גיא סודרי - המועמד המוביל למנכ"ל חדשות 10

שמו של סודרי, עורך המהדורה המרכזית של חדשות 2, יוגש מחר לאישור דירקטוריון חדשות 10 ■ עמנואל רוזן קיבל הצעה לשמש כפרשן המדיני של חדשות 10 וכמגיש "השבוע" במקום גיא זהר

גיא סודרי, עורך המהדורה המרכזית של חדשות 2, הוא המועמד המוביל לפי שעה לתפקיד מנכ"ל חדשות 10. ל"גלובס" נודע כי שמו של סודרי צפוי להיות מוגש מחר (ד') לאישור דירקטוריון חדשות 10.

לא מן הנמנע כי לדירקטוריון חדשות 10 יוגשו על-ידי ההנהלה שמות של מועמדים נוספים, שכן ההחלטה תהיה בסופו של דבר בידי הדירקטוריון בראשותו של יורם שכטר.

המנכ"ל הקודם של חדשות 10, ראודור בנזימן, התפטר לאחר פרשת ההתנצלות בפני שלדון אדלסון.

אם יתמנה בסופו של דבר סודרי לתפקיד, תהיה זו עבורו חזרה לחדשות 10. סודרי, 34, שימש עד 2007 כעורך מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10, אז עבר לחברת החדשות המקבילה. לפי שעה, למרות ההליך המתקיים בחדשות 10, הוא ממשיך לשמש כעורך בכיר בחדשות 2 ואינו לוקח חלק פעיל בניסיונות למנותו.

מועמדים נוספים הם סגן עורך עיתון "הארץ", אבי זילברברג, ועורך "אולפן שישי" ומגיש "בוקר טוב ישראל", גולן יוכפז. השניים, כמו סודרי, קיבלו פניות מהנהלת ערוץ 10 ולא יזמו את מועמדותם.

מערוץ 10 סירבו להגיב. את תגובת סודרי לא ניתן היה להשיג.

מי יהיה הפרשן המדיני?

בתוך כך נודע, כי פנייה הועברה לעמנואל רוזן על מנת שישמש כפרשן מדיני של חדשות 10 וכמגיש התוכנית "השבוע" במקומו של גיא זהר שהתפטר.

עמנואל רוזן מסר בתגובה: "יש לי חוזה בקשת בערוץ 2, ואני מרוצה מאוד ממה שקורה שם. הצעות כאלה ואחרות מגיעות כל הזמן, אבל כרגע מדובר בהצעות בלבד".

כמו כן, נודע כי הצעות לתפקיד הפרשן המדיני הבכיר של חדשות 10 הועברו גם לירון דקל, איש קול ישראל, ולגדי סוקניק, מי שהיה בעבר מגיש המהדורה המרכזית של חדשות 2.

סוקניק הכחיש, ואילו דקל מסר: "אפשר להאזין לי מדי בוקר בתוכנית 'הכול דיבורים' ברשת ב' של קול ישראל".