סופר-פארם משיקה דייסות לתינוקות תחת המותג Life

תתחרה בדייסות של מטרנה ■ קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה

30/05/2011, 15:41
דייסה תינוקות LIFE / צלם: יחצ
דייסה תינוקות LIFE / צלם: יחצ

סופר-פארם תתחרה במטרנה: רשת הדראגסטור השיקה היום (ב') סדרת דייסות לתינוקות תחת המותג הפרטי של הרשת, Life, שתתחרה בדייסות של מטרנה. הרשת השיקה בנוסף שמן זית וגרנולות mix & match, תחת המותג הפרטי.

מדובר בכניסה ראשונה של המותג הפרטי לתחום המזון לתינוקות, תחום שהוא בליבת פעילותה של סופר-פארם ונתון לתחרות קשה בין רשתות השיווק.

קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה. הקטגוריה נשלטת (75%) על-ידי מטרנה של אסם. סופר-פארם מעריכה כי היא אחראית לשיעור של 25% לפחות ממכר הדייסות בארץ.

הרשת שמה לה ליעד להגיע עם המותג הפרטי לנתח של 20% ממכר הדייסות ברשת, קרי, מכירות של 2.5 מיליון שקל בשנה.

חדש: באפשרותכם לסמן קטע מהמאמר ולשתף רק אותו. סמנו קטע ושתפו.
סדרת הדייסות מיוצרת על-ידי החברה הישראלית גלעם וכוללת דייסות אורז, קורנפלור, סולת ודגנים מעורבים. דייסת 200 גרם תימכר במחיר של 13 שקל, לעומת מחיר של 15 שקל לדייסת מטרנה.

מחיר ההשקה של הדייסה יעמוד על 10 שקלים בלבד, מחיר הנמוך ביותר מ-30% ממחיר דייסת מטרנה.

גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>ועידת ישראל לעסקים 8-7 בדצמבר 2014 – לפרטים והרשמה >>
 
חזרה למעלה