החיים הוירטואלים המבולגנים שלי

סדר חברתי חדש: אפליקציות שיעשו סדר בכל "החברים" ויארגנו לך את הזכרונות האישיים

1. יומן רשת

אוהבים לתעד את החיים שלכם? Proust הוא שירות חדש המציע לכם פלטפורמה לניהול ושיתוף הזיכרונות האישיים. לאחר חיבור השירות עם פייסבוק (באמצעות פייסבוק קונקט), יכולים הגולשים לתעד באופן כרונולוגי את חייהם הפרטיים, באמצעות מענה על סדרת שאלות אישיות בתחומי חיים שונים, כגון אהבה ראשונה או זיכרון שמח ראשון, כמו גם לשתף קרובי משפחה וחברים, ולאפשר להם להציע תשובות לשאלות הללו ואף לשאול אותם שאלות אינטימיות שיסייעו במלאכת התיעוד. לכל שאלה ניתן להוסיף תמונה, עדכון מיקום או קטע וידיאו רלבנטי.

Proust שומר את כל המידע האישי במקום מרוכז, ואף מציע אפשרות לצפות בסיפור החיים הדיגיטלי הזה באמצעות מפה ויזואלית, על גבי ציר הזמן או כספר בפורמט דיגיטלי.

2. אחד בשביל כולם

מתקשים לנהל את הפרופילים האישיים שלכם ברשת, ולעקוב אחר שלל השירותים החברתיים שבהם אתם פעילים? השירות החדש MultiMi עשוי לסייע לכם במשימה.

MultiMi היא אפליקציה שולחנית, הניתנת להורדה למערכת ההפעלה חלונות בלבד, ומציעה פלטפורמה אחת לניהול כל החשבונות הווירטואליים - כגון פייסבוק, טוויטר, יו-טיוב, לינקדאין, ג'ימייל, יאהו מייל, פיקסה, גוגל דוקס וגוגל קלנדר. התוכנה אף מאפשרת להעביר פריטי מידע משירות אחד למשנהו בקלות רבה, או להעלות מידע שמאוחסן במחשב האישי לאחד מהשירותים הנתמכים, באמצעות טכנולוגיית "גרור ושחרר" (Drag and Drop). השירות החדש הוא שיתוף פעולה בין הסטארט-אפ הישראלי Zbang.it וחברת האבטחה AVG, שמוסיפה לשירות שכבת הגנה מובנית.

3. חמשת הגדולים

הרשת מוצפת בסרטוני וידיאו ויראליים, חלקם מוצלחים יותר וחלקם מוצלחים פחות. אם אתם אוהבים לעקוב אחר קטעי הווידיאו הללו, השירות VideoInbox עשוי להקל במשימה.

באתר החדש יכולים משתמשים לצפות בחמשת סרטוני הווידיאו הוויראליים ביותר, כאשר לאחר חיבור השירות עם פייסבוק (באמצעות פייסבוק קונקט), מערכת האתר שולחת מדי יום ניוזלטר הכולל את הסרטונים הוויראליים ביותר. כן ניתן לשתף בקלות את הסרטונים בזרם הכללי בפייסבוק או בטוויטר, או לשתף חבר ספציפי מרשימת אנשי הקשר בפייסבוק, ואף לשמור סרטונים לצפייה מאוחרת יותר. השירות החדש הוא מבית היוצר של יצרנית המשחקים Slide, שנרכשה בשנה שעברה על-ידי גוגל.

4. זרם של תמונות

מרבים להעלות תמונות לרשת ולאחסן אותן באתרים שונים? השירות Grid יכול לסייע לכם להיזכר מחדש במאגרי התמונות הדיגיטליים שלכם, ולארגן את התמונות באופן כרונולוגי.

השירות, שמתממשק לכמה אתרים חברתיים - בהם פייסבוק, TwitPic (אפליקציית העלאת תמונות לטוויטר), Dailybooth ואפליקציית עריכת התמונות הפופולרית Instagram - מציע דרך נוחה לגילוי כל התמונות שהעליתם לרשת, אשר מסודרות באופן כרונולוגי, על-פי חלוקה לשבועות. כך ניתן לצפות גם בתמונות של החברים שלכם, מהשירותים השונים שאליהם חיברתם את Grid.