחרון, מאז אישור תוכנית העיצוב על-ידי הוועדה המקומית לתכנון ובניה. הדבר מתבטא בהזמנות רבות ובסגירת חוזי מכר של דירות לפרויקט הנדל"ן המשמעותי ביותר בעיר תל-אביב. אנו גאים להיות מובילי הפרויקט, העתיד לתרום רבות להתחדשותו של מרכז העיר".

גינדי התייחס גם לצעדים האחרונים בהם נקטה הממשלה לצינון שוק הנדל"ן ואמר: "צעדי הממשלה הם בכיוון טוב, אך אינם מספקים. אם המטרה היא הגדלת היצע הדירות, יש מקום לשינוי תפיסה ולאשר ליזמים הליך רישוי עצמאי במסלול הירוק, לקדם תוספת משמעותית בעובדים הזרים בענף הבנייה, כעשרת אלפים עובדים לכל הפחות, וכן להכריז על אזורי התחדשות עירונית כלל ארצית לצד הגדלת אחוזי הבנייה בפרויקטים, וקביעת גובה היטל ההשבחה במועד אכלוס הפרויקט". גינדי הוסיף ואומר כי במידה וכך יתפתחו הדברים, ובזכות קצב המכירות של הפרויקט, הקמת גינדי תל-אביב תסתיים בתוך 30 חודשים.

פרויקט גינדי תל-אביב עתיד לקום על שטח של 55 דונם ולכלול מתחם מגורים של 770 דירות בשלב הראשון שייבנו ב- 11 בניינים בני 14 קומות. עוד במתחם: פארק בשטח 14 אלף מ"ר, מוזיאון, בית ספר יסודי וגני ילדים, מרכז ספורט ושטחי מסחר. בעתיד יכלול הפרויקט ארבעה מגדלי מגורים נוספים. את הפרויקט מתכננים ארבעה משרדי אדריכלים - משרד אבנר ישר, משרד יסקי מור סיוון, משרד אלייקים ופרופ' מרתה שוורץ.