השיחה: נוחי דנקנר ועמוס שפירא עושים כבוד לרנטגן

בכירי העולם העסקי הדרימו להילולה בנתיבות ■ רוני מאנה אירח חברים בחתונתו המצומצמת ■ וגם: מה צפוי בכנס השנתי של אלן?

אמש (א') בנתיבות ערך הרב יעקב איפרגן, המכונה "הרנטגן", את סעודת ההילולה השנתית לזכרו של אביו, הרב שלום איפרגן. כ-1,000 איש ואישה התקבצו ובאו.

אפי רוזנהויז / צלם איל יצהר
 אפי רוזנהויז / צלם איל יצהר

אפי רוזנהויז

הרב איפרגן נשא דרשה, ובמקום נערך טקס הנחת אבן פינה למוסדות הרב, בו לקחו חלק גם חברו הקרוב של הרב נוחי דנקנר והרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר. על במה הסתובב אדם שחילק שעונים המצלצלים בכל יום בשעה קבועה להזכיר לעונד שגלעד שליט עדיין בשבי. דנקנר ענד אף הוא את שעון המחאה.

מוטי מורל / צלם עיל יצהר
 מוטי מורל / צלם עיל יצהר

מוטי מורל

הגיעו לעשות כבוד ולספוג קדושה: השר גדעון סער, השר גלעד ארדן, סגן השר יעקב ליצמן, איזי כהן, עמוס שפירא, חיים סלוצקי, משה קראדי, מוטי מורל, ציון אמיר, אפי רוזנהויז, אבי בניהו, דני נווה ונוספים.

מאנה מתחייב

אמש בבית הכנסת הגדול בתל-אביב, בסימן טוב ובמזל טוב, רוני מאנה וג'ני צרוואני באו בברית הנישואים.

רוני מאנה וג'ני צרוואני / צלם יוסי כהן
 רוני מאנה וג'ני צרוואני / צלם יוסי כהן

רוני מאנה וג'ני צרוואני

טקס החופה נערך על-ידי הרב יונה מצגר, ומאנה נשא דברים והזכיר את אביו שנפטר אך לפני שבועיים. את האירוע הפיק אלירן ברדוגו.

זקי וויויאן רכיב ג'ודי שלום / צלם יוסי כהן
 זקי וויויאן רכיב ג'ודי שלום / צלם יוסי כהן

זקי וויויאן רכיב עם ג'ודי שלום

הגיעו: נוחי (שהגיע לאחל מזל טוב לזוג ומיהר לעזוב לכיוון נתיבות) ואורלי דנקנר, עם הבן עומר וחברתו לי גרבנאו, חיים גבריאלי, ציון קינן, ערן מיטל, שלווה ויורם הסל, חיליק גוטמן, זקי וויויאן רכיב, ג'ודי וסילבן שלום, שלמה ועתליה שמלצר, ג'קי בן-זקן, יוסי פלד, אברהם גרנט, חיים רביבו ונוספים.

חבורת סוד מוחלט

זוכרים את כנס המדיה והטכנולוגיה השנתי של בנק ההשקעות אלן בסאן ואלי, איידהו? לא? הסבר קצר: מדובר בסיעור המוחות היוקרתי ביותר לראשי הטכנולוגיה והמדיה.

מארק צוקרברג / צלם רויטרס
 מארק צוקרברג / צלם רויטרס

מארק צוקרברג

גם השנה מארח הכנס, שנערך בימים אלה, את מיטב הנוער והבוגרים, ממארק צוקרברג וביל גייטס, דרך וורן באפט ואופרה ווינפרי ועד רופרט מרדוק (שנאלץ לקצר את שהותו ולהמריא ללונדון לרגל קבורת העיתון שלו).

וורן באפט / צלם רויטרס
 וורן באפט / צלם רויטרס

וורן באפט

השמועה אומרת שהפעם יראיין החנון גייטס את החנון צוקרברג. מתי? לוח הדיונים נשמר תמיד בסוד, כדי שהבכירים לא יתכננו שהות קצרה אלא נופש של כמה ימים טובים. התקשורת מקבלת רק את הפירורים.

שמאים על הגג

מסיבת הקיץ הראשונה מאז ומעולם של מאות חברי לשכת השמאים נערכה בסוף השבוע האחרון על גג ענק של בניין משרדים הנושק לנמל תל-אביב. יו"ר הלשכה, אוהד דנוס, הפתיע את כולם כשוויתר על חליפת השמאי המכופתרת לטובת מראה איטלקי אופנתי ופיזז על רחבת הריקודים עם רעייתו מיכל, אף היא שמאית מקרקעין. יחד איתו שיתפו פעולה ממלא מקומו חיים מסילתי, השמאי הממשלתי הנכנס, טל אלדורוטי, אריה קמיל וקותי שרעבי. מסמר הערב היה מפגש הפסגה יוצא דופן בין דנוס לבין יו"ר לשכת עורכי הדין הנבחר דורון ברזילי. קוראי תנועות השפתיים מוכנים להישבע כי השניים דנו ברצינות בשיתוף פעולה אסטרטגי בין שתי הלשכות שעשוי להתפתח בקרוב.

בייבי עופר

אתמול בבית-החולים ליס ליולדות בתל-אביב, הגיח לעולם בנם המשותף של עידן ובתיה עופר. התינוק נולד כחודש לאחר פטירתו של הסב סמי עופר ז"ל.

בתיה ועידן עופר / צלם יוסי כהן
 בתיה ועידן עופר / צלם יוסי כהן

בתיה ועידן עופר

הרך הנולד, שייקרא סמי, מצטרף למשפחה ברוכת ילדים, כאשר בבית ממתינים לו 4 אחים מנישואים קודמים של האב ואחות מנישואיה הקודמים של האם. לאם ולבן שלום.

מה הסטטוס

דניאלה רייבנבך הייתה במחנה צופי יהודה ביער לביא בצפון, בטקס סיום של בתה יובל, וזכתה לפגוש נוער איכותי ודור המשך למופת במדינת ישראל. כן ירבו!