אילן שילוח בטוויטר: "נתניהו וליברמן הם האחים המוסלמים; שרה החליטה לחסל את ערוץ 10 - ביבי מבצע"

בעלי משרד הפרסום מקאן-אריקסון יורה לכל עבר בעקבות ההחלטה על ערוץ 10: "המדינה נעשקת ע"י מיעוטים קנאים; עד מתי ניתן להם לעשוק את מעמד הביניים?"

נמשכת המתקפה החריפה של אנשי תקשורת ובכירים במשק נגד לשכת ראש הממשלה וחברי ועדת הכלכלה, בגין ההחלטה שלא לדחות חוב של כ-60 מיליון שקל של ערוץ 10, ובכך להביא לסגירת הערוץ בחודש הבא.

אילן שילוח, בעלי משרד הפרסום מקאן-אריקסון, תקף היום (ד') בחריפות בחשבון הטוויטר שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, את אשתו שרה וכן את שר החוץ אביגדור ליברמן, כאשר את ליברמן ונתניהו כינה שילוח "האחים המוסלמים".

"ממשלת ביבי-ליברמן מהווה סכנה ברורה ומיידית לדמוקרטיה הישראלית", צייץ היום שילוח. "חיסול כלבי השמירה של הדמוקרטיה. חיסול מחאת הקיץ. חיסול בית המשפט העליון. חיסול עמותות... מה עוד נשאר מהדמוקרטיה הישראלית? ביבי וליברמן החליטו להיות חלק מהאביב הערבי. קיצוניות דתית. האחים המוסלמים".

את נתניהו משווה שילוח ללא אחר מאשר ולדימיר פוטין הרוסי: "נתניהו וליברמן החליטו ביחד עם פוטין לסתום פיות ולסגור את ערוץ 10. אולי פוטין נתן את ההוראה? אולי בעצם שרה שלא אהבה את התחקיר?".

שילוח תקף גם את שרה נתניהו: "שרה החליטה לחסל את ערוץ 10. ביבי מבצע. מעניין מה היה קורה אם לאודר היה פותח את פיו או את חשבונותיו ומראה את הקשר עם שרה וביבי. לאודר ג'נטלמן".

שוקי אורן: "לדחות החוב לערוץ 10"; רינו צרור: "נתניהו דורס"

שילוח לא חוסך שבטו גם משר החינוך גדעון סער, שהצביע נגד לימודי הליבה: "גדעון סער, שר החינוך, הצביע נגד חוק המחיה לימודי ליבה. גם הוא מכר את נשמתו לחרדים הפרזיטים, שכמו שאמר דן שכטמן 'הופכים את הילדים לפושטי-יד'. בושה".

שילוח עקץ את נתניהו גם על תקציב הטיסות שלו, שרק אתמול תפח ב-13 מיליון שקל: "נתניהו הכפיל את תקציב הנסיעות שלו ושל שרה לחו"ל מ-14 מיליון ל-27 מיליון. מעניין כמה תרומה הביאו נסיעותיו וכמה תרומה הביאה שרה למדינה בטיסות אלה".

דבריו של שילוח נשאו אופי פוליטי מובהק, כשכתב גם כי "זה הזמן לפנות את כל המאחזים הלא חוקיים שבית המשפט העליון קבע שיש להוריד. בואו נתחיל מציות לחוק ולאכיפתו גם על הקנאים הדתיים הקיצוניים. זו מדינה שנעשקת על-ידי מיעוטים קנאים שהתחברו לעטינים של הכסף שלנו, השלטון ובחסות ביבי וליברמן. עד מתי ניתן להם לעשוק את מעמד הביניים? בושה".

אילן שילוח / מתוך: טוויטר
 אילן שילוח / מתוך: טוויטר

מתוך הטוויטר של אילן שילוח, היום