שופט נולד: השף יונתן רושפלד מצטרף ל"מאסטר שף"

רושפלד יצטרף לצוות השופטים של העונה הקודמת, הכולל את אייל שני, מיכל אנסקי וחיים כהן ■ העונה החדשה של "מאסטר שף" תעלה בזכיינית ערוץ 2 קשת בקיץ הקרוב

השף יונתן רושפלד יצטרף לעונה הקרובה של תוכנית הריאליטי "מאסטר שף", שתעלה בזכיינית ערוץ 2 קשת בקיץ הקרוב.

רושפלד יצטרף לצוות השופטים של העונה הקודמת, הכולל את אייל שני, מיכל אנסקי וחיים כהן. רושפלד מסר היום (ב'): "אני בטוח שיהיה כיף לקחת חלק בחוויה הזאת לצד קולגות כאלה".

העונה הראשונה של מאסטר שף בהפקת "גיל הפקות" עלתה על כל הציפיות של קשת בנתוני הצפייה שהשיגה לאורך כל העונה - בממוצע רייטינג של 30%. פרק הסיום של "מאסטר שף" זכה למיליון וחצי צופים ורייטינג של 41.6% בקרב משקי-הבית היהודיים - דבר שהפך אותו למשדר השני הנצפה ביותר בעשור האחרון, אחרי גמר הפיינל פור ב-2004.

כפי שפורסם בעבר ב"גלובס", עלות ההפקה הישראלית הכוללת של "מאסטר שף" עמדה על 3 מיליון דולר, כאשר ההכנסות מפרק הגמר לבדו הניבו לקשת הכנסות של 5 מיליון שקל.

רושפלד, מהשפים המובילים בישראל, שימש כסגנו של ישראל אהרוני במסעדת "תפוח זהב", עבד כשף מסעדת "מול ים" ובמסעדתו של השף ז'אק למלואז בעיירה שאני בבורגון, בעלת 3 כוכבי מישלן. כיום בבעלותו מסעדת הרברט סמואל, טפאס אחד העם וביסטרו יבנה מונטיפיורי, יחד עם שותפיו העסקיים עירית שטראוס ותמיר ברלקו.

רושפלד רכש השכלה קולינרית בקאן, והוא מתמחה בבשר ודגים ופרסם עד כה כ-3 ספרי בישל.

לדברי רושפלד, "אני שמח להצטרף ל'מאסטר שף': המקצועיות, ההשקעה והכבוד להיבטים הקולינאריים, לא פחות מאלה התחרותיים, הפכו את 'מאסטר שף' בעיניי לתוכנית תרבות. תרבות אוכל, שיש בה מקום לסוגים שונים של מטבחים. אני בטוח שיהיה כיף לקחת חלק בחוויה הזאת, לצד קולגות מוכשרים כמו חיים כהן, אייל שני ומיכל אנסקי".