החשודים בדריסת לי זיתוני ביקרו בארץ כדי לשלם חוב לצ'רלי אבוטבול

חשיפת ערוץ 2: החשודים בדריסתה למוות של לי זיתוני ז"ל, קלוד אייזק ואריק רוביק, הגיעו לארץ כדי לשלם חוב כספי גדול לאבוטבול ■ עורכי הדין של אבוטבול מאשרים: "הם בקשרים עסקיים"

כמעט 4 ימים לאחר תאונת הפגע וברח בה נדרסה למוות לי זיתוני ז"ל, התבררו הלילה (א') פרטים חדשים, שנחשפו בערוץ 2, הקושרים את שני האזרחים הצרפתיים לא רק להפקרתה של לי למוות - אלא גם לגורמים עבריינים בכירים ביותר בעולם התחתון בישראל.

גורם בסביבתו של העבריין צ'רלי אבוטבול מסר כי שני החשודים בדריסתה למוות של זיתוני, קלוד אייזק ואריק רוביק, ביקרו בישראל בשבוע שעבר במטרה להסדיר חוב כספי גדול למדי שהיה להם לאבוטבול.

על-פי הידוע, השניים נפגשו במהלך השבוע עם אבוטבול ועם יד-ימינו של העבריין, שלום זוהר, במטרה להסדיר את החוב. בליל חמישי יצאו שני הצרפתים יחד עם כמה מכרים נוספים לבילוי במועדון תל-אביבי ידוע. בתום שעות של בילוי, במהלכו שתו השניים ככל הנראה כמות גדולה של אלכוהול, יצאו הצרפתים לנסיעה ברכב הב.מ.וו, שהובילה בסופו של דבר לתאונה הטרגית.

עורכי הדין בועז קניג ויניב פרץ, המייצגים את צ'רלי אבוטבול, אישרו בשיחה כי אכן שני החשודים מצרפת היו ב"קשרים עסקיים" עם אבוטבול. "מרשנו אכן מאשר כי קיימת ביניהם היכרות, אך מדגיש כי מדובר בהיכרות עסקית בלבד", אמרו עורכי הדין, והוסיפו: "אין לכך שום קשר לתאונה הטרגית שאירעה ביום שישי, והוא מביע צער על התוצאות".